Komunikaty PR

Konferencja Scena Jutra 2020

2020-01-24  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.17 MB )

Scena Jutra to Międzynarodowa Konferencja Nowych Technologii Scenicznych, przestrzeń do wymiany doświadczeń między ludźmi sceny i przedstawicielami świata technologii. Organizatorzy najbliższej edycji serdecznie zapraszają na to unikatowe wydarzenie, które odbędzie się 19-20 lutego 2020 roku. 

 

Najbliższa edycja Sceny Jutra odbędzie się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. To miejsce zobowiązuje, dlatego możecie spodziewać się niesamowitych gości i wielu nieoczekiwanych inspiracji. 

 

Konferencja da Wam możliwość:

  • wysłuchania prelekcji specjalnie zaproszonych znakomitych prelegentów z Polski i ze świata
  • wzięcia udziału w panelach dyskusyjnych
  • nawiązania kontaktu z naszymi mówcami oraz innymi uczestnikami konferencji
  • uczestniczenia w wystawie sprzętu i nowych technologii, która będzie towarzyszyć temu wydarzeniu 
  • uczestniczenia w licznych pokazach i warsztatach

 

Konferencja Scena Jutra skierowana jest do wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób spotykają się ze sceną. Nie tylko tą tradycyjną – teatralną, operową czy koncertową – ale też tą „z przyszłości”, takiej jak e-sport czy VR. To także propozycja dla osób widzących sztukę i scenę jako medium do promowania swoich marek w niestandardowy sposób. Najważniejszym celem, jaki stawia sobie Scena Jutra, jest budowanie świadomości nadchodzących trendów, istnienia nowych rozwiązań, a także – pokazanie związanych z nimi wyzwań. Chcemy porozmawiać o tym, jak wypracowywać „wspólny język”, by twórca umiał opowiedzieć o swoich pomysłach, a technicy, realizatorzy i dostawcy potrafili je przełożyć na konkretne technologiczne rozwiązania.

 

Inspiracji dostarczą nam prelegenci, którzy podzielą się z uczestnikami doświadczeniami ze swych realizacji, a liczne panele dyskusyjne pozwolą odnieść się do potrzeb ludzi sceny i dowiedzieć się jakie rozwiązania podsuwa nam otaczający nas świat i najnowsze technologie. Będziemy mówić także o technologiach komputerowych, takich jak sound design, preprograming, czy rozszerzona rzeczywistość. Nie zabraknie tematów związanych z wymianą pokoleniową oraz ekologią.

 

Ubiegłoroczna edycja konferencji miała miejsce w Teatrze Muzycznym Roma i okazała się ogromnym sukcesem. Odwiedziło ją ponad 600 osób związanych z teatrem, telewizją, eventami oraz estradą. Byli także przedstawiciele szkół artystycznych, agencji marketingowych oraz firm współpracujących z szeroko pojętym rynkiem scenicznym. Swoimi doświadczeniami dzielili się z nami między innymi: Sarah Ellis z Royal Shakespeare Company, Felice Ross, Boris Kudlička czy Artur Szyman. Kto będzie gościem w kolejnej edycji, w Teatrze Wielkim? Wszelkie informacje, takie jak lista gości, prelegentów, wystawców oraz rejestrację na wydarzenie znaleźć można na stronie scenajutra.pl. Zapraszamy już 19 i 20 lutego 2020!

 

Szczegółowy harmonogram Konferencji Scena Jutra 2020:

Harmonogram 19/02/2020:

10:00 - 10:05 Przywitanie

10:05 - 10:15 INTRO Scena Jutra 2020

10:15 - 10:55 Małgorzata Szabłowska (Teatr Wielki - Opera Narodowa)

11:00 - 11:55 Carlos Navarrete-Patiño (Cirque de Solei & studio 4u2c)

12:15 - 12:55 Grzegorz Jarzyna (TR Warszawa)

13:15 - 13:55 Willi Klein & Florian Kunz (L-Acoustics L-ISA)

14:15 - 14:55 Wojciech Kępczyński (Teatr Muzyczny ROMA)

15:00 - 15:30 Przerwa na Lunch

15:40 - 16:50 Konferencja Prasowa / Czas Sponsorów

 

 

Harmonogram 20/02/2020:

10:00 - 10:05 Przywitanie

10:05 - 10:15 INTRO Scena Jutra 2020

10:15 - 10:55 Glen Kelly (The Immaginarium Studios)

11:00 - 11:55 Dan Braun (METALLICA i LiveNation)

12:15 - 12:55 Katarzyna Gospodarek (BMW Art Club)

13:15 - 13:55 Alexander Balyberdin (dreamlaser)

14:15 - 14:55 Christopher Baiuder (WHITEvoid GmbH)

15:00 - 15:30 Przerwa na Lunch

15:40 - 16:50 Konferencja Prasowa / Czas Sponsorów

 

Wybrane tematy paneli dyskusyjnych:

  • VR w sztuce, evencie, rozrywce 
  • Kobiety w nowych technologiach 
  • Event jako sztuka użytkowa
  • Zero waste
  • Czy nowe technologie mogą być przyjazne dla środowiska?
  • Inwestycje w obiektach kultury - wizja | koncepcja | projekt | realizacja wraz z finansowaniem
  • Źródła światła dziś i jutro. Co nas czeka w przyszłości?
  • Światło i kolor. Czy jakość ma znaczenie dla widzów?
  • Możliwości współpracy - uczelnia artystyczna/ uczelnia techniczna 

 

Wybrane warsztaty Technologiczne

  • Konfiguracja i strojenie przy użyciu procesora L-Acoustics P1
  • Konfiguracja i obsługa urządzenia RoboSPOT
  • Teqsas - narzędzie wspomagające wieszanie systemu 
  • koncertowego
  • ESPRiTE - wymiana źródła, pomiary świecenia
  • BlackTrax & disguise - wirtualne studio
  • L-Acoustics L-ISA prezentacja software
  • Vectorworks - pierwsze kroki w oprogramowaniu
  • Electro-Voice SoniCue - możliwości software’u i konfiguracja systemu
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Sztuczna inteligencja przyszłością kolei Biuro prasowe
2021-06-23 | 08:00

Sztuczna inteligencja przyszłością kolei

Cyfrowa rewolucja, która jest oparta na wiedzy i przełomowych rozwiązaniach technologicznych, daje przewoźnikom kolejowym nieosiągalne do tej pory możliwości rozwoju, zwiększania
Technologie Wprowadzenie gospodarki o obiegu zamkniętym w branży technologicznej
2021-06-23 | 08:00

Wprowadzenie gospodarki o obiegu zamkniętym w branży technologicznej

Gospodarka o obiegu zamkniętym nie jest synonimem recyklingu - recykling to tylko jej część. Produkty powinny być projektowane z założeniem, że zapewnia się dłuższą ich żywotność,
Technologie Co 3. początkujący w IT nie otrzymuje informacji zwrotnej po rekrutacji
2021-06-22 | 13:02

Co 3. początkujący w IT nie otrzymuje informacji zwrotnej po rekrutacji

Liczba ogłoszeń kierowanych do juniorów rośnie, ale wciąż jest niska Rynek pracy IT zdaje się powoli otwierać na juniorów i przybywa ogłoszeń do nich kierowanych. Z

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Pierwszy na świecie pasażerski pociąg wodorowy może być produkowany w Polsce. Od przyszłego roku zacznie regularnie kursować w Niemczech

Produkowany w fabrykach Alstomu w Niemczech i Polsce Coradia iLint to pierwszy na świecie pasażerski pociąg z napędem wodorowym. To cichy i bezemisyjny pojazd, który emituje tylko wodę i parę wodną. Na zakup pociągów na wodór zdecydowały się już Niemcy, Austria, a także Francja i Włochy. Jeśli spłynęłyby także zamówienia z Polski, takie pojazdy mogłyby zastąpić pociągi o tradycyjnym napędzie. Dla Polski, której 74 proc. transportu kolejowego nadal opiera się na węglu, a duża część tras wciąż pozostaje niezelektryfikowana, wykorzystanie wodoru na kolei to szansa na znaczące redukcje emisji CO2, ale i szansa w globalnym wyścigu technologii wodorowych. Pojazd właśnie zadebiutował na polskich torach podczas testów eksploatacyjnych na torze koło Wrocławia.

Konsument

Złamana noga czy zapalenie wyrostka robaczkowego na zagranicznych wakacjach mogą kosztować kilkadziesiąt tysięcy euro. Odpowiednia polisa turystyczna pokryje te koszty

Mimo pandemii COVID-19 79 proc. Polaków planuje do końca sierpnia tego roku wyjechać na wakacje, a około połowy z nich wybierze podróż za granicę – wynika z raportu opublikowanego przez Europejską Komisję Podróży. Na tle innych europejskich nacji Polacy są największymi optymistami, jeśli chodzi o ryzyka związane z zagranicznymi wyjazdami. Warto jednak zainwestować w polisę turystyczną, która pozwoli – w razie potrzeby – przełożyć podróż na inny termin, a w razie choroby czy wypadku zapewni pomoc medyczną i pokryje jej koszty. W niektórych krajach koszty leczenia przykładowo w przypadku zapalenia wyrostka robaczkowego albo złamania nogi mogą sięgać kilkudziesięciu tysięcy euro. Warto się upewnić, czy polisa zawiera też ochronę na wypadek zarażenia koronawirusem.

Handel

Handel podrobionymi lekami dotyczy głównie aptek internetowych. W dobie COVID-19 skala fałszerstw wzrosła

Wartość podrabianych produktów farmaceutycznych w globalnym obrocie opiewa na 4 mld euro, a proceder ten jest napędzany przez silny popyt, wysokie marże zysku i niskie ryzyko wykrycia. Z raportu Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że liczba fałszywych lub wadliwych leków w obiegu wzrosła wraz z rozwojem aptek internetowych i rynku przesyłek – 96 proc. wszystkich skonfiskowanych podróbek znajdowało się właśnie w paczkach lub listach. Najczęściej były to antybiotyki i suplementy. W czasie pandemii pojawiły się także fałszywe testy, a nawet szczepionki na COVID-19.

Media i PR

Większość polskich internautów nie chce płacić za treści dostępne w sieci. Akceptowalna opłata to 10–20 zł miesięcznie

Ponad 80 proc. Polaków korzystających z internetu uważa, że treści dostępne w sieci powinny być bezpłatne, a 22 proc. jest gotowych płacić, ale za ograniczenie liczby wyświetlanych reklam – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Nie sprzyja to rozwojowi modeli subskrypcyjnych na rynku mediów, ale pod znakiem zapytania stawia także model biznesowy oparty na bezpłatnych treściach finansowanych z wpływów reklamowych. Jak podkreślają eksperci, dalszy scenariusz zależy od rozwoju rynku reklamy internetowej. W optymistycznym scenariuszu z płatnych serwisów informacyjnych za cztery lata będzie korzystać nawet połowa internautów.