Jak sprostać wyzwaniom pracy hybrydowej w usługach finansowych?
Warszawa, Polska - 28 lutego 2022 r. - Poly (NYSE: POLY), globalna firma komunikacyjna, która za sprawą swoich urządzeń i technologii umożliwia nawiązywanie kontaktów międzyludzkich i współpracę w czasie rzeczywistym bez względu na lokalizacje pracowników, ogłosiła wydanie nowego raportu „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”. Powstał on w celu podzielenia się wnioskami na temat optymalizacji relacji z klientami, współpracy między zespołami oraz zatrzymywania talentów w firmie w erze wirtualnej. Przeprowadzana analiza może pomóc firmom, działającym w branży usług finansowych oraz zachować elastyczność dzięki dostępnej technologii.
Nowy raport Poly obrazuje, jak zachować kulturę biznesową i relacje z klientami, oraz podkreśla trzy kluczowe wyzwania, na które firmy świadczące usługi finansowe muszą zwracać uwagę:
- Podnieś poziom wirtualnego spotkania, aby móc swobodnie rozmawiać i poruszać nawet subtelne tematy
Branża usług finansowych bazuje na relacjach twarzą w twarz. Fuzje i przejęcia, o wysokiej stawce, często w równym stopniu zależą od subtelnych sygnałów emocjonalnych i mowy ciała. Zainwestuj w jakość wirtualnego spotkania, aby podnieść jakość obrazu, uchwycić więcej niewerbalnej komunikacji i przenieść miękkie umiejętności na ekran. „Profesjonalne urządzenia audio i wideo firmy Poly poprawiają wygląd, inteligentnie śledzą ruchy mówcy i wyciszają dźwięki z otoczenia podczas wygłaszania przemówienia” - powiedział Jakub Abramczyk, Sales Director Eastern Europe z firmy Poly.
- Zastosuj podejście „gdziekolwiek i kiedykolwiek” w kontekście spotkań online, aby uzyskać ekskluzywne wrażenia
Wzmożona zmienność na rynkach finansowych zachwiała stabilnością portfeli klientów w czasie, gdy spotkania osobiste stały się niemal niemożliwe. Zarządzający majątkiem i doradcy finansowi – pragnąc odnowić kontakty przy jednoczesnym poszanowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego – dążą do zapewnienia większej dostępności pracowników w celu poprawy bezpieczeństwa majątkowego klientów. „Wirtualne spotkania powinny być pozbawione szumów z otoczenia a pracownik powinien być dobrze widziany, aby budować poczucie bezpieczeństwa i zaufania oraz zapewnić komfort rozmówców w dowolnym miejscu. Technologia ma do odegrania kluczową rolę w osiągnięciu tego celu” - dodał ekspert Poly.
- Personalizuj doświadczenia klientów wśród pracowników centrów kontaktowych, dzięki technologii ukierunkowanej na człowieka
Inwestowanie w cyfrowe doświadczenia klienta jest niezbędne, zarówno dla podtrzymania ich lojalności, jak i zadbania o pracowników. Nowy model biznesowy musi zachować bezpośrednią, osobistą obsługę jako podstawowy czynnik wyróżniający, jednocześnie spełniając wymagania pracowników contact center dotyczące zapewnienia lepszej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. „Zaleca się inwestowanie w oprogramowanie omnichannel w contact center oraz wysokiej klasy zestawy słuchawkowe i kamery, aby umożliwić agentom jakościową i wydajną pracę z dowolnego miejsca” – powiedział Jakub Abramczyk z firmy Poly.
Dowiedz się więcej o raporcie firmy Poly „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”.
![Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_17101402,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1063317197,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
![iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_631145671,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/recycling-1,w_274,_small.jpg)
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
![](https://www.newseria.pl/files/11111/gremi-cudzoziemcy-foto,w_133,_small.jpg)
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ztm-warszwa-bilety-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.