IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Moment of Service”)
Warszawa, 18 lutego 2021 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zaprezentował dzisiaj swoją nową identyfikację wizualną. Odzwierciedla ona jego obecną pozycję rynkową i zapowiada przełomową premierę produktu, która odbędzie się 10 marca 2021 r.
Perspektywicznie myślące przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z korzyści oraz możliwości rozwoju, jakie może przynieść wyjątkowa obsługa. Już w tej chwili ponad połowa przychodów IFS pochodzi od klientów używających technologii IFS do obsługi swoich własnych klientów, a pozycję IFS jako lidera w tej kategorii potwierdzają analitycy branżowi. Dzięki temu IFS ma doskonałe warunki do tego, aby pomagać przedsiębiorstwom wtedy, gdy liczy się to najbardziej. Są to momenty, w których firma albo zachwyca, albo rozczarowuje; momenty, w których wszystkie decyzje i procesy łączą się w jedną całość; momenty, w których ciężka praca przynosi efekty. Nazywamy je Moments of Service.
Dzięki platformie IFS Cloud™, która zostanie zaprezentowana 10 marca, jeszcze więcej firm będzie mogło zrealizować swój pełny potencjał w momentach obsługi. Nowa platforma umożliwia przedsiębiorstwom zarządzanie obsługą klientów, personelem i majątkiem w ramach jednego, zintegrowanego rozwiązania. Platforma IFS Cloud jest wypełniona po brzegi praktycznymi innowacjami oraz funkcjami branżowymi, z których słynie IFS, a jej wprowadzenie jest najważniejszą premierą w całej historii firmy i wyznacza nowe standardy branżowe.
Nowy wygląd w nowej epoce
W centrum nowej identyfikacji wizualnej IFS znajduje się symbol reprezentujący wiele elementów, które przedsiębiorstwa muszą rozplanować, aby zapewniać klientom doskonałą obsługę (Moment of Service). Symbol ten odzwierciedla wysiłek, energię oraz złożoność wiążące się z zaangażowaniem w każdy kontakt z klientem, zachowując jednocześnie równowagę i symetrię. Nowa paleta kolorystyczna nawiązuje do poprzedniej, a jednocześnie zwiastuje przyszłość. Jest ona oparta na zaktualizowanym, dynamicznym odcieniu purpury, który jest skontrastowany z szeregiem barw uzupełniających.
Do odświeżenia marki podeszliśmy zespołowo i naukowo. Na proces mieli wpływ dotychczasowi i potencjalni klienci, partnerzy i pracownicy IFS, a także analitycy i dziennikarze oraz eksperci ds. marki.
„Bardzo cieszymy się, że możemy zaprezentować naszą nową identyfikację wizualną, która stanowi integralną część naszej obecnej transformacji” — powiedział Oliver Pilgerstorfer, dyrektor ds. marketingu w korporacji IFS. „Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla miejsce, w którym jesteśmy teraz, oraz nasze plany na przyszłość, szczególnie w kontekście nadchodzącej premiery IFS Cloud. To przełomowy moment w historii naszej firmy. Tworząc atrakcyjną i inspirującą identyfikację wizualną, dajemy naszym klientom, partnerom i rynkowi jako całości jasny sygnał — i jest to coś, z czego nasi pracownicy są niezmiernie dumni”.
Nowy branding IFS jest obecnie wprowadzane we wszystkich punktach kontaktu, w tym na platformach cyfrowych, drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych, artykułach promocyjnych i wnętrzach biur. Jego wprowadzeniu towarzyszą reklamy w wybranych, najbardziej prestiżowych miejscach na świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku, Burj Khalifa w Dubaju i Shibuya w Japonii.
Więcej informacji można znaleźć na stronie ifs.com/possibilities.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: https://blog.ifs.com/
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Doświadczenia Ukrainy są cenną lekcją dla polskich medyków. Pomagają się przygotować na potencjalny konflikt
– Ukraińskie doświadczenia z frontu są cenną lekcją dla wojskowych służb medycznych w Polsce, która zmienia podejście do zabezpieczenia medycznego na wypadek ewentualnego konfliktu – mówi gen. broni prof. dr hab. n. med. Grzegorz Gielerak, dyrektor WIM – PIB. Jak podkreśla, wiele się mówi o konieczności zwiększania wydatków na zakupy broni i sprzętu wojskowego, a wciąż stosunkowo mało uwagi poświęca się budowaniu bezpieczeństwa medycznego.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Konsument
Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników
Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.