Komunikaty PR

HP przedstawia HP Amplify™ Impact

2021-02-18  |  13:00
Biuro prasowe

HP prezentuje HP Amplify™ Impact[1] – pierwszy w sektorze program partnerski łączący ocenę, zasoby oraz szkolenia. Jego celem jest stymulacja znaczących zmiany w obrębie trzech filarów, na których opiera się idea zrównoważonego wpływu, tj.: Planeta, z naciskiem na zmiany klimatyczne, Ludzie z podkreśleniem praw człowieka i równości społecznej oraz Wspólnota, której celem jest niwelowanie barier technologicznych. Partnerzy, którzy zechcą dołączyć do programu HP Amplify Impact, zyskają szansę by razem z HP ocenić swoje dotychczasowe  praktyki, działania i inwestycje.

Pragniemy wspólnie z naszymi Partnerami pomóc budować  bardziej zrównoważoną i ograniczającą zużycie węgla ekonomię. Jednocześnie wspierając tworzenie bardziej różnorodnego, inkluzyjnego oraz sprawiedliwego łańcucha dostaw i wzmacniając rozwój lokalnych społeczności  – komentuje Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska. Siła oraz zasięg naszego ekosystemu jest tym wypadku kluczowa, a dzięki zaangażowaniu naszych Partnerów w tę wspólną inicjatywę, możemy działać na rzecz rozwoju bardziej sprawiedliwego i zrównoważonego świata.

Tworzenie Ekosystemu Odpowiedzialności

Program HP Amplify Impact wspiera Partnerów w wyznaczaniu odważnych, długoterminowych celów, które mają wywrzeć pozytywny wpływ na otoczenie. Zadaniem HP jest zaangażowanie do 2025 r. przynajmniej połowy swoich Partnerów będących częścią HP Amplify w dobrowolny program Impact. Partnerzy, którzy dołączą do inicjatywy, otrzymają certyfikację i roczny program nagród. Misją programu jest wzmacnianie poczucia odpowiedzialności w całej branży IT, w obrębie trzech filarów:

  • Planeta: Dążenie do jak najniższej emisji dwutlenku węgla w ramach gospodarki o obiegu zamkniętym, przy tworzeniu najbardziej zrównoważonego portfolio nowych technologii, usług i rozwiązań.
  • Ludzie: Przestrzeganie praw człowieka oraz umożliwianie ludziom kultywowanie kultury opartej na różnorodności, otwartości i sprawiedliwości poprzez inicjatywy takie jak HP Racial Equality and Social Justice Task Force.[2]
  • Wspólnota: Wzmacnianie społeczności za pomocą nowych technologii. Eliminacja przypadków wykluczenia technologicznego, które uniemożliwia wielu osobom otrzymanie edukacji, pomocy medycznej i pracy, niezbędnych do rozwoju.

 

Sutainable Impact: Imperatyw biznesu

Jak wynika z rocznego raportu Sustainable Impact Report[3], zaangażowanie w Sustainable Impact, nie jest tylko przejawem odpowiedzialności społecznej, ale jest również dobre dla biznesu. W 2020 Sustainable Impact pomógł zarobić HP ponad 1 miliard dolarów w ramach nowych transakcji[4] – co świadczy o skuteczności  kultury zorientowanej na cel oraz wydajności, która funkcjonuje w ekosystemie HP i globalnej wspólnocie Partnerów.

Odzwierciedla to również zmieniającą się rolę korporacji w społeczeństwie. HP angażuje się w tworzenie wartości dla swoich akcjonariuszy i w budowanie lepszej przyszłości dla wszystkich interesariuszy. W efekcie dzięki dekadom spędzonym na pracy w kierunku zrównoważonych idei, HP jest uznawane za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie[5]. Co więcej, jest gotowe, żeby wesprzeć społeczność Partnerów HP Amplify środkami koniecznymi do wykrycia potencjalnych luk w dotychczasowym systemie oraz dostarczać wskazówki niezbędne, aby Partnerzy osiągali stawiane sobie cele.

Elastyczna ścieżka dla Partnerów programu HP Amplify

Wszyscy Partnerzy HP Amplify otrzymują dostęp do światowej klasy narzędzi Sustainable Impact, niezależnie od tego na jakim etapie wprowadzania zasad zrównoważonego świata się znajdują. HP zapewni wszystkim Partnerom HP Amplify dostęp do szkoleń, narzędzi sprzedaży, materiałów marketingowych,  a także do HP’s Sustainability & Compliance Centre (SCC), HP Life oraz HP Planet Partners. Ponadto, HP nawiąże bliską współpracę z Partnerami w wybranych krajach by zainicjować wdrożenie dwóch programów:

  • Catalyst Partners: Partnerzy Catalyst podpiszą zobowiązanie HP Amplify Impact, wezmą udział w ocenie zrównoważonego rozwoju i zaraportują możliwości sprzedaży. Pierwsze wdrożenie obejmuje 19 państw: Stany Zjednoczone, Kolumbię, Brazylię, Meksyk, Turcję, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Filipiny, Indie, Niemcy, Wielką Brytanię, Szwecję, Danię, Francję, Włochy, Hiszpanię, Kanadę, RPA i Australię.
  • Changemaker Partners: program ma za zadanie wesprzeć Partnerów, którzy nie mają jeszcze planu, ale chcą zainwestować w zrównoważony rozwój. HP nawiąże bliską współpracę i wesprze Partnerów w realizowaniu długoterminowych planów. Planów, które skierują ich na ścieżkę prowadzącą do zdobycia uznania jako przedsiębiorstwa dążące do zrównoważonego rozwoju, pozytywnie wpływające na otoczenie. Pierwsze wdrożenie obejmuje 7 krajów: Francję, Włochy, Hiszpanię, Kanadę, RPA, Australię i wybranych Partnerów w Stanach Zjednoczonych.

 

Dodatkowe informacje na temat HP Amplify Impact można znaleźć na stronie https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/hp-amplify-impact.html, natomiast obecni Partnerzy HP Amplify mogą dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu HP Amplify Impact, odwiedzając portal HP Partner Portal (https://partner.hp.com/login?).

 


[1] https://press.hp.com/us/en/press-kits/2021/hp-amplify-impact.html 

[2] https://www8.hp.com/us/en/hp-information/about-hp/diversity/racial-equality.html

[3] https://h20195.www2.hp.com/v2/GetDocument.aspx?docname=c05179523

[4] W 2020 zaobserwowaliśmy wzrost przychodów o 1.1 miliarda dolarów w nowych transakcjach (całkowite wartości kontraktów), w których kryteria zrównoważonego wpływu były brane pod uwagę i aktywnie wspierane przez organizację  HP Sustainability and Compliance organization oraz Commercial organization.

[5] https://www.wsj.com/articles/these-are-the-worlds-10-most-sustainable-companies-11602624830

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.