iiyama prezentuje G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix - superszybki monitor do za
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Monitor iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix to najnowszy członek klanu Złotego Feniksa skierowany do wymagających graczy i fanów e-sportowych zmagań, którzy muszą wykazać się jak najszybszym czasem reakcji.
iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix został wyposażony w 27-calową matrycę VA o rozdzielczości Full HD (1920 × 1080 pikseli) i częstotliwości odświeżania aż 280 Hz, zapewniającą graczom niesamowicie płynny obraz. W połączeniu z czasem reakcji wynoszącym zaledwie 0,2 ms gwarantuje to wyraźny obraz bez smużenia, nawet w trakcie najbardziej dynamicznych scen. To szybkość e-sportowej klasy, pozwalająca graczom cieszyć się najwyższą jakością wyświetlanych treści.
Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania na poziomie 280 Hz i błyskawiczny czas reakcji w połączeniu z technologią FreeSync Premium oznaczają też niskie opóźnienia wejściowe i kompensację niskiej liczby klatek na sekundę (LFC), a tym samym płynne, pozbawione przycięć i efektu rozrywania, przejścia między ekranami.
Monitor posiada funkcję Black Tuner, zwiększającą widoczność w zacienionych obszarach, co pomaga graczom w szybszym wykrywaniu wroga i zapewnia możliwość wyboru optymalnych ustawień i dostosowania ich do różnych gatunków gier.
O komfort użytkowania dbają podstawa z możliwością regulacji wysokości (w zakresie aż 150 mm), pochylenia i piwotu, a także rozwiązania chroniące wzrok i ograniczające zmęczenie oczu, jak zapobiegająca migotaniu technologia flicker-free i filtry redukujące niebieskie światło.
Monitor iiyama G-Master GB2795HSU-B1 Gold Phoenix jest już dostępny w sprzedaży, a jego sugerowana cena producenta wynosi tylko 999 zł.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.