Krystian Drozd objął w Netwise S.A. stanowisko Chief Consulting Oficera
GISPartner S.A.
Jana Długosza 60
51-162 Wrocław
media|gispartner.pl| |media|gispartner.pl
+48 605 286 264
www.gispartner.pl
Do zespołu Netwise S.A., polskiego butiku konsultingowego i wdrożeniowego strategii CRM dołączył Krystian Drozd. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w projektach transformacyjnych, przebudowie procesów oraz zarządzaniu systemami CRM rozpoczął pracę jako Chief Consulting Officer. W firmie będzie odpowiadał za relacje z klientami w obszarze doradztwa technologiczno-biznesowego.
Krystian Drozd na nowo objętym stanowisku CCO będzie nadzorował rozbudowę kompleksowej oferty Netwise S.A. w zakresie konsultingu biznesowego. Jego zadaniem będzie ścisła współpraca z klientami, zespołem sprzedaży i działem rozwoju produktu, aby zapewnić, że oferowane przez firmę rozwiązania CRM w pełni odpowiadają potrzebom biznesowym klientów polskich i zagranicznych.
Drozd to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze optymalizacji, digitalizacji procesów biznesowych i konsultingu z pogranicza biznesu oraz technologii. Z branżą IT i doradztwa biznesowego związany jest od 20 lat. Przez ostatnie trzy lata pracował w polskim oddziale firmy Microsoft, gdzie pełnił stanowisko Senior Sales Executive w dziale Aplikacji Biznesowych dla Przedsiębiorstw z segmentu Enterprise. Wcześniej zarządzał rozmaitymi obszarami wsparcia sprzedaży oraz projektami transformacyjnymi m.in. w GTS International Solutions, Netii oraz T-Mobile.
- Stworzyliśmy nowe stanowisko menedżerskie, aby wzmocnić obszar konsultingu biznesowego. Nie chcemy ograniczać się wyłącznie do pełnienia roli dostawcy technologicznego rozwiązań CRM oraz partnera przy projektowaniu i wdrożeniu takich systemów. Nasze możliwości są znacznie szersze i obejmują m.in. strategiczne wsparcie w zakresie inteligentnego zarządzania relacjami z klientami - tłumaczy Jakub Skałbania, Chief Growth Officer w Netwise S.A.
- Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Netwise S.A. - komentuje Krystian Drozd. - Spółka dynamicznie się rozwija, już teraz jest jednym z liderów w branży CRM w Europie Środkowo - Wschodniej z ambitnymi planami dalszego rozwoju. W pierwszej kolejności zajmę się opracowaniem kompleksowej strategii rozwojowej firmy obejmującej business consulting. Planuję też spotkania z klientami. Jesteśmy przekonani, że wykorzystanie najnowszych technologii musi iść w parze ze zmianami biznesowymi, dlatego nasz cel jest jasny, chcemy być nie tylko partnerem, ale i zaufanym doradcą dla naszych klientów- zdradza ekspert.
Zdaniem Skałbani, wraz z dołączeniem Krystiana Drozda do zespołu Netwise S.A. wchodzi w całkiem nowy etap rozwoju. - Jestem przekonany, że jego kompetencje w obszarze zarządzania sprzedażą, optymalizacji procesów i doświadczenie w branży IT wniosą do Netwise nową jakość, a to pozwoli nam jeszcze lepiej służyć naszym klientom i zaoferować im kompleksowe, maksymalnie dopasowane do ich potrzeb rozwiązania - dodaje CGO Netwise S.A.
Netwise S.A. od 15 lat tworzy systemy i aplikacje biznesowe oparte o technologie firmy Microsoft, która siedmiokrotne wyróżniała warszawską spółkę tytułem Partnera Roku.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.