Komunikaty PR

Nowe, atrakcyjne funkcjonalności w aplikacji myKROSS dla rowerzystów

2022-04-07  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Nowe, atrakcyjne funkcjonalności w aplikacji myKROSS dla rowerzystów

myKROSS, aplikacja na smartfony bije rekordy popularności. Użytkownicy, którzy zainstalowali aplikację na swoich urządzeniach mobilnych, do tej pory przejechali z nią ponad 100 tysięcy kilometrów! Od teraz mogą korzystać także z nowej opcji dzielenia się swoimi ulubionymi trasami ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną. 

Aplikacja myKROSS powstała z myślą o rowerzystach przemierzających kilkanaście, kilkadziesiąt a nawet kilkaset kilometrów miesięcznie. To świetne źródło danych dla poszukujących rzetelnych informacji o swoim rowerze oraz o tym, jak zadbać o jego stan. Produkt przygotowany przez lidera rynku rowerowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, firmę KROSS, gromadzi coraz więcej wiernych użytkowników. Aplikacja w jednym miejscu integruje pełną informację o rowerze, przypomina o niezbędnych przeglądach, a także pozwala rejestrować przejechane trasy, wzbogacać je o zdjęcia z przejażdżki i dzielić się nimi ze społecznością rowerzystów. W ramach ostatniej aktualizacji użytkownicy mogą już skorzystać z nowej funkcji. Dzięki opcji „social share” każdy rowerzysta będzie mógł udostępnić wybrane trasy innym użytkownikom. 

- Rowerzyści, którzy od zeszłego roku korzystają z aplikacji myKROSS w sumie przejechali już 100 tysięcy kilometrów. W czasach drożejącego paliwa jazda na rowerze, oprócz dbania o zdrowie i kondycję, okazuje się także wymiernym sposobem na oszczędzanie pieniędzy. Oprócz tego, najnowsza aktualizacja aplikacji będzie służyć jeszcze większej integracji środowiska rowerowego w Polsce. Każdy użytkownik będzie mógł podzielić się swoimi ulubionymi trasami i zachęcić innych do odkrywania nowych kierunków – mówi Jacek Bugaj, członek zarządu KROSS.  

Aplikacja myKROSS oferuje kilka udogodnień dostępnych w trakcie jazdy. Licznik informuje rowerzystę o pokonanym dystansie, aktualnej prędkości, średniej prędkości i czasie jazdy. Po jej zakończeniu, ślad trasy wraz z pozostałymi parametrami zostaje zapisany na liście „Moje trasy” lub może zostać opublikowany na „Mapie rowerowej”. myKROSS pomaga również w zlokalizowaniu najbliższego punktu serwisowego lub sklepu rowerowego rekomendowanego przez KROSS, gdzie można wykonać wymagane przeglądy lub przygotować rower do jazdy.

Dodanie roweru do aplikacji jest bardzo proste. W przypadku roweru KROSS wystarczy zbliżyć telefon do naklejki NFC na ramie jednośladu lub wpisać numer ramy. Po chwili pojawią się wszystkie informacje, takie jak rodzaj i model roweru, opisy podzespołów oraz co najważniejsze, terminy niezbędnych przeglądów gwarancyjnych i okresowych. Każdy typ przeglądu zawiera szczegółowy wykaz czynności, jakie powinny zostać podczas niego wykonane. Posiadacze rowerów innych producentów, mogą ręcznie dodać swój jednoślad do listy rowerów. Aplikacja jest cały czas rozwijana i w przyszłości pojawią się jej kolejne aktualizacje, dzięki którym KROSS buduje silną społeczność zaangażowanych rowerzystów. 

***

KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego, firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, znajdującej się w pierwszej szóstce drużyn w rankingu UCI – Elite MTB Team. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.