Nowe, atrakcyjne funkcjonalności w aplikacji myKROSS dla rowerzystów
Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
Nowe, atrakcyjne funkcjonalności w aplikacji myKROSS dla rowerzystów
myKROSS, aplikacja na smartfony bije rekordy popularności. Użytkownicy, którzy zainstalowali aplikację na swoich urządzeniach mobilnych, do tej pory przejechali z nią ponad 100 tysięcy kilometrów! Od teraz mogą korzystać także z nowej opcji dzielenia się swoimi ulubionymi trasami ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną.
Aplikacja myKROSS powstała z myślą o rowerzystach przemierzających kilkanaście, kilkadziesiąt a nawet kilkaset kilometrów miesięcznie. To świetne źródło danych dla poszukujących rzetelnych informacji o swoim rowerze oraz o tym, jak zadbać o jego stan. Produkt przygotowany przez lidera rynku rowerowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, firmę KROSS, gromadzi coraz więcej wiernych użytkowników. Aplikacja w jednym miejscu integruje pełną informację o rowerze, przypomina o niezbędnych przeglądach, a także pozwala rejestrować przejechane trasy, wzbogacać je o zdjęcia z przejażdżki i dzielić się nimi ze społecznością rowerzystów. W ramach ostatniej aktualizacji użytkownicy mogą już skorzystać z nowej funkcji. Dzięki opcji „social share” każdy rowerzysta będzie mógł udostępnić wybrane trasy innym użytkownikom.
- Rowerzyści, którzy od zeszłego roku korzystają z aplikacji myKROSS w sumie przejechali już 100 tysięcy kilometrów. W czasach drożejącego paliwa jazda na rowerze, oprócz dbania o zdrowie i kondycję, okazuje się także wymiernym sposobem na oszczędzanie pieniędzy. Oprócz tego, najnowsza aktualizacja aplikacji będzie służyć jeszcze większej integracji środowiska rowerowego w Polsce. Każdy użytkownik będzie mógł podzielić się swoimi ulubionymi trasami i zachęcić innych do odkrywania nowych kierunków – mówi Jacek Bugaj, członek zarządu KROSS.
Aplikacja myKROSS oferuje kilka udogodnień dostępnych w trakcie jazdy. Licznik informuje rowerzystę o pokonanym dystansie, aktualnej prędkości, średniej prędkości i czasie jazdy. Po jej zakończeniu, ślad trasy wraz z pozostałymi parametrami zostaje zapisany na liście „Moje trasy” lub może zostać opublikowany na „Mapie rowerowej”. myKROSS pomaga również w zlokalizowaniu najbliższego punktu serwisowego lub sklepu rowerowego rekomendowanego przez KROSS, gdzie można wykonać wymagane przeglądy lub przygotować rower do jazdy.
Dodanie roweru do aplikacji jest bardzo proste. W przypadku roweru KROSS wystarczy zbliżyć telefon do naklejki NFC na ramie jednośladu lub wpisać numer ramy. Po chwili pojawią się wszystkie informacje, takie jak rodzaj i model roweru, opisy podzespołów oraz co najważniejsze, terminy niezbędnych przeglądów gwarancyjnych i okresowych. Każdy typ przeglądu zawiera szczegółowy wykaz czynności, jakie powinny zostać podczas niego wykonane. Posiadacze rowerów innych producentów, mogą ręcznie dodać swój jednoślad do listy rowerów. Aplikacja jest cały czas rozwijana i w przyszłości pojawią się jej kolejne aktualizacje, dzięki którym KROSS buduje silną społeczność zaangażowanych rowerzystów.
***
KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego, firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, znajdującej się w pierwszej szóstce drużyn w rankingu UCI – Elite MTB Team. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.