Huawei Together 2020: Weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Huawei
Pokaż na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories, jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności na raz, np. gotowanie i śpiewanie i powalcz o atrakcyjne nagrody od Huawei, w tym flagowy smartfon Huawei P40 Pro. W promocję konkursu zaangażowali się między innymi Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka, którzy poprzez Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w zabawie. Konkurs związany jest z kampanią Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.
Warunkiem udziału w konkursie jest opublikowanie na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories zdjęcia lub filmiku prezentującego jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności oraz użycie hashtagu #together2020 i oznaczenie oficjalnego kanału Huawei CBG Polska na Instagramie – @huaweimobilepl.
Autorzy najbardziej kreatywnych postów otrzymają nagrody od Huawei: zwycięzca zostanie nagrodzony flagowym smartfonem Huawei P40 Pro, za zajęcie drugiego miejsca przyznany zostanie smartwatch Huawei Watch GT 2, natomiast za miejsce trzecie – bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. Konkurs potrwa do 19 sierpnia, a autorzy zwycięskich postów zostaną ogłoszeni 21 sierpnia na oficjalnym kanale marki na Instagramie oraz na stronie Społeczności Huawei.
W promocję konkursu zaangażowali się: jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce – Małgorzata Kożuchowska, ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. W swoich Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Huawei. Te wyjątkowe osobistości wystąpiły w materiale wideo marki Huawei, w którym prezentują sposoby, w jaki korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem marki.
Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:
- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/
- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933
- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.