MSI i Blizzard Entertainment® ogłaszają ekscytującą współpracę dotyczącą Diablo®
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
MSI z dumą ogłasza współpracę z Blizzard Entertainment® przy nowym rozszerzeniu Diablo® IV: Vessel of Hatred™. Przy zakupie kwalifikujących się produktów MSI, użytkownicy mogą odebrać podstawową grę Diablo IV oraz dodatek Vessel of Hatred w okresie od 1 listopada 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Wyrusz w ekscytującą podróż do kolejnego rozdziału Diablo IV i ciesz się licznymi nowymi funkcjami dodatku dzięki najnowszym produktom gamingowym MSI. Poszukiwacze przygód mogą teraz zwiedzać region dżungli Nahantu, korzystając z wszechstronnej nowej klasy spirytystów oraz rekrutować nowych najemników, którzy dołączą do ich wyprawy w poszukiwaniu Neryelle i odkrycia niecnych planów Mephisto.
*Od 1 listopada 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. otrzymaj podstawową grę Diablo IVoraz dodatek Vessel of Hatred przy zakupie laptopa gamingowego MSI wyposażonego w kwalifikujący się procesor (Intel® Core™ Ultra / Intel® Core™ z serii HX - 14. generacja / AMD Ryzen™ AI 300) oraz kartę graficzną NVIDIA® GeForce RTX™ 4070 lub wyższą.
*Szczegóły znajdziesz na stronie promocji Diablo IV: Vessel of Hatred x MSI.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.