Liferay wystartował z Marketplace
Liferay, rozwijający platformę cyfrowych doświadczeń (DXP) dla biznesu opartą na rozwiązaniach chmurowych, ogłosił uruchomienie Solutions Marketplace. Międzynarodowy dostawca technologii dla biznesu chce zaoferować firmom dostęp do akceleratorów rozwiązań obejmujących m.in. portale dla klientów, intranety czy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Umożliwi to firmom korzystającym już z platformy Liferay dopasowanie treści do indywidualnych oczekiwań.
- Nasz Marketplace to kluczowy element w procesie tworzenia najlepszej platformy chmurowej umożliwiającej tworzenie indywidualnie dopasowanych treści. Naszym celem jest dostarczanie rozwiązań firmom korzystających z kanałów B2B, B2C i B2E, które potrzebują indywidualnie dostosowanych rozwiązań cyfrowych, ale nie chcą budować ich od podstaw. Dzięki naszej platformie mogą oszczędzać swoje zasoby, skupiając się na tworzeniu wartości dodanej dla swoich klientów, partnerów biznesowych i dostawców – powiedział Bryan Cheung, CEO Liferay.
Marketplace uzupełnia możliwości kodu i architekturę rozszerzeń Liferay, dodatkowo upraszczając procesy rozwijania, uruchamiania, utrzymywania i wprowadzania zmian na platformie Liferay.
Rozwiązania dostępne na Marketplace odpowiadają na potrzeby firm zajmujących się produkcją, z branży ubezpieczeniowej, sektora publicznego, sprzedaży detalicznej czy usług finansowych. - Nasi partnerzy mają szerokie doświadczenie w korzystaniu z platformy Liferay. Dzięki Marketplace zyskają teraz dostęp do wysokiej jakości sprawdzonych rozwiązań, które są obecnie w użyciu na rynku – dodał Bryan Cheung.
W startowej fazie Marketplace udostępnionych zostanie ponad 20 rozwiązań, które będą regularnie uzupełniane o nowe. Liferay planuje rozwijać tę platformę do roku 2023, umożliwiając firmom przeprowadzanie transakcji i bezpośredni kontakt z dostawcami rozwiązań dzięki dodatkowym funkcjonalnościom dostępnym w ofercie Liferay Experience Cloud.
Liferay Marketplace, obejmujący zarówno rozwiązania, jak i aplikacje, jest dostępny na stronie: https://marketplace.liferay.com/solutions.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na: https://www.liferay.com/blog/liferay-experience/liferay-solutions-marketplace.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.