Papiernik by Empik oraz Glovo pomogą w przygotowaniach do roku szkolnego
Glovo i Papiernik by Empik kontynuują współpracę partnerską po udanym okresie pilotażowym. Użytkownicy aplikacji mobilnej Glovo zyskują dostęp do wyselekcjonowanej oferty obejmującej ponad 700 produktów papierniczych, szkolnych i kreatywnych. To pozwoli sprawnie zrealizować zakupy wyprawki i przygotować dziecko do szkoły, bez wychodzenia z domu i nawet na ostatnią chwilę.
Glovo jest jedną z największych na świecie platform umożliwiających zamawianie produktów wprost do domu czy miejsca pracy. Pośredniczy w dostawach między sklepami i restauracjami a ich klientami. Papiernik by Empik to sieć sklepów papierniczych w nowoczesnym formacie. Oferta obejmuje nie tylko niezbędne artykuły papiernicze i przybory szkolne, takie jak piórniki, plecaki, zeszyty, bloki, flamastry czy kredki, ale też artykuły kreatywne - zarówno dla dzieci, dla początkujących plastyków, jak i półprofesjonalistów. W przyjaznym, kameralnym wnętrzu sklepów Papiernik by Empik znajdziemy również książki – głównie dla dzieci, gry planszowe, zabawki, wycinanki, kolorowanki czy produkty party.
Dzięki współpracy sieci sklepów Papiernik by Empik z Glovo odbiorcy mogą zamówić najpotrzebniejsze produkty i otrzymać je z ekspresową dostawą pod drzwi. Nasze dziecko potrzebuje farbek na najbliższą lekcję plastyki? Nic trudnego – Glovo sprawnie zrealizuje zamówienie w kilkadziesiąt minut a my zaoszczędzimy cenny czas.
– Glovo niedawno przekroczyło próg 10 000 aktywnych partnerów dostępnych w aplikacji w Polsce. Dbamy o to, aby oferować użytkownikom coraz ciekawsze i bardziej zróżnicowane kategorie i usługi. Dzięki współpracy z Papiernik by Empik nasi użytkownicy mogą zamówić szeroki wachlarz produktów papierniczych prosto do domu i to w kilkadziesiąt minut. Dzięki temu nikomu nie zabraknie niezbędnych przyborów na zajęcia, do przygotowania pracy domowej czy realizacji własnego, artystycznego hobby - podkreśla Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska. – Dzięki współpracy z Papiernik by Empik jesteśmy też coraz bliżej realizacji naszej misji, czyli zapewnienia mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób – dodaje Beata Wronowska.
Od zeszytów po świeczki urodzinowe i ulubione planszówki. Oferta Papiernika w zasięgu ręki
Wśród użytkowników Glovo największą popularnością cieszą się akcesoria urodzinowe i produkty z kategorii party – tj. świeczki czy balony. Chętnie wybierają również akcesoria piśmiennicze – np. długopisy a także taśmy, kolorowanki czy… pachnące ołówki. Klient - rekordzista zamówił w Glovo aż 72 produkty z oferty Papiernik by Empik.
– Współpraca z Glovo to dla nas dodatkowy kanał sprzedaży i promocji. Dzięki szybkim dostawom w ciągu kilkudziesięciu minut nasi klienci mogą realizować swoje plastyczne projekty i marzenia bez obaw, że nagle zabraknie im jakiegokolwiek produktu. Przed nami nowy rok szkolny. Jestem przekonana, że razem z Glovo uratujemy niejedną pracę domową, lekcję plastyki czy rodzinny wieczór – komentuje Anna Wierzbicka, Head of Papiernik by Empik.
Zamówienia na produkty z oferty Papiernik by Empik realizowane są w aplikacji Glovo w następujących miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Łódź, Kielce, Piaseczno i Łomianki.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.