Nowy model klimatyzatora ANDE z lampą UV-C.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Nowość w ofercie marki ANDE. Model klimatyzatora o nazwie Jupiter Plus został wyposażony w lampę UV-C, która hamuje rozwój bakterii i wirusów, w tym wirusa SARS-CoV-2.
Sposobów na zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa w domu jest wiele. Jednym z nich jest montaż klimatyzacji, która nie tylko zapewni przyjemne uczucie chłodu w upalne dni, ale także zadba o dobrą jakość powietrza. Nowy model marki ANDE oferuje jeszcze więcej. Do popularnego wśród klientów urządzenia zamontowano lampę UV-C, która ma właściwości dezynfekujące.
Nowy model ANDE — Jupiter Plus
Jupiter Plus to najwyższy model w wyjątkowej, matowej stylistyce. W porównaniu do swojego poprzednika posiada wbudowaną lampę generującą promieniowanie UV-C, które ma działanie wirusobójcze i bakteriobójcze. Zastąpiły one stosowany wcześniej jonizator powietrza. Poprzedni model nadal pozostanie w ofercie marki pod nazwą Jupiter. Natomiast Jupietr Plus to nowa propozycja — cichy, wygodny w obsłudze klimatyzator oraz oczyszczacz powietrza z funkcją dezynfekcji w jednym.
Co to jest promieniowanie UV-C?
Pewnie większości osób znane jest pojęcie promieniowania UV-B, które emitowane jest przez słońce i jest niezbędne człowiekowi do produkcji witaminy D3. Ale to nie jest jedyny rodzaj promieniowania ultrafioletowego wytwarzanego przez słońce. W środowisku naturalnym istnieją trzy rodzaje promieniowania ultrafioletowego: UV-A, które w największym stopniu dociera na ziemię, wcześniej wspomniane UV-B oraz UV-C. To ostatnie naturalnie nie dociera do powierzchni naszej planety, ponieważ jest pochłaniane przez warstwę ozonową ziemi.
Dezynfekcja UV-C
Choć promieniowanie UV-C naturalnie nie występuje, to może być ono sztuczne wytwarzane przy użyciu lamp, a jego zastosowanie od dawna znane jest człowiekowi i do tej pory najczęściej było używane w medycynie. Naświetlanie promieniowaniem UV-C charakteryzuje się wysoką skutecznością hamowania rozwoju bakterii, wirusów i grzybów. Dzięki czemu stosuje się go do dezynfekcji powietrza.
Warto zaznaczyć, że taki rodzaj promieniowania jest całkowicie bezpieczny dla człowieka. Oprócz tego klimatyzator ANDE wyposażony jest w antybakteryjny filtr PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Takie połączenie daje jeszcze większą gwarancję czystego powietrza w pomieszczeniach.
Jupiter Plus
Oprócz lampy UV-C urządzenie posiada szereg funkcji, które zapewniają najwyższą jakość i komfort użytkowania. Jupiter Plus osiada daleki nawiew aż do 15 m, a jego żaluzje poruszają się w czterech kierunkach (4D). Urządzenie charakteryzuje się również wysoką klasą energetyczną, dzięki czemu działa efektywnie i nie generuje wysokich kosztów. Jego zaletą jest również cicha praca — zaledwie 19 dB.
Z uwagi na wygodę użytkowania, w modelu Jupiter Plus został zamontowany moduł WiFi, który pozwala na sterowanie nie tylko pilotem, ale także z poziomu aplikacji w telefonie z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Jakość urządzenia podnosi zastosowanie pozłacanych lameli, co pozytywnie wpływa na żywotność klimatyzatora i zwiększa jego odporność na korozję, utlenianie oraz rozwój bakterii. Ponadto posiada on grzałkę tacy ociekowej zamontowaną w jednostce zewnętrznej. To z kolei pozwala na bezpieczną pracę klimatyzatora nawet przy wysokich temperaturach ujemnych (do - 20 stopni).
Właściciel marki ANDE w Polsce:
ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 26,
32-085 Modlnica
tel. (12) 398 07 00
bok@myande.pl
www.myande.pl
Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.