Komunikaty PR

PANASONIC ŚWIĘTUJE ROZDANIE NAGRÓD NOBLA

2021-02-16  |  16:00
Biuro prasowe

Firma Panasonic pomogła uczcić postępy w eksploracji przestrzeni kosmicznej przez ludzi, wykorzystując swoje projektory przy organizacji widowiskowego mapowania projekcyjnego, w ramach którego na fasadzie słynnego ratusza miejskiego (Stadshuset) w Sztokholmie wyświetlono dzieło „SPACE” autorstwa Andreasa Skärberga, wyprodukowane przez firmę PXLFLD. 16-minutowa animacja składająca hołd zdumiewającym postępom w dziedzinie fizyki kosmosu, którą mogło podziwiać ponad 100 tys. osób, została zaprezentowana w ramach festiwalu Nobel Week Lights.

Firma PXLFLD zaangażowała we współpracę swoich partnerów Lumination of Sweden i Creative Technology, którzy specjalizują się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań technicznych na potrzeby wydarzeń „na żywo” oraz pomagają swoim klientom urzeczywistnić ich wizje. Zespół wykorzystał łącznie 30 projektorów PT-RQ22K i PT-RZ21K firmy Panasonic.

Potrzebowaliśmy projektorów laserowych, które można było łatwo ustawić bez względu na ostre krawędzie budynku oraz które zagwarantowałyby lepsze kolory i kontrasty. Ważne było także, aby sprzęt był kompaktowy i prosty w instalacji przy ograniczonej przestrzeni, wyjaśnia Johan Törnström z firmy Creative Technology. Törnström dodał, że niezawodna architektura laserowa firmy Panasonic okazała się najważniejszą funkcją projektorów, ponieważ instalacja była wyświetlana przez ponad 12 dni, a wiele układów działało w trybie pionowym.

Projektory PT-RQ22K i PTRZ21K firmy Panasonic oferują jasność na poziomie 20 tys. lumenów, obrazowanie za pomocą 3-chipowego procesora DLP i laserowo-fosforową technologię SOLID SHINE 4K+. Dzięki temu zapewniają doskonałą jednorodność jasności obrazu, która jest bardzo ważna przy mapowaniu projekcyjnym. Te projektory stworzono z myślą o sytuacjach, w których nie można pozwolić sobie na przestoje. Zapasowy sygnał wejściowy gwarantuje ciągłość wyświetlania obrazu nawet w przypadku przerwania sygnału podstawowego, mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic Business.

Okazja do zaprezentowania tego ogromnego dzieła przy zachowaniu bezpieczeństwa i przedstawieniu treści wizualnych na pierwszym planie była bardzo pouczającym doświadczeniem, a reakcja publiczności była bardzo pozytywna, podsumowuje Anders Granström, projektant techniczny z PXLFLD.

Projekcja „SPACE” była jednym z największych projektów mappingu video zrealizowanych dotychczas w Sztokholmie. Wydarzenie odbyło się przy okazji ceremonii wręczenia nagród Nobla za 2020 r. Inspiracją do stworzenia instalacji wyświetlanych w kilku punktach miasta były odkrycia laureatów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.