Komunikaty PR

MSI Polska chce zawojować rynek SMB z Komsa Polska

2022-08-15  |  08:40
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.17 MB )

MSI, jeden ze światowych liderów w produkcji sprzętu komputerowego, stawia kolejny milowy krok na polskim rynku, jeśli chodzi o rozwój kanałów sprzedaży. Nawiązanie współpracy
z czołowym dystrybutorem ICT, jakim jest KOMSA Polska, ma zapewnić marce jeszcze lepsze dotarcie do odbiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (SMB). Zawarta umowa obejmuje całą gamę laptopów producenta.

 

Nowa współpraca, nowe kanały dystrybucji.

O zawarciu umowy pomiędzy czołowymi graczami
w swoich branżach zadecydowała przede wszystkim chęć efektywnego dotarcia przez MSI Polska do klientów B2B. W szczególności z sektora małych
i średnich przedsiębiorstw. Ugruntowana pozycja KOMSA Polska w tym obszarze, m.in. dzięki platformie sprzedażowej ekomsa.pl, wg zarządzających marką MSI daje możliwość osiągnięcia pożądanego wzrostu udziałów oraz dodatkowych przychodów.

– Nie ukrywam, że sektor SMB jest dla nas bardzo perspektywiczny i jeszcze mocniej chcielibyśmy zaznaczyć w nim swoją obecność jako MSI Polska. Rozwój i realizacja tego celu wymaga pozyskania do współpracy dystrybutora o ugruntowanej pozycji wśród klientów
i odpowiednich zasobach. KOMSA Polska posiada duże doświadczenie, jeśli chodzi o dystrybucję na rynku małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego zdecydowaliśmy się zawrzeć kontrakt obejmujący całe portfolio naszych laptopów.
Od gamingowych po specjalistyczne z serii Creator oraz biznesowe z linii Modern,
Prestige
 i Summit.
– mówi Mikołaj Flajszer, Sales Manager - Notebook Team w MSI Polska

Pełne portfolio laptopów dostępne od ręki

Kontrakt pomiędzy MSI Polska a KOMSA Polska obejmuje szerokie portfolio laptopów z linii gamingowych, które obecnie stanowią ok. 80-85% całej oferty firmy na rodzimym rynku. Dla odbiorców z sektora SMB i integratorów szczególnie interesujące będą jednak modele z rodzin Business & Productivity oraz Content Creation.

Rozwiązania technologiczne MSI z tej pierwszej rodziny produktów to ukłon w stronę menadżerów i pracowników biurowych, szukających rozwiązań optymalizujących pracę, w tym w trybie home office. W tej drugiej rodzinie znajdują się z kolei laptopy stworzone z myślą
o specjalistach z branży architektonicznej, grafiki użytkowej czy inżynierii przemysłowej. Jak deklarują przedstawiciele obu stron, wszystkie modele będą dostępne w dystrybucji KOMSA Polska praktycznie „od ręki”.

Wagę nowej współpracy i zadowolenie ze świeżo zawartej umowy podkreśla również Radosław Wróblewski, Product Sales Manager w KOMSA Polska, opiekun marki MSI:

– Cieszymy się, że tak silna marka jak MSI powierzyła nam do dystrybucji całą swoją gamę produktową, jeśli chodzi o laptopy. Pełna dostępność oferty w połączeniu
z naszymi kanałami dystrybucji z pewnością pozwolą naszemu partnerowi rozwinąć swoje udziały
w interesującym go sektorze SMB. Jest to też dobra wiadomość dla współpracujących z nami resellerów i integratorów, którzy w naszym portfolio od teraz znajdą jeszcze więcej nowoczesnego i wydajnego sprzętu komputerowego najwyższej klasy. W tym laptopy przeznaczone stricte dla klientów B2B.

 

 

 

 

 

 

 

 

KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z krajowych liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jej polski oddział, którego centrum logistyczne znajduje się we Wrocławiu, powstał
w 1999 roku.

Firma od początku działalności zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy produktów czołowych na ryku producentów z branży ICT. Jej portfolio stanowią głównie telefony komórkowe, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa oraz sprzęt IT. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.

Domeną KOMSA jest zaawansowana dystrybucja z wartością dodaną (VAD). Firma pomaga partnerom biznesowym
w rozwoju biznesu w szerszym aspekcie handlowym, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu. W ramach obsługi około-sprzedażowej oferuje m.in. dostawy centralne i bezpośrednio do POS, składowanie, brandowanie, bundlowanie, realizację projektów opracowanych pod niestandardowe zamówienia, serwis napraw czy współpracę z siecią sklepów partnerskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Firmy dzierżawiące grunty od Skarbu Państwa muszą zwrócić majątek rolny. Zagrożony jest też wspierany przez nich ośrodek rehabilitacyjny

Działalność ośrodka rehabilitacji dla dzieci z niepełnosprawnościami w Głubczycach, w województwie opolskim, jest zagrożona, o czym alarmuje Stowarzyszenie „Tacy Sami”. Zagrożenie jest konsekwencją restrukturyzacji spółki Top Farms Głubczyce, która jest jednym z największych pracodawców w okolicy i od lat wspiera działalność stowarzyszenia. Rolnicza spółka nie wie, jakie będą dalsze losy dzierżawionych do tej pory przez nią ziem, które w listopadzie br. muszą wrócić do Zasobu Skarbu Państwa. Zarząd spółki od wielu miesięcy apeluje do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa o wiążące decyzje w sprawie powołania Ośrodków Produkcji Rolniczej, które miałyby powstać na zwróconych gruntach, oraz kryteriów wyboru ich nowych dzierżawców.

Bankowość

Polskie kredyty hipoteczne wciąż jednymi z najdroższych w Europie. Zdaniem członka RPP odgórne ograniczanie marż banków się nie sprawdzi

Hipoteki w Polsce, co podkreśla też wielu polityków, należą do najdroższych w Europie. To nie tylko kwestia wysokości stóp procentowych, ale też marży banku. Zdaniem członka RPP prof. Ireneusza Dąbrowskiego jest tylko możliwość wpływania na ten pierwszy czynnik, bo regulacyjne ograniczenie wysokości marży byłoby trudne do wdrożenia.

Ochrona środowiska

Budowa morskich farm wiatrowych w Polsce szansą na kilkadziesiąt tysięcy nowych miejsc pracy. Wciąż brakuje jednak wykwalifikowanych pracowników

W Krajowym Planie w dziedzinie Energii i Klimatu rząd przewiduje zainstalowanie do 2030 roku około 5,9 GW w morskich farmach wiatrowych i kolejnych 12 GW w ciągu następnej dekady. Offshore ma być istotnym filarem dekarbonizacji krajowej gospodarki. Realizowane przez polskie spółki wraz z partnerami zagranicznymi projekty tzw. fazy I nabierają tempa i wkraczają w etap budowy infrastruktury na lądzie. Wśród wyzwań, które czekają wykonawców, jest m.in. brak pracowników z branży offshore. Pomocne może być ściąganie do kraju Polaków, którzy pracują na zagranicznych projektach morskich.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.