Komunikaty PR

Open source w każdej chmurze? Tak, jak najbardziej!

2023-01-31  |  12:04
Biuro prasowe

Przedsiębiorstwa we wszystkich sektorach coraz częściej dostrzegają wartość chmury hybrydowej, jako drogi do ich cyfrowej transformacji i zwiększenia konkurencyjności. W związku z tym mamy do czynienia z coraz większymi inwestycjami i przeznaczaniem coraz większej liczby zasobów prowadzącymi do elastycznego i skalowalnego zastosowania chmury hybrydowej w całej infrastrukturze. Aby to zrobić, firmy stale poszukują sposobów, które zapewniają łatwość dostępu i szybkość wdrażania oprogramowania i rozwiązań w chmurze. Coraz częściej okazuje się, że to marketplace’y, dostępne u dostawców rozwiązań chmurowych, są idealnym miejscem do znalezienia najlepszych narzędzi. W rzeczywistości, według IDC, do 2024 roku 55 procent organizacji będzie korzystać z rynków chmurowych w celu zakupu potrzebnego im oprogramowania.

Marketplace’y w chmurze dają organizacjom dostęp jednym kliknięciem do setek rozwiązań programowych i usług chmurowych. Łatwo znaleźć tam i skorzystać z narzędzi do migracji, czy narzędzi do rozwoju i modernizacji aplikacji w sposób bardziej efektywny. Jest to jeszcze prostsze, ponieważ wystarczy wykorzystać istniejące umowy z dostawcami chmury i skorzystać z uproszczonych modeli rozliczeniowych na zakup dodatkowych rozwiązań. Dla Red Hat stanowi to istotną szansę.  

Dzięki partnerstwu z czołowymi dostawcami chmury na świecie, takimi jak AWS, Microsoft i Google, Red Hat przoduje w rozwoju chmury hybrydowej poprzez udostępnianie rozwiązań open-source, kompatybilnych z niemal wszystkimi modelami operacyjnymi chmur dla przedsiębiorstw - na rynkach chmurowych i w samych konsolach chmury natywnej.

Przykładowo w pełni zarządzane usługi, takie jak Red Hat OpenShift Service na AWS i Microsoft Azure Red Hat OpenShift, można kupić bezpośrednio przez konsolę dostawcy z dodatkową korzyścią posiadania wsparcia zarówno ze strony Red Hat, jak i partnera chmurowego. Skutkuje to ulepszonym doświadczeniem zakupowym, które przyspiesza dostarczanie, rozwój i wdrażanie aplikacji w chmurze publicznej, przy jednoczesnym korzystaniu z korzyści, jakie oferuje open source, polegających na łączeniu heterogenicznych systemów w jeden ślad chmury hybrydowej. Red Hat i Google Cloud zapewniają w ten sposób narzędzia i technologie potrzebne do tworzenia i zarządzania środowiskami hybrydowymi i wielochmurowymi w sposób bardziej efektywny i skuteczny. Jest to możliwe dzięki elastycznym i bezpiecznym konfiguracjom open source, globalnej infrastrukturze sieciowej oraz zaawansowanej analityce danych.

Oprócz zalet oferowanych przez open source, Red Hat zawsze był zaangażowany w oferowanie modelu biznesowego opartego na subskrypcji tak, aby ułatwić przedsiębiorstwom budowanie środowisk IT dostosowanych do potrzeb ich organizacji. Sposób zakupu i wdrażania oprogramowania stale ewoluuje, dlatego Red Hat dąży do ciągłego doskonalenia swoich praktyk biznesowych i wprowadzania elastycznych metod zakupu i wdrażania swoich rozwiązań w chmurze publicznej poprzez inwestowanie w natywne oferty z dostawcami chmury, a także programy channel enablement i cloud marketplaces.

Bliska współpraca Red Hat z wiodącymi dostawcami chmury przynosi również korzyści w postaci łączenia ich ekosystemów partnerskich. Dostawcy usług, integratorzy systemów i niezależni producenci oprogramowania (ISV) mają następnie możliwość zintegrowania rozwiązań chmurowych Red Hat w ramach własnych inicjatyw transformacji cyfrowej, optymalizując wykorzystanie wszystkich istniejących zasobów i jeszcze bardziej rozszerzając wsparcie dla klientów.

Wśród nowości, zaprezentowanych podczas AnsibleFest, Red Hat ogłosił dostępność Ansible Automation Platform w AWS Marketplace oraz Managed Ansible Automation Platform w Azure Marketplace

Autor: Danilo Maggi, kierownik ds. marketingu, Red Hat Italia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.