PANASONIC SECURITY WPROWADZA NA RYNEK EUROPEJSKI LOGO I-PRO

Panasonic wprowadza na rynek europejski nowe logo i-PRO do swoich kamer zabezpieczających, począwszy od nowo wprowadzonej serii X sieciowych kamer CCTV z wbudowanymi funkcjami sztucznej inteligencji (AI).
Technologia i-PRO otwiera nową erę i wyznacza kierunek dalszego rozwoju elastycznych rozwiązań zabezpieczających. Podkreśla też znane wartości marki Panasonic, czyli innowacyjność, jakość obrazu i produktów, a także niezawodność w zastosowaniach o znaczeniu strategicznym, jednocześnie zapewniając niski całkowity koszt eksploatacji systemów CCTV.
Główny element marki – Nexus – symbolizuje centralną rolę technologii i-PRO w dostarczaniu klientom informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji. Składa się z serii węzłów przedstawiających nieprzetworzone dane rejestrowane przez rozwiązania i-PRO, które dają dostęp do informacji o znaczeniu krytycznym pozwalających klientom na podejmowanie właściwych działań w najistotniejszych momentach.
Korzystając z technologii w innowacyjny sposób, zwiększamy nasze możliwości dostarczania istotnych informacji i analiz profesjonalistom, którzy chronią i ratują życie oraz sprawiają, że świat jest bezpieczniejszy i spokojniejszy, mówi Norio Hitsuishi, globalny dyrektor ds. monitoringu w oddziale Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd.
Nowa seria sieciowych kamer zabezpieczających i-PRO X jest pierwszym przykładem projektowania rozwiązań w taki sposób, aby sprawdzały się idealnie w inteligentnych zastosowaniach nowej generacji przeznaczonych zarówno dla firm, jak i dla ogółu społeczeństwa. Za pomocą wbudowanych funkcji sztucznej inteligencji oraz otwartego zestawu SDK firmy zewnętrzne mogą opracowywać własne aplikacje i oferować w ten sposób rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów biznesowych.
W dzisiejszym dynamicznym świecie musimy być aktywni w kwestii wyboru technologii zabezpieczającej. Musimy skupiać się na zapobieganiu incydentom, a nie tylko używaniu nagrań video jako dowodów w sprawach, podkreśla Gerard Figols, European Head w Panasonic Security. Słuchamy opinii klientów i współpracujemy z naszymi partnerami nad rozwiązaniami zabezpieczającymi, za pośrednictwem których będziemy w stanie przewidywać i spełniać potrzeby klientów. Dążymy do tego, aby stać się zaufanym dostawcą rozwiązań zabezpieczających nowej generacji, dodaje Figols.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.