Komunikaty PR

IFS liderem w raporcie Gartner Magic Quadrant for FSM za rok 2020

2020-07-13  |  17:45
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa pozycję osiągniętą w najnowszym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie* (Field Service Management — FSM) za dowód uznania dla swojej długoterminowej strategii inwestowania w produkty oraz wyjątkowego ukierunkowania na klienta. Firma IFS była uznawana za lidera w każdym raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym rozwiązań FSM od 2014 r.

Dla IFS rok 2019 był okresem kolejnych gruntownych przemian w dziedzinie FSM. Firma sfinalizowała przejęcie spółki Astea International, osiągając jednocześnie wzrost organiczny w zakresie rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie o 51% w porównaniu z rokiem 2018.

IFS pozyskał również wielu nowych klientów z obszaru zarządzania serwisem, takich jak czołowy regionalny operator telekomunikacyjny Saudi Telecom Company, dostawca rozwiązań technologicznych w sektorze energetyki i komunikacji SPIE France oraz amerykański producent ropy i gazu Endeavor Energy Resources.

Ponadto firma znacznie rozszerzyła swój ekosystem partnerów dzięki dołączeniu do niego spółki PTC, której rozwiązanie Servigistics® Service Parts Management w połączeniu z rozwiązaniem IFS Field Service Management™ pozwoli przedsiębiorstwom zwiększyć dostępność części zamiennych i czas pracy sprzętu bez przestojów oraz usprawnić świadczenie usług.

Oferta IFS łączy światowej klasy rozwiązania do optymalizacji harmonogramowania w czasie rzeczywistym z szeroką gamą funkcji zarządzania obsługą serwisową i serwisem w terenie, które nie mają sobie równych na rynku. Dzięki temu IFS może pomagać przedsiębiorstwom w zarządzaniu całym cyklem i wszystkimi elementami obsługi serwisowej, od pracowników mobilnych, planowania, centrum wsparcia i centrum obsługi klienta aż do umów, gwarancji, logistyki tradycyjnej i logistyki zwrotów oraz napraw wysyłkowych. IFS łączy cały łańcuch wartości serwisu i umożliwia przedsiębiorstwom transformację cyfrową i rozwój poprzez obsługę serwisową.

„Osiągnięcie po raz kolejny pozycji lidera w raporcie firmy Gartner Magic Quadrant dotyczącym rozwiązań FSM to, moim zdaniem, ważne potwierdzenie naszego konsekwentnego dążenia do tego, aby umożliwiać naszym klientom rozwój poprzez usługi serwisowe” — powiedziała Marne Martin, prezes działu IFS Service Management. „Przez ostatni rok kontynuowaliśmy intensywne inwestycje w rozwiązania do zarządzania serwisem, dodając nowe produkty i zasoby w zakresie wdrażania, wsparcia i wiedzy specjalistycznej, aby zapewniać klientom jeszcze większe korzyści, zarówno w ujęciu globalnym, jak i regionalnym. Stawiając czoła wyzwaniom 2020 roku wspólnie z naszymi partnerami, nadal koncentrujemy się na tym, aby pomagać naszym klientom w szybszym osiąganiu przychodów i realizowaniu celów w dziedzinie transformacji cyfrowej dzięki inteligentnym rozwiązaniom do zarządzania serwisem, które obejmują wszystkie procesy biznesowe w całym łańcuchu wartości serwisu. Klienci i akcjonariusze naszych klientów na pewno to docenią”.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner „Magic Quadrant for Field Service Management” można pobrać pod adresem https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html.

Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć pod adresem www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

* Gartner, „Magic Quadrant for Field Service Management”, autorzy: Jim Robinson, Naved Rashid, 6 lipca 2020 r.

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług prezentowanych w jej publikacjach badawczych, a także nie zaleca użytkownikom wybierania tylko dostawców uzyskujących najwyższe oceny lub wyróżnionych w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej działu badawczego i nie powinny być traktowane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, w odniesieniu do prowadzonych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt

Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora
IT i technologie Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
2024-04-25 | 10:30

Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów

Dane pacjentów zgromadzone w szpitalach oraz przychodniach cieszą się coraz większym zainteresowaniem przestępców. W latach 2019-2022 liczba cyberataków na placówki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.