Komunikaty PR

Jak sprostać wyzwaniom pracy hybrydowej w usługach finansowych?

2022-03-01  |  15:10
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Warszawa, Polska - 28 lutego 2022 r. - Poly (NYSE: POLY), globalna firma komunikacyjna, która za sprawą swoich urządzeń i technologii umożliwia nawiązywanie kontaktów międzyludzkich i współpracę w czasie rzeczywistym bez względu na lokalizacje pracowników, ogłosiła wydanie nowego raportu „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”. Powstał on w celu podzielenia się wnioskami na temat optymalizacji relacji z klientami, współpracy między zespołami oraz zatrzymywania talentów w firmie w erze wirtualnej. Przeprowadzana analiza może pomóc firmom, działającym w branży usług finansowych oraz zachować elastyczność dzięki dostępnej technologii.

 

Nowy raport Poly obrazuje, jak zachować kulturę biznesową i relacje z klientami, oraz podkreśla trzy kluczowe wyzwania, na które firmy świadczące usługi finansowe muszą zwracać uwagę:

 

  • Podnieś poziom wirtualnego spotkania, aby móc swobodnie rozmawiać i poruszać nawet subtelne tematy

Branża usług finansowych bazuje na relacjach twarzą w twarz. Fuzje i przejęcia, o wysokiej stawce, często w równym stopniu zależą od subtelnych sygnałów emocjonalnych i mowy ciała. Zainwestuj w jakość wirtualnego spotkania, aby podnieść jakość obrazu, uchwycić więcej niewerbalnej komunikacji i przenieść miękkie umiejętności na ekran. „Profesjonalne urządzenia audio i wideo firmy Poly poprawiają wygląd, inteligentnie śledzą ruchy mówcy i wyciszają dźwięki z otoczenia podczas wygłaszania przemówienia” - powiedział Jakub Abramczyk, Sales Director Eastern Europe z firmy Poly.

             

  • Zastosuj podejście „gdziekolwiek i kiedykolwiek” w kontekście spotkań online, aby uzyskać ekskluzywne wrażenia

Wzmożona zmienność na rynkach finansowych zachwiała stabilnością portfeli klientów w czasie, gdy spotkania osobiste stały się niemal niemożliwe. Zarządzający majątkiem i doradcy finansowi – pragnąc odnowić kontakty przy jednoczesnym poszanowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego – dążą do zapewnienia większej dostępności pracowników w celu poprawy bezpieczeństwa majątkowego klientów. „Wirtualne spotkania powinny być pozbawione szumów z otoczenia a pracownik powinien być dobrze widziany, aby budować poczucie bezpieczeństwa i zaufania oraz zapewnić komfort rozmówców w dowolnym miejscu. Technologia ma do odegrania kluczową rolę w osiągnięciu tego celu” - dodał ekspert Poly.

 

  • Personalizuj doświadczenia klientów wśród pracowników centrów kontaktowych, dzięki technologii ukierunkowanej na człowieka

Inwestowanie w cyfrowe doświadczenia klienta jest niezbędne, zarówno dla podtrzymania ich lojalności, jak i zadbania o pracowników. Nowy model biznesowy musi zachować bezpośrednią, osobistą obsługę jako podstawowy czynnik wyróżniający, jednocześnie spełniając wymagania pracowników contact center dotyczące zapewnienia lepszej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. „Zaleca się inwestowanie w oprogramowanie omnichannel w contact center oraz wysokiej klasy zestawy słuchawkowe i kamery, aby umożliwić agentom jakościową i wydajną pracę z dowolnego miejsca” – powiedział Jakub Abramczyk z firmy Poly.

 

Dowiedz się więcej o raporcie firmy Poly „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.