Komunikaty PR

Huawei Together 2020: Weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Huawei

2020-08-10  |  12:30
Biuro prasowe

Pokaż na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories, jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności na raz, np. gotowanie i śpiewanie i powalcz o atrakcyjne nagrody od Huawei, w tym flagowy smartfon Huawei P40 Pro. W promocję konkursu zaangażowali się między innymi Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka, którzy poprzez Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w zabawie. Konkurs związany jest z kampanią Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.

 

Warunkiem udziału w konkursie jest opublikowanie na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories zdjęcia lub filmiku prezentującego jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności oraz użycie hashtagu #together2020 i oznaczenie oficjalnego kanału Huawei CBG Polska na Instagramie – @huaweimobilepl.

 

Autorzy najbardziej kreatywnych postów otrzymają nagrody od Huawei: zwycięzca zostanie nagrodzony flagowym smartfonem Huawei P40 Pro, za zajęcie drugiego miejsca przyznany zostanie smartwatch Huawei Watch GT 2, natomiast za miejsce trzecie – bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. Konkurs potrwa do 19 sierpnia, a autorzy zwycięskich postów zostaną ogłoszeni 21 sierpnia na oficjalnym kanale marki na Instagramie oraz na stronie Społeczności Huawei.

 

W promocję konkursu zaangażowali się: jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce – Małgorzata Kożuchowska, ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. W swoich Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Huawei. Te wyjątkowe osobistości wystąpiły w materiale wideo marki Huawei, w którym prezentują sposoby, w jaki korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem marki.

 

Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:

- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/

- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933

- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B Biuro prasowe
2024-05-09 | 10:00

Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B

SL-1200M7B sprzedawany będzie w zestawie z płytą winylową zawierającą dźwięki silnika V12 sześciu super sports cars Lamborghini, a także z matą antypoślizgową i naklejkami z
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.