PANASONIC SECURITY WPROWADZA NA RYNEK EUROPEJSKI LOGO I-PRO

Panasonic wprowadza na rynek europejski nowe logo i-PRO do swoich kamer zabezpieczających, począwszy od nowo wprowadzonej serii X sieciowych kamer CCTV z wbudowanymi funkcjami sztucznej inteligencji (AI).
Technologia i-PRO otwiera nową erę i wyznacza kierunek dalszego rozwoju elastycznych rozwiązań zabezpieczających. Podkreśla też znane wartości marki Panasonic, czyli innowacyjność, jakość obrazu i produktów, a także niezawodność w zastosowaniach o znaczeniu strategicznym, jednocześnie zapewniając niski całkowity koszt eksploatacji systemów CCTV.
Główny element marki – Nexus – symbolizuje centralną rolę technologii i-PRO w dostarczaniu klientom informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji. Składa się z serii węzłów przedstawiających nieprzetworzone dane rejestrowane przez rozwiązania i-PRO, które dają dostęp do informacji o znaczeniu krytycznym pozwalających klientom na podejmowanie właściwych działań w najistotniejszych momentach.
Korzystając z technologii w innowacyjny sposób, zwiększamy nasze możliwości dostarczania istotnych informacji i analiz profesjonalistom, którzy chronią i ratują życie oraz sprawiają, że świat jest bezpieczniejszy i spokojniejszy, mówi Norio Hitsuishi, globalny dyrektor ds. monitoringu w oddziale Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd.
Nowa seria sieciowych kamer zabezpieczających i-PRO X jest pierwszym przykładem projektowania rozwiązań w taki sposób, aby sprawdzały się idealnie w inteligentnych zastosowaniach nowej generacji przeznaczonych zarówno dla firm, jak i dla ogółu społeczeństwa. Za pomocą wbudowanych funkcji sztucznej inteligencji oraz otwartego zestawu SDK firmy zewnętrzne mogą opracowywać własne aplikacje i oferować w ten sposób rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów biznesowych.
W dzisiejszym dynamicznym świecie musimy być aktywni w kwestii wyboru technologii zabezpieczającej. Musimy skupiać się na zapobieganiu incydentom, a nie tylko używaniu nagrań video jako dowodów w sprawach, podkreśla Gerard Figols, European Head w Panasonic Security. Słuchamy opinii klientów i współpracujemy z naszymi partnerami nad rozwiązaniami zabezpieczającymi, za pośrednictwem których będziemy w stanie przewidywać i spełniać potrzeby klientów. Dążymy do tego, aby stać się zaufanym dostawcą rozwiązań zabezpieczających nowej generacji, dodaje Figols.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.