Komunikaty PR

PANASONIC ULEPSZA SYSTEM KOMUNIKACJI O PAKIETY DLA FIRM I OBSŁUGĘ CHMURY AWS

2020-09-08  |  15:00

Firma Panasonic udoskonaliła programowy system komunikacji biznesowej KX-NSV300 przez wprowadzenie wielu możliwości ułatwiających instalację oraz zwiększających opłacalność, a także przez dodanie obsługi chmury Amazon Web Services (AWS), co stanowi pierwszą w historii firmy integrację z chmurą publiczną.

Programowy system komunikacji KX-NSV300 zapewnia firmom nowoczesne funkcje telefoniczne i elastyczność, dzięki której można uniknąć kosztownych inwestycji sprzętowych. Najnowsze ulepszenia pozwalają firmom na wybór spośród trzech wersji systemu w zależności od wymagań użytkowników oraz sprawne przeprowadzenie migracji.

Panasonic KX-NSV300 Small to idealny system dla firm, w których pracuje do 60 użytkowników. Umożliwia jednoczesną realizację 32 połączeń. Wersja Medium przeznaczona jest dla firm zatrudniających do 120 użytkowników i umożliwia jednoczesną obsługę 64 połączeń. Wersja Large obsługuje do 300 użytkowników i 126 jednoczesnych połączeń.

Najnowsze wersje systemu KX-NSV300 można instalować również na pojedynczej wirtualnej maszynie o mniejszej pamięci, co pozwala na zmniejszenie wymagań w zakresie pojemności i opłat za wynajem. Oprócz możliwości instalacji lokalnej i w chmurze prywatnej, np. w centrach danych, rozwiązanie może być teraz hostowane na platformie największego dostawcy chmury publicznej, czyli Amazon Web Services.[1]

Usprawnienia w rozwiązaniu KX-NSV300 oferują małym i średnim organizacjom na rynku wyższy poziom elastyczności wraz z prostszymi i bardziej opłacalnymi opcjami instalacji, mówi Carlos Osuna, Business Unit Manager w Panasonic Communication Solutions. Ponadto oferujemy teraz większy wybór modeli z rozwiązaniami w chmurze, które klienci mogą wykorzystywać do wdrażania rozwiązania z pierwszą integracją chmury publicznej AWS, największego dostawcy chmury publicznej. Jednocześnie wciąż dajemy klientom możliwość przejścia ze sprzętowego serwera komunikacyjnego dla firm na programowy system komunikacji o niezawodności i wydajności, dzięki której firmę Panasonic od 30 lat uznaje się za lidera w obszarze systemów telekomunikacyjnych, dodaje Osuna.

System KX-NSV300 dostarcza najlepsze wirtualne rozwiązania komunikacyjne dla firm w sposób łatwy, szybki i pozwalający na obniżenie kosztów. Jest zgodny z pełną gamą produktów telefonicznych firmy Panasonic, w tym z przewodowymi telefonami IP i terminalami bezprzewodowymi. Dzięki kluczowi aktywacyjnemu produktu, rocznym licencjom dla użytkowników i zdalnej konserwacji wdrożenie systemu KX-NSV300 staje się jeszcze łatwiejsze.

Przy korzystaniu z usługi można płacić za poszczególnych użytkowników za cały rok, co umożliwia łatwe budżetowanie, lub dokonać jednorazowej płatności.

Systemem KX-NSV300 można zarządzać zdalnie, dzięki czemu technik może w każdej chwili uzyskać bezpieczny dostęp do systemu, aby wprowadzić zmiany lub zainstalować aktualizacje.

Maksymalna elastyczność

Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu pracownicy mogą odbierać połączenia niezależnie od aktualnego miejsca pobytu w placówce, co ogranicza czas oczekiwania klienta. Podczas połączeń istnieje możliwość łatwego przełączania się między telefonem stacjonarnym a urządzeniem przenośnym bez przerywania rozmowy.

Co więcej, opcje ułatwiające znajdowanie telefonów DECT pozwalają na udostępnianie rozmowy wielu uczestnikom.

Inne korzyści wielofunkcyjnego systemu

Obsługa wielu urządzeń

Użytkownicy chcą być osiągalni pod jednym numerem bez względu na to, gdzie i jak się komunikują. Programowy system komunikacji KX-NSV300 umożliwia przypisanie jednego numeru do dowolnego urządzenia: telefonu stacjonarnego (typu SIP lub w technologii systemowej), bezprzewodowego czy programowego (działającego na komputerze lub urządzeniu mobilnym).

My Portal

korzystając z internetowego interfejsu użytkownika „My Portal”, każdy użytkownik może obsługiwać dostępne funkcje i dostosowywać ustawienia ujednoliconej obsługi wiadomości bez znajomości konkretnych kodów funkcji czy programowania.

Inteligentne biurko

Pracownicy mobilni i zdalni dostępni są pod jednym numerem, niezależnie od miejsca pracy.

Zintegrowana komunikacja

System jest kompatybilny również ze zintegrowanym rozwiązaniem komunikacyjnym Panasonic UC Pro do komunikacji video, opcjonalnie wbudowaną funkcją telefonicznego centrum obsługi i monitorowaniem połączeń.

Co więcej, technologia mobilnej telefonii programowej łączy funkcje komunikacji głosowej oraz video na urządzeniu mobilnym użytkownika przez aplikację, pozwalając na rejestrowanie smartfonów pracowników jako firmowych numerów wewnętrznych.

Na terenie całej Europy dostępni są akredytowani partnerzy z przygotowaniem do instalacji programowego systemu komunikacji KX-NSV300 i dostarczania wsparcia. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Panasonic Business.

 

[1] Jak podaje portal Statista w danych za IV kwartał 2019 roku, AWS ma największy udział w światowym rynku dostawców usług infrastruktury w chmurze na poziomie 33%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.