Komunikaty PR

NaviParking cyfryzuje Park&Ride w Pruszkowie

2022-06-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Park&Ride w Pruszkowie przechodzi cyfrową transformację, wpisując się w ideę smart parkowania. Dzięki współpracy miasta z NaviParking, kierowcy uzyskają dostęp do informacji o zajętości miejsc postojowych w czasie rzeczywistym. Bezpłatna aplikacja mobilna NaviPay pozwoli im nie tylko sprawdzić aktualne obłożenie parkingu, ale również poprowadzi ich bezpośrednio do celu.

NaviParking digitalizuje i integruje wszystkie procesy związane z inteligentnym parkowaniem zgodnie z wizją Smart City, która nie jest zarezerwowana wyłącznie dla dużych ośrodków miejskich. Wśród podmiotów, które dzięki współpracy z NaviParking wprowadziły technologię smart parking, znajdują się między innymi GTC, GlobalWorth – Supersam Katowice, wybrane hotele grupy Accor, Hampton by Hilton, UPC oraz Centrum Zdrowia Dziecka.

Park&Ride w Pruszkowie jest pierwszym tego typu parkingiem w Polsce, który zdecydował się na wdrożenie bardziej zaawansowanej cyfryzacji. Obiekt będzie jeszcze lepiej widoczny dla użytkowników, dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej NaviPay. Po jego wyszukaniu, kierowca będzie mógł sprawdzić informację o rzeczywistej zajętości parkingu, a następnie skorzystać z opcji nawigacji do celu. Dalsza podróż będzie mogła być kontynuowana pociągiem ze stacji PKP, znajdującej się tuż przy parkingu. Dzięki dostarczanym przez NaviPay informacjom, kierowcy będą w stanie bezstresowo i wygodnie zaplanować swój dzień.

Wspólnie z NaviParking chcemy poprawić jakość życia mieszkańców Pruszkowa, którzy   każdego dnia podróżują między innymi do Warszawy. Zapewniamy zrównoważoną i wygodniejszą alternatywę dojazdów jak największej liczbie kierowców. Sama aplikacja jest natomiast bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze. Dzięki wdrożeniu, użytkownicy zaoszczędzą cenny czas, który dotychczas przeznaczali na poszukiwanie miejsca parkingowego, a także uzyskają dostęp do nawigacji. Optymalizujemy wykorzystanie Park&Ride, dążąc do utrzymania ruchu samochodowego poza centrum miasta, jednocześnie promując ideę zrównoważonego transportu w duchu Smart City – powiedział Paweł Makuch, Prezydent Miasta Pruszkowa.

Bez wątpienia mamy do czynienia z przełomowym podejściem władz Pruszkowa w zakresie optymalnego wykorzystania parkingu Park&Ride. Jako firma, której celem jest wnoszenie wkładu w ekosystem inteligentnych miast, wierzymy, że współpraca z otwartymi, innowacyjnymi miastami dążącymi do wywierania pozytywnego wpływu na planetę, ma kluczowe znaczenie dla realizacji naszej misji. Staramy się, aby rozwiązania typu smart były jeszcze bardziej dostępne. Realizujemy ten cel poprzez zapewnienie mieszkańcom zrównoważonych rozwiązań, dzięki którym miasta staną się bardziej zielone – dodał Jacek Sikorski, dyrektor sprzedaży w NaviParking.

Współpraca na linii NaviParking – miasto Pruszków ma charakter rozwojowy. Obecnie, firma opracowuje koncept umożliwiający użytkownikom parkingu również wcześniejszą rezerwację miejsc parkingowych przez portal Cyfrowyparking.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.