James Petter obejmuje stanowisko szefa Snowflake w regionie EMEA
Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, 3 lipca 2023 roku mianowała Jamesa Pettera na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w regionie EMEA (VP Sales EMEA). Petter będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem Snowflake EMEA, a w szczególności za rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów oraz zapewnienie współpracy i innowacji w całym ekosystemie Data Cloud firmy Snowflake.
Petter wnosi do organizacji ponad 25-letnie doświadczenie zdobyte na najwyższych stanowiskach sprzedażowych w wiodących firmach, gdzie odpowiadał za nowy biznes i wzrost przychodów, rozwój działalności w regionach EMEA i APAC oraz pozyskiwanie najlepszych specjalistów. Petter spędził ponad osiem lat w Pure Storage, zwiększając przychody w regionach EMEA, Ameryki Łacińskiej i APAC. Wcześniej przez 11 lat pracował w firmie EMC, a 4 lata spędził w Cisco. Zanim dołączył do branży technologicznej, Peter służył przez 4 lata w armii brytyjskiej.
– Jako lider zawsze działałem według zasady „służyć, by przewodzić”. W firmie tak innowacyjnej, jak Snowflake to stwierdzenie niezmiennie pozostaje prawdziwe – powiedział James Petter, wiceprezes ds. sprzedaży w regionie EMEA w Snowflake. – Snowflake znajduje się w ekscytującym momencie swojej podróży, prowadzonej poprzez rozwój generatywnej sztucznej inteligencji, dużych modeli językowych (LLM) i aplikacji. Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy właśnie na tym etapie i rozszerzyć te możliwości na cały region EMEA, pomagając naszym klientom lepiej wykorzystywać ich dane.
Snowflake EMEA może pochwalić się silnym wzrostem w pierwszym kwartale fiskalnym (stan na 30 kwietnia 2023), uzyskując przychód w wysokości $88.7M (EMEA Product Revenue), co oznacza wzrost rok do roku na poziomie 66%. Obecnie w wśród klientów Snowflake znajduje się ponad 1700 przedsiębiorstw z różnych branż, a firma zatrudnia w regionie EMEA ponad 1300 pracowników.
Chris Degnan, Chief Revenue Officer w Snowflake, powiedział o nominacji Jamesa Pettera: – Nasza organizacja w regionie EMEA znajduje się w wyjątkowej fazie, w której kontynuujemy ekspansję i zwiększamy naszą obecność w regionie, a także pomagamy klientom w większym stopniu wykorzystać potencjał ich danych. Bogate doświadczenie Jamesa w kierowaniu uznanymi na całym świecie firmami, które odniosły duży sukces, pomoże nam osiągnąć ten cel dzięki skutecznym strategiom wejścia na rynek.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.