iiyama przedstawia nowe wielkoformatowe monitory z serii ProLite 65
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
iiyama, światowy lider rynku monitorów, rozszerza swoją ofertę o nowe wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii ProLite 65 z jasnymi ekranami zapewniającymi świetną komunikację oraz żywy obraz nawet w trudnych warunkach.
iiyama rozszerza swoją linię profesjonalnych wyświetlaczy Digital Signage o serię 65, która obejmuje modele w rozmiarze od 43 do 86 cali (ProLite LH4365UHSB-B1, ProLite LH5065UHSB-B1AG, ProLite LH5565UHSB-B1, ProLite LH6565UHSB-B1, ProLite LH7565UHSB-B1 i ProLite LH8665UHSB-B1). Wszystkie monitory z tej serii mogą się pochwalić bardzo smukłą konstrukcją, niezwykle wysokimi poziomami jasności do 800 cd/m² i rozdzielczością 4K (Ultra HD), która z pewnością przykuje uwagę widowni.
Wyświetlacze mogą pracować w orientacji poziomej lub pionowej, nawet 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co ma niebagatelne znaczenie w środowisku reklamowym. Ich wszechstronność pozwala na dostosowanie do potrzeb dowolnej branży, a wbudowany system operacyjny Android 11 łatwe dopasowanie wyświetlacza do własnych preferencji i płynne uruchamianie aplikacji zewnętrznych firm, w tym wielu platform CMS.
Wbudowany system iiSignage2 (Content Management System) zapewnia kontrolę nad komunikatami i reklamami w sposób całkowicie zdalny i bezpieczny. Na szczególną uwagę zasługuje też funkcja FailOver, która automatycznie wykrywa źródła wejściowe i gdy nie ma sygnału na domyślnym wejściu, automatycznie przełącza się na następne dostępne wejście. Pozwala ona także nadać priorytet wielu wejściom, jak przeglądarki czy odtwarzacze multimediów i gwarantuje, że treści są zawsze aktywnie wyświetlane. Wbudowany (i demontowalny) moduł WiFi sprawia zaś, że seria jest gotowa również do zdalnego dostarczania treści za pośrednictwem sieci.
Monitory posiadają wbudowane głośniki o dużej mocy (2x 10W) oraz złącza USB umożliwiające uruchamianie i odtwarzanie treści z zewnętrznych nośników. Aplikacja EShare pozwala na łatwe tworzenie pomysłów i efektywną współpracę w przedsiębiorstwie lub szkole, obsługując bezprzewodowe udostępnianie łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Seria ProLite 65 to łatwe w obsłudze i skuteczne narzędzie profesjonalne, pozwalające przyciągnąć uwagę odbiorców.
Dostępność
Nowe wielkoformatowe monitory iiyama są już dostępne u partnerów firmy.
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.