PANASONIC SECURITY WPROWADZA NA RYNEK EUROPEJSKI LOGO I-PRO
Panasonic wprowadza na rynek europejski nowe logo i-PRO do swoich kamer zabezpieczających, począwszy od nowo wprowadzonej serii X sieciowych kamer CCTV z wbudowanymi funkcjami sztucznej inteligencji (AI).
Technologia i-PRO otwiera nową erę i wyznacza kierunek dalszego rozwoju elastycznych rozwiązań zabezpieczających. Podkreśla też znane wartości marki Panasonic, czyli innowacyjność, jakość obrazu i produktów, a także niezawodność w zastosowaniach o znaczeniu strategicznym, jednocześnie zapewniając niski całkowity koszt eksploatacji systemów CCTV.
Główny element marki – Nexus – symbolizuje centralną rolę technologii i-PRO w dostarczaniu klientom informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji. Składa się z serii węzłów przedstawiających nieprzetworzone dane rejestrowane przez rozwiązania i-PRO, które dają dostęp do informacji o znaczeniu krytycznym pozwalających klientom na podejmowanie właściwych działań w najistotniejszych momentach.
Korzystając z technologii w innowacyjny sposób, zwiększamy nasze możliwości dostarczania istotnych informacji i analiz profesjonalistom, którzy chronią i ratują życie oraz sprawiają, że świat jest bezpieczniejszy i spokojniejszy, mówi Norio Hitsuishi, globalny dyrektor ds. monitoringu w oddziale Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd.
Nowa seria sieciowych kamer zabezpieczających i-PRO X jest pierwszym przykładem projektowania rozwiązań w taki sposób, aby sprawdzały się idealnie w inteligentnych zastosowaniach nowej generacji przeznaczonych zarówno dla firm, jak i dla ogółu społeczeństwa. Za pomocą wbudowanych funkcji sztucznej inteligencji oraz otwartego zestawu SDK firmy zewnętrzne mogą opracowywać własne aplikacje i oferować w ten sposób rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów biznesowych.
W dzisiejszym dynamicznym świecie musimy być aktywni w kwestii wyboru technologii zabezpieczającej. Musimy skupiać się na zapobieganiu incydentom, a nie tylko używaniu nagrań video jako dowodów w sprawach, podkreśla Gerard Figols, European Head w Panasonic Security. Słuchamy opinii klientów i współpracujemy z naszymi partnerami nad rozwiązaniami zabezpieczającymi, za pośrednictwem których będziemy w stanie przewidywać i spełniać potrzeby klientów. Dążymy do tego, aby stać się zaufanym dostawcą rozwiązań zabezpieczających nowej generacji, dodaje Figols.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.