iiyama prezentuje G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix - superszybki monitor do za
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Monitor iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix to najnowszy członek klanu Złotego Feniksa skierowany do wymagających graczy i fanów e-sportowych zmagań, którzy muszą wykazać się jak najszybszym czasem reakcji.
iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix został wyposażony w 27-calową matrycę VA o rozdzielczości Full HD (1920 × 1080 pikseli) i częstotliwości odświeżania aż 280 Hz, zapewniającą graczom niesamowicie płynny obraz. W połączeniu z czasem reakcji wynoszącym zaledwie 0,2 ms gwarantuje to wyraźny obraz bez smużenia, nawet w trakcie najbardziej dynamicznych scen. To szybkość e-sportowej klasy, pozwalająca graczom cieszyć się najwyższą jakością wyświetlanych treści.
Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania na poziomie 280 Hz i błyskawiczny czas reakcji w połączeniu z technologią FreeSync Premium oznaczają też niskie opóźnienia wejściowe i kompensację niskiej liczby klatek na sekundę (LFC), a tym samym płynne, pozbawione przycięć i efektu rozrywania, przejścia między ekranami.
Monitor posiada funkcję Black Tuner, zwiększającą widoczność w zacienionych obszarach, co pomaga graczom w szybszym wykrywaniu wroga i zapewnia możliwość wyboru optymalnych ustawień i dostosowania ich do różnych gatunków gier.
O komfort użytkowania dbają podstawa z możliwością regulacji wysokości (w zakresie aż 150 mm), pochylenia i piwotu, a także rozwiązania chroniące wzrok i ograniczające zmęczenie oczu, jak zapobiegająca migotaniu technologia flicker-free i filtry redukujące niebieskie światło.
Monitor iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix jest już dostępny w sprzedaży, a jego sugerowana cena producenta wynosi tylko 999 zł.
Twinings Ovaltine sięga po RISE with SAP
Transformacja cyfrowa Bonprix w dobrym stylu
IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.