INNO3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC White — firmowo podkręcona karta graficzna z
Na rynku pojawia się coraz więcej komponentów komputerowych w jasnych, wyróżniających się kolorach. Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC White stanowi kolejny przykład tego nasilającego się trendu.
INNO3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC White to układ bazujący na rdzeniu AD107, który posiada 3072 jednostki CUDA. Jak sugeruje oznaczenie produktu, model ten wyróżnia się firmowo podkręconymi taktowaniami. Całość rozpędza się do 2490 MHz, co oznacza, że pod obciążeniem będzie o 30 MHz szybsza od standardowych kart graficznych RTX 4060. Na pokład omawianej grafiki trafiło także 8 GB pamięci VRAM typu GDDR6 (17 Gbps) na szynie 128-bit.
Karta graficzna zawiera specjalne rdzenie Ray Tracing 3. generacji i rdzenie Tensor 4. generacji. Warto również zaznaczyć, że omawiany model obsługuje technikę DLSS 3.0. Jak udowodniło już wielu recenzentów, architektura Ada Lovelace słynie nie tylko z wysokiej wydajności, ale przede wszystkim z niewielkiego apetytu na moc elektryczną. Nic dziwnego zatem, że współczynnik TDP karty wynosi zaledwie 115 W.
To, co najmocniej wyróżnia kartę INNO3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC White to dwuslotowy układ chłodzenia z dwoma wentylatorami o średnicy 88 mm. Jego obudowa jest biało-srebrna, dzięki czemu całość mocno wyróżnia się od konkurencji. Nie mogło zabraknąć też gustownej płytki ochraniającej laminat. Wymiary grafiki to 250 x 118 x 42 mm, a na jej śledziu znajdziemy standardowy zestaw gniazd wideo (3x DP 1.4a, 1x HDMI 2.1).
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC White jest dostępna w sklepach z elektroniką w cenie od ok. 1649 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.