IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Poland, dostawca usług programistycznych oraz IBM Ireland Product Distribution Limited ogłosiły podpisanie kluczowej umowy partnerskiej. Zgodnie z jej postanowieniami IBA Poland w październiku 2024 roku została autoryzowanym sprzedawcą oprogramowania IBM w 35 krajach, w tym w Polsce. Umowa, zawarta na dwa lata, pozwala firmie na dostęp do szerokiej oferty produktów i technologii amerykańskiego lidera rynku IT.
Zawarte porozumienie daje IBA Poland między innymi możliwość uczestnictwa w licznych programach partnerskich IBM oraz zapewnia dostęp do nowych rozwiązań. Dzięki tej współpracy IBA Poland może korzystać z kredytów chmurowych IBM i wsparcia ekspertów technicznych, co pozwoli na doskonalenie oferowanych rozwiązań. Ponadto, dzięki Marketing Demand Engine IBM, IBA Poland będzie w stanie znacząco zwiększyć swoją widoczność i rozwinąć działalność marketingową zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
Partnerstwo z IBM Ireland otwiera dla nas nowe możliwości technologiczne i rynkowe. Na przestrzeni lat IBA Group, a wraz z nią IBA Poland, zdobyła szerokie kompetencje w zakresie niemal wszystkich platform IBM, co pozwala nam dynamicznie rozwijać się i dostosowywać do zmieniających się oczekiwań klientów. Korzystając z zaawansowanych zasobów IBM możemy lepiej wspierać firmy w ich cyfrowej transformacji, oferując im innowacyjne i skalowalne rozwiązania – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.
Umowa partnerska obejmuje możliwość wykorzystania:
- Kredytów chmurowych – IBA Poland zyskała dostęp do zunifikowanej platformy chmurowej IBM, która oferuje ponad 200 wiodących w branży produktów i usług. Kredyty chmurowe umożliwią IBA Poland opracowywanie innowacyjnych rozwiązań, które zapewnią większą wartość dla klientów.
- Wsparcia Marketing Demand Engine – dzięki zautomatyzowanej platformie marketingowej IBM i zestawom marketingowym dla partnerów, IBA Poland będzie mogła generować popyt i korzystać z zaawansowanych narzędzi do dzielenia się potencjalnymi klientami, zwiększając swoją widoczność oraz możliwości sprzedaży w Polsce i poza jej granicami.
- Wiedzy technicznej – w ramach nowego partnerstwa IBA Poland otrzyma również wsparcie techniczne i dostęp do IBM Build Lab, gdzie eksperci będą mogli pracować nad optymalizacją swoich rozwiązań z pomocą specjalistów IBM. Dodatkowo, pracownicy IBA Poland będą mieli możliwość korzystania z IBM Learning & Education Hub, co przyczyni się do dalszego wzrostu ich wiedzy oraz możliwości wsparcia klientów na jeszcze wyższym poziomie.
Rozwój na fundamentach statusu IBM GOLD Business Partner
Partnerstwo z IBM Ireland jest rozszerzeniem obecnego statusu IBA Group jako IBM GOLD Business Partner. Dzięki temu należąca do holdingu IBA Poland zyskała możliwość oferowania klientom dostępu do najnowszych technologii IBM z takich obszarów jak analityka zaawansowana, IoT, zarządzanie treścią oraz cyberbezpieczeństwo.
Twinings Ovaltine sięga po RISE with SAP
iiyama prezentuje G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix - superszybki monitor do za
Transformacja cyfrowa Bonprix w dobrym stylu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.