Komunikaty PR

iiyama prezentuje G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix - superszybki monitor do za

2024-11-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Monitor iiyama ​​G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix to najnowszy członek klanu Złotego Feniksa skierowany do wymagających graczy i fanów e-sportowych zmagań, którzy muszą wykazać się jak najszybszym czasem reakcji. 

 

iiyama ​​G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix został wyposażony w 27-calową matrycę VA o rozdzielczości Full HD (1920 × 1080 pikseli) i częstotliwości odświeżania aż 280 Hz, zapewniającą graczom niesamowicie płynny obraz. W połączeniu z czasem reakcji wynoszącym zaledwie 0,2 ms gwarantuje to wyraźny obraz bez smużenia, nawet w trakcie najbardziej dynamicznych scen. To szybkość e-sportowej klasy, pozwalająca graczom cieszyć się najwyższą jakością wyświetlanych treści. 

Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania na poziomie 280 Hz i błyskawiczny czas reakcji w połączeniu z technologią FreeSync Premium oznaczają też niskie opóźnienia wejściowe i kompensację niskiej liczby klatek na sekundę (LFC), a tym samym płynne, pozbawione przycięć i efektu rozrywania, przejścia między ekranami.

Monitor posiada funkcję Black Tuner, zwiększającą widoczność w zacienionych obszarach, co pomaga graczom w szybszym wykrywaniu wroga i zapewnia możliwość wyboru optymalnych ustawień i dostosowania ich do różnych gatunków gier.

O komfort użytkowania dbają podstawa z możliwością regulacji wysokości (w zakresie aż 150 mm), pochylenia i piwotu, a także rozwiązania chroniące wzrok i ograniczające zmęczenie oczu, jak zapobiegająca migotaniu technologia flicker-free i filtry redukujące niebieskie światło.

Monitor iiyama ​​G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix jest już dostępny w sprzedaży, a jego sugerowana cena producenta wynosi tylko 999 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-11-05 | 01:00

Twinings Ovaltine sięga po RISE with SAP

Migracja do chmury staje się nieodzownym elementem strategii firm spożywczych, pozwalając im na lepsze zarządzanie zasobami, zwiększenie efektywności operacyjnej i szybsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe. Przejście do
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-11-04 | 08:00

Transformacja cyfrowa Bonprix w dobrym stylu

W dynamicznym środowisku biznesowym adopcja technologii chmurowych jest czynnikiem warunkującym elastyczność, szybkość i sprawne reagowanie na zmiany rynkowe. Dlatego Bonprix, wiodąca międzynarodowa firma z branży modowej,
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-11-04 | 01:00

IBA Poland i IBM Ireland zawierają partnerstwo

IBA Poland, dostawca usług programistycznych oraz IBM Ireland Product Distribution Limited ogłosiły podpisanie kluczowej umowy partnerskiej. Zgodnie z jej postanowieniami IBA Poland w październiku 2024 roku została autoryzowanym sprzedawcą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.