IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Poland, dostawca usług programistycznych oraz IBM Ireland Product Distribution Limited ogłosiły podpisanie kluczowej umowy partnerskiej. Zgodnie z jej postanowieniami IBA Poland w październiku 2024 roku została autoryzowanym sprzedawcą oprogramowania IBM w 35 krajach, w tym w Polsce. Umowa, zawarta na dwa lata, pozwala firmie na dostęp do szerokiej oferty produktów i technologii amerykańskiego lidera rynku IT.
Zawarte porozumienie daje IBA Poland między innymi możliwość uczestnictwa w licznych programach partnerskich IBM oraz zapewnia dostęp do nowych rozwiązań. Dzięki tej współpracy IBA Poland może korzystać z kredytów chmurowych IBM i wsparcia ekspertów technicznych, co pozwoli na doskonalenie oferowanych rozwiązań. Ponadto, dzięki Marketing Demand Engine IBM, IBA Poland będzie w stanie znacząco zwiększyć swoją widoczność i rozwinąć działalność marketingową zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
Partnerstwo z IBM Ireland otwiera dla nas nowe możliwości technologiczne i rynkowe. Na przestrzeni lat IBA Group, a wraz z nią IBA Poland, zdobyła szerokie kompetencje w zakresie niemal wszystkich platform IBM, co pozwala nam dynamicznie rozwijać się i dostosowywać do zmieniających się oczekiwań klientów. Korzystając z zaawansowanych zasobów IBM możemy lepiej wspierać firmy w ich cyfrowej transformacji, oferując im innowacyjne i skalowalne rozwiązania – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.
Umowa partnerska obejmuje możliwość wykorzystania:
- Kredytów chmurowych – IBA Poland zyskała dostęp do zunifikowanej platformy chmurowej IBM, która oferuje ponad 200 wiodących w branży produktów i usług. Kredyty chmurowe umożliwią IBA Poland opracowywanie innowacyjnych rozwiązań, które zapewnią większą wartość dla klientów.
- Wsparcia Marketing Demand Engine – dzięki zautomatyzowanej platformie marketingowej IBM i zestawom marketingowym dla partnerów, IBA Poland będzie mogła generować popyt i korzystać z zaawansowanych narzędzi do dzielenia się potencjalnymi klientami, zwiększając swoją widoczność oraz możliwości sprzedaży w Polsce i poza jej granicami.
- Wiedzy technicznej – w ramach nowego partnerstwa IBA Poland otrzyma również wsparcie techniczne i dostęp do IBM Build Lab, gdzie eksperci będą mogli pracować nad optymalizacją swoich rozwiązań z pomocą specjalistów IBM. Dodatkowo, pracownicy IBA Poland będą mieli możliwość korzystania z IBM Learning & Education Hub, co przyczyni się do dalszego wzrostu ich wiedzy oraz możliwości wsparcia klientów na jeszcze wyższym poziomie.
Rozwój na fundamentach statusu IBM GOLD Business Partner
Partnerstwo z IBM Ireland jest rozszerzeniem obecnego statusu IBA Group jako IBM GOLD Business Partner. Dzięki temu należąca do holdingu IBA Poland zyskała możliwość oferowania klientom dostępu do najnowszych technologii IBM z takich obszarów jak analityka zaawansowana, IoT, zarządzanie treścią oraz cyberbezpieczeństwo.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.