Komunikaty PR

IFS przejmuje firmę Axios Systems

2021-03-24  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
  • IFS jeszcze bardziej wzmacnia swoją pozycję w obszarze rozwiązań do zarządzania serwisem dzięki dodatkowym funkcjom zarządzania obsługą serwisową
  • Za pomocą czołowych rozwiązań ITSM i ITOM firmy Axios Systems przedsiębiorstwa mogą opracowywać, automatyzować i upraszczać obieg dokumentów w całym łańcuchu wartości oraz zapewniać klientom doskonałą obsługę

Warszawa, 24 marca 2021 — IFS poinformował o zawarciu ostatecznej umowy dotyczącej nabycia spółki Axios Systems PLC, będącej globalnym dostawcą chmurowego oprogramowania do zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM). Axios Systems jest liderem w obszarze rozwiązań do zarządzania usługami informatycznymi (ITSM) i operacjami informatycznymi (ITOM), cenionym za jakość swojego rozwiązania do zarządzania obsługą wielokanałową, z którego korzysta wiele spośród najbardziej renomowanych i zaufanych marek na świecie, m.in. Aviva, KPMG i FedEx.

IFS stawia na pierwszym miejscu wysoką jakość serwisu i korzyści klientów. Wprowadzenie rozwiązania IFS Cloud™ realizuje cel IFS, jakim jest dostarczanie technologii i funkcji branżowych, które wspierają cyfrową transformację przedsiębiorstw i pomagają im stworzyć kulturę organizacyjną ukierunkowaną na wyniki i usługi. Coraz więcej firm korzysta z rozwiązań IFS, aby spełniać oczekiwania klientów wtedy, gdy liczy się to najbardziej — w momencie obsługi.

IFS inwestuje w swój dział rozwiązań do zarządzania serwisem już od wielu lat, a w 2020 r. jego wartość wzrosła o 100% w porównaniu z poprzednim rokiem. Przejęcie Axios Systems rozszerza możliwości IFS o nowe funkcje ITSM i ITOM, które pomogą firmom usprawnić projektowanie i automatyzować przepływ pracy, jak również zwiększać wydajność oraz łączyć ze sobą dane z różnych działów i systemów, aby dzięki temu mogły lepiej obsługiwać swoich klientów. Połączenie firm IFS i Axios Systems odgrywa kluczową rolę w realizowaniu ambicji IFS, jaką jest umocnienie się na pozycji lidera rynku w obszarze serwisu.

Podobnie jak w przypadku innych elementów oferty IFS, z możliwości Enterprise Service Management firmy Axios Systems można korzystać indywidualnie lub zintegrować je z innymi funkcjami wchodzącymi w skład chmury IFS Cloud. Dzięki temu IFS jest w stanie zaoferować przedsiębiorstwom wyjątkowe, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania serwisem, które wspiera pracowników wewnątrz firmy i w terenie oraz pomaga firmom dostarczać produkty, realizować cele i świadczyć usługi. Przedsiębiorstwa po raz pierwszy będą mogły uzyskać nowy poziom widoczności swojego łańcucha wartości, aby dbać o zadowolenie klientów poprzez zapewnianie im doskonałej obsługi.

Dyrektor generalny IFS Darren Roos powiedział: „Jest to dla IFS bardzo ważne przejęcie, ponieważ dzięki niemu rozszerzamy naszą ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem, aby pomagać firmom walczyć z nieefektywnością, która może zmniejszać ich zdolność do zapewniania klientom doskonałej obsługi. Połączone rozwiązania IFS i Axios nie tylko pomagają firmom tworzyć i upraszczać procesy i przepływ pracy, lecz także zapewniają widoczność dotychczas odizolowanych obszarów, zlokalizowanych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. „Zdolność do monetyzacji serwisu daje firmom przewagę nad konkurencją. Klienci oczekują obecnie niezawodnej i spójnej obsługi. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który należy wziąć pod uwagę. Firmy muszą być w stanie skoordynować swój personel, zasoby i klientów i nie tylko oferować wymierne korzyści, lecz także „projektować z myślą o serwisie”. Przejęcie firmy Axios uzupełni ofertę IFS o konkretne funkcje, które uwidocznią korzyści zapewniane firmie i jej klientom, a także możliwości wprowadzania bieżących udoskonaleń”.

Tasos Symeonides, dyrektor generalny i założyciel firmy Axios, powiedział: „Jako założyciel firmy Axios jestem dumny, że mojej rodzinie i zespołowi udało się stworzyć przedsiębiorstwo, które stało się renomowanym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem dla przedsiębiorstw. To jeszcze nie koniec — chcemy nadal pracować z naszymi wspaniałymi klientami oraz zdobywać nowych. Aby to osiągnąć, potrzebujemy połączyć siły z globalnym dostawcą oprogramowania, któremu podobnie jak nam bardzo zależy na rozwiązaniach do zarządzania serwisem, dostarczaniu korzyści i usprawnianiu obsługi klienta. IFS jest dla nas idealnym partnerem strategicznym. Możemy pomóc mu umocnić jego pozycję lidera w dziedzinie rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową”.

Ray Wang, dyrektor i założyciel Constellation Research Inc., powiedział: „Dotychczasowi i przyszli klienci, którzy postrzegają usługi jako wyróżnik, ucieszą się z tego przejęcia. Większości firm zależy na tym, by ich działy informatyczne i zaplecza biurowego miały pozytywny wpływ na zespoły obsługujące klientów. Zburzenie dotychczasowych silosów i zapewnienie widoczności za pomocą zaawansowanego rozwiązania do zarządzania obsługą serwisową pomoże firmom wprowadzać innowacje w dziedzinie serwisu i wizualizować korzyści”.

Axios Systems ma szeroką bazę renomowanych klientów w Stanach Zjednoczonych, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Stworzył też prężnie działające społeczności użytkowników, aby budować poparcie i wprowadzać udoskonalenia w produktach. Jego klienci w sektorze komercyjnym to m.in. Aviva, FedEx, Sobeys, EDEKA i KPMG, natomiast w sektorze publicznym są to m.in. rządy Wielkiej Brytanii i Szkocji, stan Maine, sądy w Dubaju, Saudi Post i Fife Council.

Zarówno firma Axios, jak i IFS są wysoko oceniane przez analityków branżowych. IFS uzyskał pozycję lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management Software w każdym roku począwszy od 2014. Axios został uznany za niszowego gracza w raporcie Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools, w którym Gartner zwrócił uwagę na jego zdolność do budowy zaangażowania klientów, koncentrację na zarządzaniu usługami informatycznymi i imponującą międzynarodową bazę klientów.

IFS planuje sfinalizować przejęcie Axios Systems w II kw. 2021 r.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach naszej platformy poszczególne produkty branżowe opierają się na jednym modelu danych i wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu nasi klienci mogą zapewnić najlepszą obsługę swoich klientów (Moment of Service). Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników, którzy na co dzień realizują misję firmy opartą na elastyczności, zaufaniu i współpracy, wspierając ponad 10 000 klientów na całym świecie. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacjom i kreatywności: https://blog.ifs.com/

Informacje o firmie Axios Systems

Firma Axios Systems od ponad 30 lat pomaga klientom osiągać sukcesy biznesowe poprzez skuteczne i wydajne zarządzanie ich systemami i usługami informatycznymi. Pomagamy firmom zwiększać możliwości, osiągać większą dojrzałość oraz przekształcać działy zaplecza biurowego w zespoły świadczenia usług napędzające rozwój przedsiębiorstwa. Axios Systems ma na koncie wiele sukcesów. Przeprowadził setki wdrożeń w wielu branżach, w tym w wielu spośród firm z listy Fortune 500 oraz w dużych agencjach rządowych.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.axiossystems.com/contact-us.

www.axiossystems.com

Zachęcamy do lektury bloga firmy Axios: https://info.axiossystems.com/blog.

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Biznes chętnie sięga po technologię RFID Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Biznes chętnie sięga po technologię RFID

Przedsiębiorcy dostrzegają coraz więcej obszarów w firmach, które mogą być usprawniane i optymalizowane za pomocą systemów radiowych. By uzyskać wymierne oszczędności
IT i technologie Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
2024-04-29 | 10:00

Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe

Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację,
IT i technologie AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock
2024-04-29 | 09:00

AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock

 Nowe rozwiązania i usługi AWS (Amazon Web Services) zapewnią klientom korporacyjnym bezpieczny i odpowiedzialny sposób tworzenia i uruchamiania generatywnych aplikacji sztucznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.