Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z TVN Grupa Discovery
Aplikacja Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z portfolio TVN Grupa Discovery. W nowym sezonie w aplikacji znajdą się inspiracje i produkty z kanałów TVN Style oraz HGTV Home & Garden. W marcu i kwietniu w insbay pojawi się aż 5 programów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”. Użytkownicy będą mogli przyjrzeć się bliżej ulubionym formatom i kupić produkty w kategorii dom i ogród oraz lifestyle.
W aplikacji Insbay pojawią się produkty rekomendowane przez „Panią Gadżet”. Prowadzącą program jest Anna Nowak-Ibisz. Obecnie widzowie TVN Style mogą oglądać 21. sezon hitowej serii. W aplikacji znajdą szczegóły ciekawych produktów i inspirujących rozwiązań. W najnowszych odcinkach prowadząca prezentuje również między innymi niezwykłe kobiece biznesy i polskie manufaktury z duszą.
W Insbay zadebiutują ulubione programy wielbicieli zielonych przestrzeni – czarodziejskie ogrody Mai Popielarskiej i kultowy format HGTV „Nowa Maja w ogrodzie” oraz „Polowanie na ogród”. Dominik Strzelec uwielbia wyzwania i wraz ze swoją niezastąpioną drużyną ponownie udowodni, że w zaledwie trzy dni może dokonać cudów. Kwiecień w aplikacji uzupełnią kolejne inspiracje! W insbay pojawią się również „Wymarzone ogrody”. Olga Szarmach i Izabela Piórkowska tworzą nowoczesne przestrzenie z wyobraźnią! Wiosenne inspiracje w aplikacji pozwolą łatwo znaleźć produkty i rośliny do ogrodów, również te, których nazwy niełatwo zapamiętać.
Nie zabraknie też kolejnej mocnej dawki inspiracji wnętrzarskich. Spektakularne wnętrza Krzysztofa Mirucia wrócą z programem „Weekendowa metamorfoza”. Dla wszystkich fanów realizacji słynnego architekta, wiosna w HGTV będzie wyjątkowa.
„Bardzo się cieszymy, że startujemy z wiosenną ramówką w ramach aplikacji insbay, ponieważ jest to unikalne rozwiązanie na polskim rynku mediowym. Wyniki projektu, który przeprowadziliśmy jesienią są spektakularne – widzimy wysokie konwersje zarówno w kontekście pobierania aplikacji jak i przeklików do eCommerce. Co ważne, udało nam się wydłużyć życie contentu, który pracuje w modelu second screen - użytkownik aplikacji spędza dodatkowe 40 minut z inspiracjami z naszych programów. Treści telewizyjne stają się czymś więcej niż inspiracją – są impulsem do zakupu, który przekuwamy na wymierne efekty dla marek obecnych wokół programów” – mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV.
Insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych. Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”.
Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.
--------------------------------------------------------------------
Aplikacja Insbay pozwala:
1. Przeglądać i kupować przedmioty z programów kanałów TVN Grupa Discovery - TVN Style i HGTV.
2. Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
3. Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
3. Obserwować swój ulubiony program kanałów lifestyle TVN Grupa Discovery.
4. Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
5. Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.