Komunikaty PR

IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo

2024-11-04  |  01:00
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

IBA Poland, dostawca usług programistycznych oraz IBM Ireland Product Distribution Limited ogłosiły podpisanie kluczowej umowy partnerskiej. Zgodnie z jej postanowieniami IBA Poland w październiku 2024 roku została autoryzowanym sprzedawcą oprogramowania IBM w 35 krajach, w tym w Polsce. Umowa, zawarta na dwa lata, pozwala firmie na dostęp do szerokiej oferty produktów i technologii amerykańskiego lidera rynku IT.

Zawarte porozumienie daje IBA Poland między innymi możliwość uczestnictwa w licznych programach partnerskich IBM oraz zapewnia dostęp do nowych rozwiązań. Dzięki tej współpracy IBA Poland może korzystać z kredytów chmurowych IBM i wsparcia ekspertów technicznych, co pozwoli na doskonalenie oferowanych rozwiązań. Ponadto, dzięki Marketing Demand Engine IBM, IBA Poland będzie w stanie znacząco zwiększyć swoją widoczność i rozwinąć działalność marketingową zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.

Partnerstwo z IBM Ireland otwiera dla nas nowe możliwości technologiczne i rynkowe. Na przestrzeni lat IBA Group, a wraz z nią IBA Poland, zdobyła szerokie kompetencje w zakresie niemal wszystkich platform IBM, co pozwala nam dynamicznie rozwijać się i dostosowywać do zmieniających się oczekiwań klientów. Korzystając z zaawansowanych zasobów IBM możemy lepiej wspierać firmy w ich cyfrowej transformacji, oferując im innowacyjne i skalowalne rozwiązania – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.

Umowa partnerska obejmuje możliwość wykorzystania:

  • Kredytów chmurowych – IBA Poland zyskała dostęp do zunifikowanej platformy chmurowej IBM, która oferuje ponad 200 wiodących w branży produktów i usług. Kredyty chmurowe umożliwią IBA Poland opracowywanie innowacyjnych rozwiązań, które zapewnią większą wartość dla klientów.
  • Wsparcia Marketing Demand Engine – dzięki zautomatyzowanej platformie marketingowej IBM i zestawom marketingowym dla partnerów, IBA Poland będzie mogła generować popyt i korzystać z zaawansowanych narzędzi do dzielenia się potencjalnymi klientami, zwiększając swoją widoczność oraz możliwości sprzedaży w Polsce i poza jej granicami.
  • Wiedzy technicznej – w ramach nowego partnerstwa IBA Poland otrzyma również wsparcie techniczne i dostęp do IBM Build Lab, gdzie eksperci będą mogli pracować nad optymalizacją swoich rozwiązań z pomocą specjalistów IBM. Dodatkowo, pracownicy IBA Poland będą mieli możliwość korzystania z IBM Learning & Education Hub, co przyczyni się do dalszego wzrostu ich wiedzy oraz możliwości wsparcia klientów na jeszcze wyższym poziomie.

Rozwój na fundamentach statusu IBM GOLD Business Partner

Partnerstwo z IBM Ireland jest rozszerzeniem obecnego statusu IBA Group jako IBM GOLD Business Partner. Dzięki temu należąca do holdingu IBA Poland zyskała możliwość oferowania klientom dostępu do najnowszych technologii IBM z takich obszarów jak analityka zaawansowana, IoT, zarządzanie treścią oraz cyberbezpieczeństwo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.