Konferencja partnerska Jabra CEE 2023 w Krakowie
Najgorętsze trendy i inspiracje świata audio oraz wideo pod jednym dachem. Nowe podejście do rozwiązań wideokonferencyjnych, współczesne wyzwania dotyczące pracy hybrydowej, nowa oferta Jabra dla biznesu i nagrody dla najlepszych Partnerów. To tylko niektóre z tematów poruszonych podczas Jabra CEE Partner Conference 2023, która odbyła się w tym roku w Krakowie. Konferencja i nagrody są wyrazem uznania dla solidnych wyników, jakie Partnerzy firmy osiągnęli w regionie CEE w 2022 roku.
Po przerwie spowodowanej pandemią eksperci Jabra i autoryzowani partnerzy firmy z regionu CEE mogli spotkać się w jednym miejscu w realnym świecie - w Krakowie w hotelu Marriott i Kopalni Soli w Wieliczce. Celem spotkania były dyskusje o najciekawszych trendach w branży audio i wideo, inspiracje na przyszłość, a także - co najważniejsze - nagrodzenie najlepszych resellerów i dystrybutorów z regionu CEE za 2022 rok. Jabra CEE Partner Conference była dwudniowym wydarzeniem stawiającym sobie za zadanie przedstawienie wizji, strategii i wsparcia Jabra dla kanału na nadchodzący rok.
Dyskusje, panele i prezentacje, których podczas spotkania odbyło się kilkadziesiąt, koncentrowały się wokół rozwiązań będących odpowiedzią na wyzwania modelu pracy hybrydowej i nowej normalności. Na sesjach eksperci Jabra, Microsoft i Lenovo tłumaczyli także, w jaki sposób dzięki wzajemnemu partnerstwu są w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązania dla branży nowoczesnych technologii audio-wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms. Podczas spotkania Jabra skupiła się na całym ekosystemie pracy hybrydowej, w tym na osobistych urządzeniach audio i wideo, a także rozwiązaniach do sal konferencyjnych. Spotkanie obejmowało prezentacje zarówno ekspertów Jabra z Polski, regionu CEE, jak i globalnej kadry kierowniczej Jabra, w tym Nicolasa Bliaux, Managing Director, Vice President Sales, Eastern Europe, Ukraine & CIS, Middle East, Turkey and Africa oraz Caluma MacDougalla, Senior Vice President, Global Marketing w Jabra. Drugiego dnia, po sesji delegatów, odbyła się uroczysta kolacja i ceremonia wręczenia nagród w Kopalni Soli w Wieliczce.
Laureatami nagród na konferencji Jabra CEE Partner Conference 2023 zostali:
- Partner of the Year: MARKIT.PL Sp. z o.o.
- Partner of the Year – Marketing: Bechtle direct Kft.
- Partner of the Year – Audio: ETA2U SRL
- Partner of the Year – Video: Bechtle direct Polska Sp. z o.o.
- Partner of the Year - Growth Audio: Delkom 2000 Sp. z o.o.
- Partner of the Year - Growth Video: KONEKTO s.r.o.
- Distributor of the Year: Exclusive Networks Poland S.A.
- Distributor of the Year - Marketing: Ingram Micro Distribution S.R.L.
- Distributor of the Year - Video: f AT Computers a.s.
- Distributor of the Year - Growth Audio & Video: Ingram Micro Czech Republic s.r.o
Tomasz Miller, Head of Central and Eastern Europe, Business Solutions w Jabra powiedział ,,Rok 2022 był kolejnym udanym rokiem dla Jabra i naszych autoryzowanych partnerów, którzy wspólnie pracowali nad osiągnięciem silnego wzrostu w kategorii urządzeń audio i wideo w regionie CEE. To fantastyczne, że możemy docenić i świętować te sukcesy podczas wydarzenia poświęconego wzmacnianiu naszych cennych relacji z kanałem partnerskim właśnie w Krakowie. Polska to kraj, który ma dla nas bardzo duże znaczenie - w 2022 roku otworzyliśmy tutaj nasz hub badawczo-rozwojowy IT, a Polska została wybrana z 15 potencjalnych lokalizacji. Zespół Jabra w Polsce osiąga znakomite wyniki, z sukcesem zarządza także całym regionem CEE. Dlatego właśnie tutaj chcieliśmy się spotkać, aby celebrować wspólny sukces, podziękować parterom za zaangażowanie i współpracę, a także nagrodzić najlepszych z całego regionu. Raz jeszcze chcemy podziękować naszym partnerom, którzy wzięli udział w tegorocznej konferencji Jabra i pogratulować zdobywcom nagród, którzy wykazali się zaangażowaniem w zrozumienie bolączek firm związanych z dźwiękiem i wideo. Z niecierpliwością czekamy na kolejne osiągnięcia w przyszłym roku”.
Relacja wideo z tegorocznej konferencji, która odbyła się 14 – 15 czerwca w Krakowie, znajduje się tu: https://youtu.be/6aQ0jegNt5c

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.