Komunikaty PR

Konferencja partnerska Jabra CEE 2023 w Krakowie

2023-07-21  |  17:00

Najgorętsze trendy i inspiracje świata audio oraz wideo pod jednym dachem. Nowe podejście do rozwiązań wideokonferencyjnych, współczesne wyzwania dotyczące pracy hybrydowej, nowa oferta Jabra dla biznesu i nagrody dla najlepszych Partnerów. To tylko niektóre z tematów poruszonych podczas Jabra CEE Partner Conference 2023, która odbyła się w tym roku w Krakowie. Konferencja i nagrody są wyrazem uznania dla solidnych wyników, jakie Partnerzy firmy osiągnęli w regionie CEE w 2022 roku.

Po przerwie spowodowanej pandemią eksperci Jabra i autoryzowani partnerzy firmy z regionu CEE mogli spotkać się w jednym miejscu w realnym świecie - w Krakowie w hotelu Marriott i Kopalni Soli w Wieliczce. Celem spotkania były dyskusje o najciekawszych trendach w branży audio i wideo, inspiracje na przyszłość, a także - co najważniejsze - nagrodzenie najlepszych resellerów i dystrybutorów z regionu CEE za 2022 rok. Jabra CEE Partner Conference była dwudniowym wydarzeniem stawiającym sobie za zadanie przedstawienie wizji, strategii i wsparcia Jabra dla kanału na nadchodzący rok.

Dyskusje, panele i prezentacje, których  podczas spotkania odbyło się kilkadziesiąt, koncentrowały się wokół rozwiązań będących odpowiedzią na wyzwania modelu pracy hybrydowej i nowej normalności. Na sesjach eksperci Jabra, Microsoft i Lenovo tłumaczyli także, w jaki sposób dzięki wzajemnemu partnerstwu są w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązania dla branży nowoczesnych technologii audio-wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms. Podczas spotkania Jabra skupiła się na całym ekosystemie pracy hybrydowej, w tym na osobistych urządzeniach audio i wideo, a także rozwiązaniach do sal konferencyjnych. Spotkanie obejmowało prezentacje zarówno ekspertów Jabra z Polski, regionu CEE, jak i globalnej kadry kierowniczej Jabra, w tym Nicolasa Bliaux, Managing Director, Vice President Sales, Eastern Europe, Ukraine & CIS, Middle East, Turkey and Africa oraz Caluma MacDougalla, Senior Vice President, Global Marketing w Jabra. Drugiego dnia, po sesji delegatów, odbyła się uroczysta kolacja i ceremonia wręczenia nagród w Kopalni Soli w Wieliczce.

Laureatami nagród na konferencji Jabra CEE Partner Conference 2023 zostali:

  • Partner of the Year: MARKIT.PL Sp. z o.o.
  • Partner of the Year – Marketing: Bechtle direct Kft.
  • Partner of the Year – Audio: ETA2U SRL
  • Partner of the Year – Video: Bechtle direct Polska Sp. z o.o.
  • Partner of the Year - Growth Audio: Delkom 2000 Sp. z o.o.
  • Partner of the Year - Growth Video: KONEKTO s.r.o.
  • Distributor of the Year: Exclusive Networks Poland S.A.
  • Distributor of the Year -  Marketing: Ingram Micro Distribution S.R.L.
  • Distributor of the Year - Video: f AT Computers a.s.
  • Distributor of the Year - Growth Audio & Video: Ingram Micro Czech Republic s.r.o

Tomasz Miller, Head of Central and Eastern Europe, Business Solutions w Jabra powiedział ,,Rok 2022 był kolejnym udanym rokiem dla Jabra i naszych autoryzowanych partnerów, którzy wspólnie pracowali nad osiągnięciem silnego wzrostu w kategorii urządzeń audio i wideo w regionie CEE. To fantastyczne, że możemy docenić i świętować te sukcesy podczas wydarzenia poświęconego wzmacnianiu naszych cennych relacji z kanałem partnerskim właśnie w Krakowie. Polska to kraj, który ma dla nas bardzo duże znaczenie - w 2022 roku otworzyliśmy tutaj nasz hub badawczo-rozwojowy IT, a Polska została wybrana z 15 potencjalnych lokalizacji. Zespół Jabra w Polsce osiąga znakomite wyniki, z sukcesem zarządza także całym regionem CEE. Dlatego właśnie tutaj chcieliśmy się spotkać, aby celebrować wspólny sukces, podziękować parterom za zaangażowanie i współpracę, a także nagrodzić najlepszych z całego regionu. Raz jeszcze chcemy podziękować naszym partnerom, którzy wzięli udział w tegorocznej konferencji Jabra i pogratulować zdobywcom nagród, którzy wykazali się zaangażowaniem w zrozumienie bolączek firm związanych z dźwiękiem i wideo. Z niecierpliwością czekamy na kolejne osiągnięcia w przyszłym roku”.

Relacja wideo z tegorocznej konferencji, która odbyła się 14 – 15 czerwca w Krakowie, znajduje się tu: https://youtu.be/6aQ0jegNt5c

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.