Huawei FreeBuds 4i, nowe, bezprzewodowe słuchawki z aktywną redukcją szumów
Huawei FreeBuds 4i, najnowsze bezprzewodowe słuchawki w portfolio Huawei, dostępne są od dziś w atrakcyjnej ofercie, która potrwa do 2 kwietnia. Nowe słuchawki będzie można kupić w tym czasie za 249 zł wybierając między dwoma kolorami, białym i czarnym. Huawei FreeBuds 4i wyróżniają się 10-godzinnym czasem pracy na jednym ładowaniu, krystalicznie czystym dźwiękiem dzięki aktywnej redukcji szumów oraz nowoczesnym designem.
Huawei FreeBuds 4i w atrakcyjnej ofercie dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z pandemią, sklep jest tymczasowo zamknięty), w sklepach Decathlon, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów – Play i Orange. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.
Sprzedaż Huawei FreeBuds 4i będzie wsparta kampanią marketingową w kanałach digitalowych i w social mediach marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczne wideo promujące najważniejsze cechy produktu, czyli 10-godzinny czas pracy na jednym ładowaniu, aktywną redukcję szumów zapewniającą krystalicznie czysty dźwięk oraz funkcjonalny design. Wideo można obejrzeć pod podanym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=_crWUZKYAWQ.
Jeszcze więcej muzyki i rozmów
Najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4i stworzone zostały przede wszystkim z myślą o młodych, energicznych osobach poszukujących niezawodnych i przystępnych cenowo urządzeń. Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w wytrzymałą baterię o pojemności 55 mAh, która pozwala nawet na 10 godzin nieprzerwanego słuchania muzyki oraz na 6,5 godziny prowadzenia rozmów z wyłączoną funkcją aktywnej redukcji szumów. W połączeniu z etui ładującym, słuchawki odtwarzają muzykę nawet przez 22 godziny i pozwalają na 14 godzin prowadzenia rozmów.
Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w funkcję szybkiego ładowania – już 10 minut ładowania umożliwia 4-godzinne korzystanie ze słuchawek, a pełne ich naładowanie zajmuje jedynie 60 minut. Słuchawki zamknięte w etui i będące w stanie spoczynku pozostaną naładowane aż do 200 dni, a wyjęte z etui – do 2 dni.
Krystaliczny dźwięk dzięki aktywnej redukcji szumów
Układ dwóch mikrofonów w Huawei FreeBuds 4i pozwala na wykrycie hałasów otoczenia i – za pomocą odwróconej fali dźwiękowej – zredukowanie hałasu do 22 dB. Redukcja szumów zapewnia wysoką jakość rozmów głosowych nawet w trudnych warunkach otoczenia, takich jak jazda na rowerze przy silnym wietrze, przebywanie w transporcie publicznym czy przy ruchliwej ulicy.
Tryb „świadomość” umożliwia natomiast przenikanie głosów i dźwięków ze środowiska do osoby słuchającej, bez konieczności zdejmowania słuchawek, co jest szczególnie przydatne, gdy słuchamy muzyki i jednocześnie z kimś rozmawiamy.
Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w 10-milimetrowe przetworniki dynamiczne, które zapewniają zwiększoną amplitudę i jeszcze mocniejsze basy. W słuchawkach zastosowano również elastyczną membranę z kompozytu polimerowego, która zapewnia wysoką czułość i bogatą dynamikę pozwalającą użytkownikowi usłyszeć więcej szczegółów. Konstrukcja redukująca szum wiatru zapewnia dobrą słyszalność wszystkich efektów dźwiękowych, na przykład podczas jazdy na rowerze.
Funkcjonalny design
Etui ładujące wyróżnia się owalnym, kompaktowym i bardzo nowoczesnym designem, który idealnie mieści się w dłoni. Komfort noszenia jest zapewniony dzięki wygodnemu kształtowi słuchawek oraz możliwości dopasowania ich do kształtu swojego ucha, dzięki silikonowym nakładkom dostępnym w 3 rozmiarach.
Intuicyjna nawigacja
Słuchawki wyposażone są w specjalne czujniki, które umożliwiają łatwe sterowanie odtwarzaniem muzyki, połączeniami głosowymi oraz pozwalają aktywować tryb redukcji szumów lub tryb „świadomość”.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.