Komunikaty PR

IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo

2024-11-04  |  01:00
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

IBA Poland, dostawca usług programistycznych oraz IBM Ireland Product Distribution Limited ogłosiły podpisanie kluczowej umowy partnerskiej. Zgodnie z jej postanowieniami IBA Poland w październiku 2024 roku została autoryzowanym sprzedawcą oprogramowania IBM w 35 krajach, w tym w Polsce. Umowa, zawarta na dwa lata, pozwala firmie na dostęp do szerokiej oferty produktów i technologii amerykańskiego lidera rynku IT.

Zawarte porozumienie daje IBA Poland między innymi możliwość uczestnictwa w licznych programach partnerskich IBM oraz zapewnia dostęp do nowych rozwiązań. Dzięki tej współpracy IBA Poland może korzystać z kredytów chmurowych IBM i wsparcia ekspertów technicznych, co pozwoli na doskonalenie oferowanych rozwiązań. Ponadto, dzięki Marketing Demand Engine IBM, IBA Poland będzie w stanie znacząco zwiększyć swoją widoczność i rozwinąć działalność marketingową zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.

Partnerstwo z IBM Ireland otwiera dla nas nowe możliwości technologiczne i rynkowe. Na przestrzeni lat IBA Group, a wraz z nią IBA Poland, zdobyła szerokie kompetencje w zakresie niemal wszystkich platform IBM, co pozwala nam dynamicznie rozwijać się i dostosowywać do zmieniających się oczekiwań klientów. Korzystając z zaawansowanych zasobów IBM możemy lepiej wspierać firmy w ich cyfrowej transformacji, oferując im innowacyjne i skalowalne rozwiązania – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.

Umowa partnerska obejmuje możliwość wykorzystania:

  • Kredytów chmurowych – IBA Poland zyskała dostęp do zunifikowanej platformy chmurowej IBM, która oferuje ponad 200 wiodących w branży produktów i usług. Kredyty chmurowe umożliwią IBA Poland opracowywanie innowacyjnych rozwiązań, które zapewnią większą wartość dla klientów.
  • Wsparcia Marketing Demand Engine – dzięki zautomatyzowanej platformie marketingowej IBM i zestawom marketingowym dla partnerów, IBA Poland będzie mogła generować popyt i korzystać z zaawansowanych narzędzi do dzielenia się potencjalnymi klientami, zwiększając swoją widoczność oraz możliwości sprzedaży w Polsce i poza jej granicami.
  • Wiedzy technicznej – w ramach nowego partnerstwa IBA Poland otrzyma również wsparcie techniczne i dostęp do IBM Build Lab, gdzie eksperci będą mogli pracować nad optymalizacją swoich rozwiązań z pomocą specjalistów IBM. Dodatkowo, pracownicy IBA Poland będą mieli możliwość korzystania z IBM Learning & Education Hub, co przyczyni się do dalszego wzrostu ich wiedzy oraz możliwości wsparcia klientów na jeszcze wyższym poziomie.

Rozwój na fundamentach statusu IBM GOLD Business Partner

Partnerstwo z IBM Ireland jest rozszerzeniem obecnego statusu IBA Group jako IBM GOLD Business Partner. Dzięki temu należąca do holdingu IBA Poland zyskała możliwość oferowania klientom dostępu do najnowszych technologii IBM z takich obszarów jak analityka zaawansowana, IoT, zarządzanie treścią oraz cyberbezpieczeństwo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.