KOMSA Poland przedstawicielem marki SOTI w Polsce
KOMSA Poland nawiązała strategiczną współpracę z kanadyjską firmą SOTI, światowym liderem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań upraszczających zarządzanie mobilnością i technologiami IoT. Na mocy umowy KOMSA stała się przedstawicielem marki w Polsce.
Firma SOTI działa na globalnym rynku od ponad 25 lat. Poza Kanadą, swoje oddziały ma w takich krajach, jak Australia, Japonia, Indie, Szwecja, Irlandia, Wielka Brytania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Jej flagowym produktem jest platforma MDM - SOTI ONE. Korzystają z niej przedsiębiorstwa z branży transportowej, magazynowej, logistyki i retailu.
– Współpraca z SOTI to dla nas kluczowy krok w rozszerzaniu oferty o zaawansowane rozwiązania do zarządzania mobilnością i IoT. Dzięki platformie SOTI ONE nasi partnerzy zyskają dostęp do narzędzi, które zwiększą efektywność ich operacji mobilnych, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo, niezawodność i redukcję kosztów operacyjnych. Mogą w pełni wykorzystywać smartfony, tablety, wearables, terminale POS, kioski, skanery i wiele innych. Partnerstwo to pozwoli nam dostarczać klientom rozwiązania spełniające najwyższe standardy jakości, odpowiadające na rosnące potrzeby rynku – mówi Monika Czech, Product Sales Manager w KOMSA Poland.
Nawiązanie współpracy z firmą SOTI wpisuje się w strategię KOMSA Poland, której celem jest dostarczanie nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań technologicznych dla biznesu. Firma od lat wspiera partnerów w procesach cyfryzacji, oferując produkty i usługi dostosowane do dynamicznie zmieniających się wymagań i wyzwań.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMSA Poland A Westcoast Group Company jest partnerem handlowym i serwisowym technologii telekomunikacyjnych i informatycznych. Już od 30 lat działamy z sukcesem, przede wszystkim na rynku niemieckim. W tym roku połączyliśmy siły z Grupą Westcoast, tworząc wiodący ogólnoeuropejski sojusz dystrybucyjny dla marek telekomunikacyjnych i IT. Nasza wspólna grupa spółek ma łączne przychody operacyjne przekraczające 5 miliardów euro i silny zespół liczący ponad 2000 pracowników. Posiadamy lokalizacje w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Polsce, a także posiadamy centra logistyczne w wielu innych krajach Europy. Oznacza to, że obejmujemy swoim zasięgiem najważniejsze gospodarki Europy – wszystkie kraje, które w nadchodzących latach mają przed sobą ważne zadania cyfryzacyjne i dobre możliwości rozwoju. I właśnie w tym miejscu będziemy ich wspierać.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.