Komunikaty PR

PANASONIC SECURITY WPROWADZA NA RYNEK EUROPEJSKI LOGO I-PRO

2020-09-08  |  15:00
Biuro prasowe

Panasonic wprowadza na rynek europejski nowe logo i-PRO do swoich kamer zabezpieczających, począwszy od nowo wprowadzonej serii X sieciowych kamer CCTV z wbudowanymi funkcjami sztucznej inteligencji (AI).

 

Technologia i-PRO otwiera nową erę i wyznacza kierunek dalszego rozwoju elastycznych rozwiązań zabezpieczających. Podkreśla też znane wartości marki Panasonic, czyli innowacyjność, jakość obrazu i produktów, a także niezawodność w zastosowaniach o znaczeniu strategicznym, jednocześnie zapewniając niski całkowity koszt eksploatacji systemów CCTV.

 

Główny element marki – Nexus – symbolizuje centralną rolę technologii i-PRO w dostarczaniu klientom informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji. Składa się z serii węzłów przedstawiających nieprzetworzone dane rejestrowane przez rozwiązania i-PRO, które dają dostęp do informacji o znaczeniu krytycznym pozwalających klientom na podejmowanie właściwych działań w najistotniejszych momentach.

 

Korzystając z technologii w innowacyjny sposób, zwiększamy nasze możliwości dostarczania istotnych informacji i analiz profesjonalistom, którzy chronią i ratują życie oraz sprawiają, że świat jest bezpieczniejszy i spokojniejszy, mówi Norio Hitsuishi, globalny dyrektor ds. monitoringu w oddziale Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd.

 

Nowa seria sieciowych kamer zabezpieczających i-PRO X jest pierwszym przykładem projektowania rozwiązań w taki sposób, aby sprawdzały się idealnie w inteligentnych zastosowaniach nowej generacji przeznaczonych zarówno dla firm, jak i dla ogółu społeczeństwa. Za pomocą wbudowanych funkcji sztucznej inteligencji oraz otwartego zestawu SDK firmy zewnętrzne mogą opracowywać własne aplikacje i oferować w ten sposób rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów biznesowych.

 

W dzisiejszym dynamicznym świecie musimy być aktywni w kwestii wyboru technologii zabezpieczającej. Musimy skupiać się na zapobieganiu incydentom, a nie tylko używaniu nagrań video jako dowodów w sprawach, podkreśla Gerard Figols, European Head w Panasonic Security. Słuchamy opinii klientów i współpracujemy z naszymi partnerami nad rozwiązaniami zabezpieczającymi, za pośrednictwem których będziemy w stanie przewidywać i spełniać potrzeby klientów. Dążymy do tego, aby stać się zaufanym dostawcą rozwiązań zabezpieczających nowej generacji, dodaje Figols.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.