Komunikaty PR

MasterID wprowadza system RFID dla branży okiennej

2022-06-20  |  14:10
Biuro prasowe

W branży stolarki otworowej wielu producentów zmaga się z problemem dużych strat stojaków do transportu szyb i okien. Przetrzymywanie ich przez kontrahentów i nieterminowe zwroty zwiększają koszty oraz wymagają regularnego uzupełniania braków. Firma MasterID znalazła sposób na skuteczną kontrolę stojaków i obniżenie kosztów związanych z ich eksploatacją.


Monitoring stojaków transportowych i niższe koszty

Stojaki transportowe są stosunkowo kosztowym składnikiem logistyki okiennej, dlatego ich ścisła kontrola jest bardzo ważna dla firm produkujących i transportujących znaczne ilości okien. Przy dużych obrotach zapanowanie nad zwrotami i przepływem stojaków jest nie lada wyzwaniem. Dzięki technologii RFID proces ten staje się tańszy i znacznie prostszy w obsłudze, gdyż wszystkie posiadane stojaki można z łatwością monitorować za pomocą znaczników i czytników fal radiowych.

 

Systemowe zarządzanie stojakami dla producentów szyb i okien

Wprowadzany do oferty system jest odpowiedzią firmy na sygnały płynące bezpośrednio z rynku.

Zauważyliśmy, że powtarzające się informacje o trudnościach ze skuteczną kontrolą stojaków wśród producentów okien nie są pojedynczymi przypadkami, ale realnym problemem całej branży. Stwierdziliśmy, że mając do dyspozycji naszą wiedzę i technologię jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie. I tak też się stało, czego wyrazem jest właśnie system MasterID Okna RFID – wyjaśnia Grzegorz Paul, współwłaściciel MasterID.

Naszym celem jest dostarczenie pierwszego systemowego rozwiązania do skutecznego zarządzania stojakami transportowymi, ponieważ nie zauważyliśmy, żeby na rynku funkcjonował jakikolwiek system tego typu, szczególnie oparty na RFID, który zyskałby powszechne uznanie w branży – dodaje.

 

Stojaki do transportu okien pod nadzorem systemu MasterID Okna RFID

System zakłada indywidualne, trwałe oznakowanie każdego stojaka tak zwanym tagiem RFID. Dzięki specyfice technologii radiowej monitorowanie i zarządzanie wszystkimi stojakami jest znacznie prostsze i bardziej efektywne niż w przypadku wykorzystywania tradycyjnych kodów kreskowych. Bezdotykowa identyfikacja stojaków z dużych odległości zapewnia oszczędność czasu, automatyczne odczyty i ich łatwe odszukiwanie w terenie.

 

Nowe rozwiązanie jest kierowane do wszystkich producentów okien, szyb i elementów stolarki otworowej, którzy swoje produkty transportują na specjalnych zwrotnych stojakach. Więcej o funkcjonalności, specyfice i możliwościach wdrożenia tego systemu można znaleźć na stronie producenta.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.