Komunikaty PR

Jak sprostać wyzwaniom pracy hybrydowej w usługach finansowych?

2022-03-01  |  15:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Warszawa, Polska - 28 lutego 2022 r. - Poly (NYSE: POLY), globalna firma komunikacyjna, która za sprawą swoich urządzeń i technologii umożliwia nawiązywanie kontaktów międzyludzkich i współpracę w czasie rzeczywistym bez względu na lokalizacje pracowników, ogłosiła wydanie nowego raportu „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”. Powstał on w celu podzielenia się wnioskami na temat optymalizacji relacji z klientami, współpracy między zespołami oraz zatrzymywania talentów w firmie w erze wirtualnej. Przeprowadzana analiza może pomóc firmom, działającym w branży usług finansowych oraz zachować elastyczność dzięki dostępnej technologii.

 

Nowy raport Poly obrazuje, jak zachować kulturę biznesową i relacje z klientami, oraz podkreśla trzy kluczowe wyzwania, na które firmy świadczące usługi finansowe muszą zwracać uwagę:

 

  • Podnieś poziom wirtualnego spotkania, aby móc swobodnie rozmawiać i poruszać nawet subtelne tematy

Branża usług finansowych bazuje na relacjach twarzą w twarz. Fuzje i przejęcia, o wysokiej stawce, często w równym stopniu zależą od subtelnych sygnałów emocjonalnych i mowy ciała. Zainwestuj w jakość wirtualnego spotkania, aby podnieść jakość obrazu, uchwycić więcej niewerbalnej komunikacji i przenieść miękkie umiejętności na ekran. „Profesjonalne urządzenia audio i wideo firmy Poly poprawiają wygląd, inteligentnie śledzą ruchy mówcy i wyciszają dźwięki z otoczenia podczas wygłaszania przemówienia” - powiedział Jakub Abramczyk, Sales Director Eastern Europe z firmy Poly.

             

  • Zastosuj podejście „gdziekolwiek i kiedykolwiek” w kontekście spotkań online, aby uzyskać ekskluzywne wrażenia

Wzmożona zmienność na rynkach finansowych zachwiała stabilnością portfeli klientów w czasie, gdy spotkania osobiste stały się niemal niemożliwe. Zarządzający majątkiem i doradcy finansowi – pragnąc odnowić kontakty przy jednoczesnym poszanowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego – dążą do zapewnienia większej dostępności pracowników w celu poprawy bezpieczeństwa majątkowego klientów. „Wirtualne spotkania powinny być pozbawione szumów z otoczenia a pracownik powinien być dobrze widziany, aby budować poczucie bezpieczeństwa i zaufania oraz zapewnić komfort rozmówców w dowolnym miejscu. Technologia ma do odegrania kluczową rolę w osiągnięciu tego celu” - dodał ekspert Poly.

 

  • Personalizuj doświadczenia klientów wśród pracowników centrów kontaktowych, dzięki technologii ukierunkowanej na człowieka

Inwestowanie w cyfrowe doświadczenia klienta jest niezbędne, zarówno dla podtrzymania ich lojalności, jak i zadbania o pracowników. Nowy model biznesowy musi zachować bezpośrednią, osobistą obsługę jako podstawowy czynnik wyróżniający, jednocześnie spełniając wymagania pracowników contact center dotyczące zapewnienia lepszej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. „Zaleca się inwestowanie w oprogramowanie omnichannel w contact center oraz wysokiej klasy zestawy słuchawkowe i kamery, aby umożliwić agentom jakościową i wydajną pracę z dowolnego miejsca” – powiedział Jakub Abramczyk z firmy Poly.

 

Dowiedz się więcej o raporcie firmy Poly „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.