IFS przejmuje firmę Axios Systems
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
- IFS jeszcze bardziej wzmacnia swoją pozycję w obszarze rozwiązań do zarządzania serwisem dzięki dodatkowym funkcjom zarządzania obsługą serwisową
- Za pomocą czołowych rozwiązań ITSM i ITOM firmy Axios Systems przedsiębiorstwa mogą opracowywać, automatyzować i upraszczać obieg dokumentów w całym łańcuchu wartości oraz zapewniać klientom doskonałą obsługę
Warszawa, 24 marca 2021 — IFS poinformował o zawarciu ostatecznej umowy dotyczącej nabycia spółki Axios Systems PLC, będącej globalnym dostawcą chmurowego oprogramowania do zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM). Axios Systems jest liderem w obszarze rozwiązań do zarządzania usługami informatycznymi (ITSM) i operacjami informatycznymi (ITOM), cenionym za jakość swojego rozwiązania do zarządzania obsługą wielokanałową, z którego korzysta wiele spośród najbardziej renomowanych i zaufanych marek na świecie, m.in. Aviva, KPMG i FedEx.
IFS stawia na pierwszym miejscu wysoką jakość serwisu i korzyści klientów. Wprowadzenie rozwiązania IFS Cloud™ realizuje cel IFS, jakim jest dostarczanie technologii i funkcji branżowych, które wspierają cyfrową transformację przedsiębiorstw i pomagają im stworzyć kulturę organizacyjną ukierunkowaną na wyniki i usługi. Coraz więcej firm korzysta z rozwiązań IFS, aby spełniać oczekiwania klientów wtedy, gdy liczy się to najbardziej — w momencie obsługi.
IFS inwestuje w swój dział rozwiązań do zarządzania serwisem już od wielu lat, a w 2020 r. jego wartość wzrosła o 100% w porównaniu z poprzednim rokiem. Przejęcie Axios Systems rozszerza możliwości IFS o nowe funkcje ITSM i ITOM, które pomogą firmom usprawnić projektowanie i automatyzować przepływ pracy, jak również zwiększać wydajność oraz łączyć ze sobą dane z różnych działów i systemów, aby dzięki temu mogły lepiej obsługiwać swoich klientów. Połączenie firm IFS i Axios Systems odgrywa kluczową rolę w realizowaniu ambicji IFS, jaką jest umocnienie się na pozycji lidera rynku w obszarze serwisu.
Podobnie jak w przypadku innych elementów oferty IFS, z możliwości Enterprise Service Management firmy Axios Systems można korzystać indywidualnie lub zintegrować je z innymi funkcjami wchodzącymi w skład chmury IFS Cloud. Dzięki temu IFS jest w stanie zaoferować przedsiębiorstwom wyjątkowe, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania serwisem, które wspiera pracowników wewnątrz firmy i w terenie oraz pomaga firmom dostarczać produkty, realizować cele i świadczyć usługi. Przedsiębiorstwa po raz pierwszy będą mogły uzyskać nowy poziom widoczności swojego łańcucha wartości, aby dbać o zadowolenie klientów poprzez zapewnianie im doskonałej obsługi.
Dyrektor generalny IFS Darren Roos powiedział: „Jest to dla IFS bardzo ważne przejęcie, ponieważ dzięki niemu rozszerzamy naszą ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem, aby pomagać firmom walczyć z nieefektywnością, która może zmniejszać ich zdolność do zapewniania klientom doskonałej obsługi. Połączone rozwiązania IFS i Axios nie tylko pomagają firmom tworzyć i upraszczać procesy i przepływ pracy, lecz także zapewniają widoczność dotychczas odizolowanych obszarów, zlokalizowanych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. „Zdolność do monetyzacji serwisu daje firmom przewagę nad konkurencją. Klienci oczekują obecnie niezawodnej i spójnej obsługi. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który należy wziąć pod uwagę. Firmy muszą być w stanie skoordynować swój personel, zasoby i klientów i nie tylko oferować wymierne korzyści, lecz także „projektować z myślą o serwisie”. Przejęcie firmy Axios uzupełni ofertę IFS o konkretne funkcje, które uwidocznią korzyści zapewniane firmie i jej klientom, a także możliwości wprowadzania bieżących udoskonaleń”.
Tasos Symeonides, dyrektor generalny i założyciel firmy Axios, powiedział: „Jako założyciel firmy Axios jestem dumny, że mojej rodzinie i zespołowi udało się stworzyć przedsiębiorstwo, które stało się renomowanym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem dla przedsiębiorstw. To jeszcze nie koniec — chcemy nadal pracować z naszymi wspaniałymi klientami oraz zdobywać nowych. Aby to osiągnąć, potrzebujemy połączyć siły z globalnym dostawcą oprogramowania, któremu podobnie jak nam bardzo zależy na rozwiązaniach do zarządzania serwisem, dostarczaniu korzyści i usprawnianiu obsługi klienta. IFS jest dla nas idealnym partnerem strategicznym. Możemy pomóc mu umocnić jego pozycję lidera w dziedzinie rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową”.
Ray Wang, dyrektor i założyciel Constellation Research Inc., powiedział: „Dotychczasowi i przyszli klienci, którzy postrzegają usługi jako wyróżnik, ucieszą się z tego przejęcia. Większości firm zależy na tym, by ich działy informatyczne i zaplecza biurowego miały pozytywny wpływ na zespoły obsługujące klientów. Zburzenie dotychczasowych silosów i zapewnienie widoczności za pomocą zaawansowanego rozwiązania do zarządzania obsługą serwisową pomoże firmom wprowadzać innowacje w dziedzinie serwisu i wizualizować korzyści”.
Axios Systems ma szeroką bazę renomowanych klientów w Stanach Zjednoczonych, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. Stworzył też prężnie działające społeczności użytkowników, aby budować poparcie i wprowadzać udoskonalenia w produktach. Jego klienci w sektorze komercyjnym to m.in. Aviva, FedEx, Sobeys, EDEKA i KPMG, natomiast w sektorze publicznym są to m.in. rządy Wielkiej Brytanii i Szkocji, stan Maine, sądy w Dubaju, Saudi Post i Fife Council.
Zarówno firma Axios, jak i IFS są wysoko oceniane przez analityków branżowych. IFS uzyskał pozycję lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management Software w każdym roku począwszy od 2014. Axios został uznany za niszowego gracza w raporcie Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools, w którym Gartner zwrócił uwagę na jego zdolność do budowy zaangażowania klientów, koncentrację na zarządzaniu usługami informatycznymi i imponującą międzynarodową bazę klientów.
IFS planuje sfinalizować przejęcie Axios Systems w II kw. 2021 r.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach naszej platformy poszczególne produkty branżowe opierają się na jednym modelu danych i wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu nasi klienci mogą zapewnić najlepszą obsługę swoich klientów (Moment of Service). Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników, którzy na co dzień realizują misję firmy opartą na elastyczności, zaufaniu i współpracy, wspierając ponad 10 000 klientów na całym świecie. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacjom i kreatywności: https://blog.ifs.com/
Informacje o firmie Axios Systems
Firma Axios Systems od ponad 30 lat pomaga klientom osiągać sukcesy biznesowe poprzez skuteczne i wydajne zarządzanie ich systemami i usługami informatycznymi. Pomagamy firmom zwiększać możliwości, osiągać większą dojrzałość oraz przekształcać działy zaplecza biurowego w zespoły świadczenia usług napędzające rozwój przedsiębiorstwa. Axios Systems ma na koncie wiele sukcesów. Przeprowadził setki wdrożeń w wielu branżach, w tym w wielu spośród firm z listy Fortune 500 oraz w dużych agencjach rządowych.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.axiossystems.com/contact-us.
www.axiossystems.com
Zachęcamy do lektury bloga firmy Axios: https://info.axiossystems.com/blog.
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.