Komunikaty PR

IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą

2021-02-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Moment of Service”)

Warszawa, 18 lutego 2021 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zaprezentował dzisiaj swoją nową identyfikację wizualną. Odzwierciedla ona jego obecną pozycję rynkową i zapowiada przełomową premierę produktu, która odbędzie się 10 marca 2021 r.

Perspektywicznie myślące przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z korzyści oraz możliwości rozwoju, jakie może przynieść wyjątkowa obsługa. Już w tej chwili ponad połowa przychodów IFS pochodzi od klientów używających technologii IFS do obsługi swoich własnych klientów, a pozycję IFS jako lidera w tej kategorii potwierdzają analitycy branżowi. Dzięki temu IFS ma doskonałe warunki do tego, aby pomagać przedsiębiorstwom wtedy, gdy liczy się to najbardziej. Są to momenty, w których firma albo zachwyca, albo rozczarowuje; momenty, w których wszystkie decyzje i procesy łączą się w jedną całość; momenty, w których ciężka praca przynosi efekty. Nazywamy je Moments of Service.

Dzięki platformie IFS Cloud™, która zostanie zaprezentowana 10 marca, jeszcze więcej firm będzie mogło zrealizować swój pełny potencjał w momentach obsługi. Nowa platforma umożliwia przedsiębiorstwom zarządzanie obsługą klientów, personelem i majątkiem w ramach jednego, zintegrowanego rozwiązania. Platforma IFS Cloud jest wypełniona po brzegi praktycznymi innowacjami oraz funkcjami branżowymi, z których słynie IFS, a jej wprowadzenie jest najważniejszą premierą w całej historii firmy i wyznacza nowe standardy branżowe.

Nowy wygląd w nowej epoce

W centrum nowej identyfikacji wizualnej IFS znajduje się symbol reprezentujący wiele elementów, które przedsiębiorstwa muszą rozplanować, aby zapewniać klientom doskonałą obsługę (Moment of Service). Symbol ten odzwierciedla wysiłek, energię oraz złożoność wiążące się z zaangażowaniem w każdy kontakt z klientem, zachowując jednocześnie równowagę i symetrię. Nowa paleta kolorystyczna nawiązuje do poprzedniej, a jednocześnie zwiastuje przyszłość. Jest ona oparta na zaktualizowanym, dynamicznym odcieniu purpury, który jest skontrastowany z szeregiem barw uzupełniających.

Do odświeżenia marki podeszliśmy zespołowo i naukowo. Na proces mieli wpływ dotychczasowi i potencjalni klienci, partnerzy i pracownicy IFS, a także analitycy i dziennikarze oraz eksperci ds. marki.

„Bardzo cieszymy się, że możemy zaprezentować naszą nową identyfikację wizualną, która stanowi integralną część naszej obecnej transformacji” — powiedział Oliver Pilgerstorfer, dyrektor ds. marketingu w korporacji IFS. „Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla miejsce, w którym jesteśmy teraz, oraz nasze plany na przyszłość, szczególnie w kontekście nadchodzącej premiery IFS Cloud. To przełomowy moment w historii naszej firmy. Tworząc atrakcyjną i inspirującą identyfikację wizualną, dajemy naszym klientom, partnerom i rynkowi jako całości jasny sygnał — i jest to coś, z czego nasi pracownicy są niezmiernie dumni”.

Nowy branding IFS jest obecnie wprowadzane we wszystkich punktach kontaktu, w tym na platformach cyfrowych, drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych, artykułach promocyjnych i wnętrzach biur. Jego wprowadzeniu towarzyszą reklamy w wybranych, najbardziej prestiżowych miejscach na świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku, Burj Khalifa w Dubaju i Shibuya w Japonii.

Więcej informacji można znaleźć na stronie ifs.com/possibilities.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: https://blog.ifs.com/

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.