Komunikaty PR

Papiernik by Empik oraz Glovo pomogą w przygotowaniach do roku szkolnego

2022-08-26  |  15:20
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Glovo i  Papiernik by Empik   kontynuują współpracę partnerską po udanym okresie pilotażowym. Użytkownicy aplikacji mobilnej Glovo zyskują dostęp do wyselekcjonowanej oferty obejmującej ponad 700 produktów papierniczych, szkolnych i kreatywnych. To pozwoli sprawnie zrealizować zakupy wyprawki i przygotować dziecko do szkoły, bez wychodzenia z domu i nawet na ostatnią chwilę.

 

Glovo jest jedną z największych na świecie platform umożliwiających zamawianie produktów wprost do domu czy miejsca pracy. Pośredniczy w dostawach między sklepami i restauracjami a ich klientami. Papiernik by Empik to sieć sklepów papierniczych w nowoczesnym formacie. Oferta obejmuje nie tylko niezbędne artykuły papiernicze i przybory szkolne, takie jak piórniki, plecaki, zeszyty, bloki, flamastry czy kredki, ale też artykuły kreatywne - zarówno dla dzieci, dla początkujących plastyków, jak i półprofesjonalistów. W przyjaznym, kameralnym wnętrzu sklepów Papiernik by Empik znajdziemy również książki – głównie dla dzieci, gry planszowe, zabawki, wycinanki, kolorowanki czy produkty party.
Dzięki współpracy sieci sklepów Papiernik by Empik z Glovo odbiorcy mogą zamówić najpotrzebniejsze produkty i otrzymać je z ekspresową dostawą pod drzwi. Nasze dziecko potrzebuje farbek na najbliższą lekcję plastyki? Nic trudnego – Glovo sprawnie zrealizuje zamówienie w kilkadziesiąt minut a my zaoszczędzimy cenny czas.


 – Glovo niedawno przekroczyło próg 10 000 aktywnych partnerów dostępnych w aplikacji w Polsce. Dbamy o to, aby oferować użytkownikom coraz ciekawsze i bardziej zróżnicowane kategorie i usługi. Dzięki współpracy z Papiernik by Empik nasi użytkownicy mogą zamówić szeroki wachlarz produktów papierniczych prosto do domu i to w kilkadziesiąt minut. Dzięki temu nikomu nie zabraknie niezbędnych przyborów na zajęcia, do przygotowania pracy domowej czy realizacji własnego, artystycznego hobby - podkreśla Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska.  –  Dzięki współpracy z Papiernik by Empik jesteśmy też coraz bliżej realizacji naszej misji, czyli zapewnienia mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób  –  dodaje Beata Wronowska.

Od zeszytów po świeczki urodzinowe i ulubione planszówki. Oferta Papiernika w zasięgu ręki
Wśród użytkowników Glovo największą popularnością cieszą się akcesoria urodzinowe i produkty z kategorii party – tj. świeczki czy balony. Chętnie wybierają również akcesoria piśmiennicze – np. długopisy a także taśmy, kolorowanki czy… pachnące ołówki. Klient - rekordzista zamówił w Glovo aż 72 produkty z oferty Papiernik by Empik.


 – Współpraca z Glovo to dla nas dodatkowy kanał sprzedaży i promocji. Dzięki szybkim dostawom w ciągu kilkudziesięciu minut nasi klienci mogą realizować swoje plastyczne projekty i marzenia bez obaw, że nagle zabraknie im jakiegokolwiek produktu. Przed nami nowy rok szkolny. Jestem przekonana, że razem z Glovo uratujemy niejedną pracę domową, lekcję plastyki czy rodzinny wieczór  – komentuje Anna Wierzbicka, Head of Papiernik by Empik.
Zamówienia na produkty z oferty Papiernik by Empik realizowane są w aplikacji Glovo w następujących miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Łódź, Kielce, Piaseczno i Łomianki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.