Komunikaty PR

Luxtrade rozszerza sieć swoich salonów - otwarcie sklepu w Rzeszowie

2023-07-27  |  13:15
Biuro prasowe

Luxtrade, wiodący dostawca odnowionych smartfonów i elektroniki użytkowej, w sobotę, 29 lipca otwiera nowy salon w Rzeszowie. W kolejnym sklepie sieci będzie można nabyć zweryfikowane telefony, tablety czy smartwatche z drugiej ręki, jak i akcesoria do najpopularniejszych urządzeń. Z okazji startu punktu Luxtrade przygotował również czasową promocję na zakup elektroniki.  

Oficjalne otwarcie i zniżki dla pierwszych klientów 

Już w najbliższą sobotę, 29 lipca, o godzinie 9:00 nastąpi oficjalne otwarcie pierwszego w regionie sklepu stacjonarnego firmy Luxtrade, zajmującej się kompleksową sprzedażą odnowionej elektroniki użytkowej. W nowym salonie sieci, zlokalizowanym przy ulicy Zamkowej 13 w Rzeszowie, będzie można nabyć, m.in. flagowe smartfony objęte 24-miesiączną gwarancją, smartwatche oraz akcesoria renomowanych producentów. Na miejscu dostępni będą również doradcy klienta, którzy pomogą  w wyborze właściwego modelu czy konfiguracji lub dodatkowym zabezpieczeniu smartfonu. Punkt sprzedaży będzie otwarty od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 21:00 oraz w soboty, od 9:00 do 17:00.   

Dla wszystkich mieszkańców stolicy województwa podkarpackiego, którzy odwiedzą sklep podczas oficjalnego otwarcia, firma Luxtrade przygotowała atrakcyjne zniżki na zakup produktów. Tylko w sobotę, 29 lipca, klienci otrzymają rabat o wartości 100 zł na każdy zakupiony smartfon oraz darmową folię ochronną na nowe urządzenie.  

Ambitne plany rozwoju sieci salonów  

Nowy punkt Luxtrade w Rzeszowie to pierwszy w województwie podkarpackim i dwunasty w kraju punkt stacjonarnej sprzedaży polskiego lidera rynku refurbished.  

Luxtrade konsekwentnie rozwija swoją sieć punktów sprzedaży, gdzie nasi klienci mogą nie tylko zobaczyć i kupić wymarzone urządzenie, ale również zasięgnąć fachowej wiedzy konsultantów przed wyborem konkretnego modelu. Jeszcze w tym roku planujemy otwarcie kolejnych salonów w wybranych województwach. Chcemy, aby sprawdzona i przystępna cenowo flagowa elektronika była dostępna zarówno w Internecie, jak i stacjonarnie w każdym regionie, jak również poza granicami Polski – podkreśla Tomasz Kowalczyk, założyciel i prezes spółki Luxtrade.  

Luxtrade od 2017 roku działa na rynku odnawianej elektroniki użytkowej, a pierwszy salon sprzedaży otworzył dwa lata później w Tychach. Obecnie odnawianą elektroniką użytkową, oferowaną przez firmę, można nabywać w 12 punktach stacjonarnych oraz w Internecie – za pośrednictwem strony www.luxtrade.pl oraz na najpopularniejszych platformach sprzedażowych.  

Dane teleadresowe nowego salonu:  

Luxtrade Rzeszów  

Ul. Zamkowa 13 
35-032 Rzeszów  
tel.: 729 053 056 
e-mail: rzeszow@luxtrade.pl 

Godziny otwarcia:  
pon. - pt. 09:00 - 21:00 
sob. 09:00 - 17:00 

 

Luxtrade – lider rynku odnawianej elektroniki. Od 2017 roku czyni recommerce pierwszym wyborem zakupowym Polaków, oferując bezpieczne i najwyższej jakości produkty refurbished. Marka może się poszczycić stale rosnącą siecią stacjonarnych salonów sprzedaży, równolegle rozwijając kanały sprzedaży online. Celem Luxtrade jest osiągniecie poziomu miliona zadowolonych klientów do 2026 roku.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.