Komunikaty PR

Kingspan wdrożył rozwiązania Salesforce – koniec z odwołanymi wizytami techników

2024-06-05  |  13:07
Biuro prasowe

Kingspan jest światowym liderem w branży technologii izolacyjnych oraz systemowych rozwiązań dla budynków o niskiej emisyjności CO2 i wysokiej wydajności energetycznej. Dostarcza takie produkty jak płyty izolacyjne, doświetlanie światłem naturalnym czy systemy wentylacji i oddymiania. W ostatnich miesiącach we współpracy z Nextview Consulting zastosowali najnowsze rozwiązania Salesforce, światowego lidera technologii CRM, by usprawnić procesy wsparcia istniejących klientów i zawiązywania współpracy z nowymi.

 

Cel: usprawnić procesy i przyśpieszyć obsługę

Kingspan Light, Air + Water składa się z wielu oddziałów i obsługuje liczne kraje co generuje wyzwania z optymalizacją i ujednoliceniem procesów wewnętrznych. Dzięki funkcjonalnościom Salesforce z zakresu sprzedaży oraz obsługi zgłoszeń stało się możliwe realne przyspieszenie i uproszczenie ścieżki, przez jaką przechodzą zgłoszenia i zapytania klientów.

 

Field Service – zarządzanie pracą techników terenie nigdy nie było prostsze

Zlecenia często zgłaszane i obsługiwane są z dnia na dzień, a zarazem muszą być starannie planowane biorąc pod uwagę odległości, dostępność zasobów, obciążenie techników oraz warunki atmosferyczne. Dotychczas wszystkie te planowania były ręcznie spisywane i procesowane przez dyspozytorów. Potrzebny był system, który zapewniłby klarowny obraz harmonogramów, czynników dodatkowych oraz historii poprzednich zleceń. By to zapewnić, została podjęta decyzja o implementacji modułu

„Field Service” – zaawansowanej części Salesforce odpowiedzialnej za planowanie pracy techników w terenie i wsparcia realizacji tychże zleceń na urządzeniach mobilnych.Technicy zostali wyposażeni w tablety, za pomocą których mogą mieć dostęp do wszystkich niezbędnych informacji do wykonania naprawy bądź przeglądu oraz spisania rezultatów wizyty. Dane te mogą być wykorzystane do usprawnienia serwisów wykonywanych w przyszłości.

 

Polski oddział Kingspan pionierem

W styczniu 2024 roku Polska jako pierwszy z krajów, w których operuje firma Kingspan otrzymała dostęp do pełnego spektrum wdrażanych funkcjonalności w ramach tego wdrożenia. Pionierski charakter Polskiego oddziału Kingspan Light, Air + Water ukazuje gotowość do rozwoju firm położonych w naszym kraju. Od teraz, klienci chcący dokonać przeglądu bądź naprawy swych instalacji oddymiania i wentylacji są obsługiwani w całości wyłącznie przez system Salesforce – bez wsparcia dodatkowych narzędzi, arkuszy i wewnętrznej komunikacji. Ich zgłoszenie jest wprowadzane do systemu, gdzie wszelkie wymagane informacje do realizacji zgłoszenia są przechowywane i wykorzystywane do przydzielenia zlecenia odpowiednim technikom z pomocą modułu Field Service. 

-Działalność na polskim rynku budowlanym wymaga sprawdzonych i dobrych rozwiązań.Takie rozwiązania są w stanie dostarczyć wyłącznie firmy, które mają odpowiednie zaplecze kadry specjalistów. Nextview zapewniło nam pełne, profesjonalne wsparcie na etapie wdrożenia programu Field Service Lightening w dziale serwisu. Dzięki indywidualnemu podejściu i ogromnemu zaangażowaniu NV dziś jako organizacja świadczymy usługi najwyższej jakości, które w pełni doceniają nasi Klienci - komentuje Marcin Pielaszek, Head of Technical and Service Department, Kingspan Light, Air + Water

Rozwiązanie zostało przygotowane przez Nextview Consulting – jednego z wiodących partnerów Salesforce w Europie, który zatrudnia niemal 200 specjalistów ds. wdrożenia Salesforce w pięciu krajach: Holandii, Polsce, Niemczech, Czechach i Szwecji. Wdrożenie zostało przeprowadzone kompleksowo, zaczynając od szczegółowej analizy z wykorzystaniem technik Design Thinkingu by pokryć wszystkie potrzeby klienta i dokładnie zmapować procesy biznesowe.

- Sama realizacja została dokonana szybko i sprawnie dzięki bliskiej współpracy z klientem. Kluczowe okazało się przebywanie blisko z prawdziwymi użytkownikami przyszłego systemu i osobami decyzyjnymi. Poprzez zawiązanie dobrych relacji oraz kooperację na żywo w biurze klienta, możliwe było wyłapanie wszelkich ważnych aspektów oraz zwinne reagowanie na nowe wnioski wynikające w trakcie implementacji. Dzięki temu rozwiązanie zostało dostarczone na czas, a zarazem było dostosowane w trakcie wdrożenia a wskutek ewoluującej wizji końcowego produktu –  dodaje Mieszko Rożej, Digital Experience Competence Lead, Nextview Consulting

 

Spektakularne efekty wdrożenia

Dzięki zastosowanemu systemowi liczba opóźnionych, przekładanych bądź anulowanych zgłoszeń zmalała niemalże do zera, a zarazem czas planowania zleceń został znacząco zredukowany. Technicy powracający do stałych klientów w przyszłych latach będą widzieli historię poprzednich napraw i przeglądów i będą mogli szybciej identyfikować nieprawidłowości co może pomóc w skróceniu wizyt serwisowych.

 

O Kingspan

Grupa Kingspan jest wiodącym światowym dostawcą technologii izolacyjnych i kompletnych systemowych rozwiązań dla budynków o wysokiej wydajności energetycznej i niskiej emisji CO2. Naszą misją jest przyspieszenie realizacji przyszłości o zerowej emisji netto, której celem jest dobrobyt ludzi i planety.

 

O Salesforce

Salesforce umożliwia firmom każdej wielkości i z każdej branży łączenie się z klientami dzięki sile połączenia danych z zaufanym AI oraz CRM. Więcej informacji na temat Salesforce (NYSE:CRM) można znaleźć na stronie: www.salesforce.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.