Komunikaty PR

Huawei FreeBuds 4i, nowe, bezprzewodowe słuchawki z aktywną redukcją szumów

2021-03-22  |  14:35
Biuro prasowe

Huawei FreeBuds 4i, najnowsze bezprzewodowe słuchawki w portfolio Huawei, dostępne są od dziś w atrakcyjnej ofercie, która potrwa do 2 kwietnia. Nowe słuchawki będzie można kupić w tym czasie za 249 zł wybierając między dwoma kolorami, białym i czarnym. Huawei FreeBuds 4i wyróżniają się 10-godzinnym czasem pracy na jednym ładowaniu, krystalicznie czystym dźwiękiem dzięki aktywnej redukcji szumów oraz nowoczesnym designem.

 

Huawei FreeBuds 4i w atrakcyjnej ofercie dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z pandemią, sklep jest tymczasowo zamknięty), w sklepach Decathlon, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów – Play i Orange. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.

 

Sprzedaż Huawei FreeBuds 4i będzie wsparta kampanią marketingową w kanałach digitalowych i w social mediach marki. Głównym elementem kampanii jest dynamiczne wideo promujące najważniejsze cechy produktu, czyli 10-godzinny czas pracy na jednym ładowaniu, aktywną redukcję szumów zapewniającą krystalicznie czysty dźwięk oraz funkcjonalny design. Wideo można obejrzeć pod podanym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=_crWUZKYAWQ.

 

Jeszcze więcej muzyki i rozmów

Najnowsze bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4i stworzone zostały przede wszystkim z myślą o młodych, energicznych osobach poszukujących niezawodnych i przystępnych cenowo urządzeń. Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w wytrzymałą baterię o pojemności 55 mAh, która pozwala nawet na 10 godzin nieprzerwanego słuchania muzyki oraz na 6,5 godziny prowadzenia rozmów z wyłączoną funkcją aktywnej redukcji szumów. W połączeniu z etui ładującym, słuchawki odtwarzają muzykę nawet przez 22 godziny i pozwalają na 14 godzin prowadzenia rozmów.

 

Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w funkcję szybkiego ładowania – już 10 minut ładowania umożliwia 4-godzinne korzystanie ze słuchawek, a pełne ich naładowanie zajmuje jedynie 60 minut. Słuchawki zamknięte w etui i będące w stanie spoczynku pozostaną naładowane aż do 200 dni, a wyjęte z etui – do 2 dni.

 

Krystaliczny dźwięk dzięki aktywnej redukcji szumów

Układ dwóch mikrofonów w Huawei FreeBuds 4i pozwala na wykrycie hałasów otoczenia i – za pomocą odwróconej fali dźwiękowej – zredukowanie hałasu do 22 dB. Redukcja szumów zapewnia wysoką jakość rozmów głosowych nawet w trudnych warunkach otoczenia, takich jak jazda na rowerze przy silnym wietrze, przebywanie w transporcie publicznym czy przy ruchliwej ulicy.

 

Tryb „świadomość” umożliwia natomiast przenikanie głosów i dźwięków ze środowiska do osoby słuchającej, bez konieczności zdejmowania słuchawek, co jest szczególnie przydatne, gdy słuchamy muzyki i jednocześnie z kimś rozmawiamy.

 

Huawei FreeBuds 4i wyposażone są w 10-milimetrowe przetworniki dynamiczne, które zapewniają zwiększoną amplitudę i jeszcze mocniejsze basy. W słuchawkach zastosowano również elastyczną membranę z kompozytu polimerowego, która zapewnia wysoką czułość i bogatą dynamikę pozwalającą użytkownikowi usłyszeć więcej szczegółów. Konstrukcja redukująca szum wiatru zapewnia dobrą słyszalność wszystkich efektów dźwiękowych, na przykład podczas jazdy na rowerze.

 

Funkcjonalny design

Etui ładujące wyróżnia się owalnym, kompaktowym i bardzo nowoczesnym designem, który idealnie mieści się w dłoni. Komfort noszenia jest zapewniony dzięki wygodnemu kształtowi słuchawek oraz możliwości dopasowania ich do kształtu swojego ucha, dzięki silikonowym nakładkom dostępnym w 3 rozmiarach.

 

Intuicyjna nawigacja

Słuchawki wyposażone są w specjalne czujniki, które umożliwiają łatwe sterowanie odtwarzaniem muzyki, połączeniami głosowymi oraz pozwalają aktywować tryb redukcji szumów lub tryb „świadomość”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.