Komunikaty PR

Huawei Together 2020: Weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Huawei

2020-08-10  |  12:30
Biuro prasowe

Pokaż na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories, jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności na raz, np. gotowanie i śpiewanie i powalcz o atrakcyjne nagrody od Huawei, w tym flagowy smartfon Huawei P40 Pro. W promocję konkursu zaangażowali się między innymi Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka, którzy poprzez Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w zabawie. Konkurs związany jest z kampanią Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.

 

Warunkiem udziału w konkursie jest opublikowanie na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories zdjęcia lub filmiku prezentującego jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności oraz użycie hashtagu #together2020 i oznaczenie oficjalnego kanału Huawei CBG Polska na Instagramie – @huaweimobilepl.

 

Autorzy najbardziej kreatywnych postów otrzymają nagrody od Huawei: zwycięzca zostanie nagrodzony flagowym smartfonem Huawei P40 Pro, za zajęcie drugiego miejsca przyznany zostanie smartwatch Huawei Watch GT 2, natomiast za miejsce trzecie – bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. Konkurs potrwa do 19 sierpnia, a autorzy zwycięskich postów zostaną ogłoszeni 21 sierpnia na oficjalnym kanale marki na Instagramie oraz na stronie Społeczności Huawei.

 

W promocję konkursu zaangażowali się: jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce – Małgorzata Kożuchowska, ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. W swoich Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Huawei. Te wyjątkowe osobistości wystąpiły w materiale wideo marki Huawei, w którym prezentują sposoby, w jaki korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem marki.

 

Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:

- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/

- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933

- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.