Papiernik by Empik oraz Glovo pomogą w przygotowaniach do roku szkolnego
Glovo i Papiernik by Empik kontynuują współpracę partnerską po udanym okresie pilotażowym. Użytkownicy aplikacji mobilnej Glovo zyskują dostęp do wyselekcjonowanej oferty obejmującej ponad 700 produktów papierniczych, szkolnych i kreatywnych. To pozwoli sprawnie zrealizować zakupy wyprawki i przygotować dziecko do szkoły, bez wychodzenia z domu i nawet na ostatnią chwilę.
Glovo jest jedną z największych na świecie platform umożliwiających zamawianie produktów wprost do domu czy miejsca pracy. Pośredniczy w dostawach między sklepami i restauracjami a ich klientami. Papiernik by Empik to sieć sklepów papierniczych w nowoczesnym formacie. Oferta obejmuje nie tylko niezbędne artykuły papiernicze i przybory szkolne, takie jak piórniki, plecaki, zeszyty, bloki, flamastry czy kredki, ale też artykuły kreatywne - zarówno dla dzieci, dla początkujących plastyków, jak i półprofesjonalistów. W przyjaznym, kameralnym wnętrzu sklepów Papiernik by Empik znajdziemy również książki – głównie dla dzieci, gry planszowe, zabawki, wycinanki, kolorowanki czy produkty party.
Dzięki współpracy sieci sklepów Papiernik by Empik z Glovo odbiorcy mogą zamówić najpotrzebniejsze produkty i otrzymać je z ekspresową dostawą pod drzwi. Nasze dziecko potrzebuje farbek na najbliższą lekcję plastyki? Nic trudnego – Glovo sprawnie zrealizuje zamówienie w kilkadziesiąt minut a my zaoszczędzimy cenny czas.
– Glovo niedawno przekroczyło próg 10 000 aktywnych partnerów dostępnych w aplikacji w Polsce. Dbamy o to, aby oferować użytkownikom coraz ciekawsze i bardziej zróżnicowane kategorie i usługi. Dzięki współpracy z Papiernik by Empik nasi użytkownicy mogą zamówić szeroki wachlarz produktów papierniczych prosto do domu i to w kilkadziesiąt minut. Dzięki temu nikomu nie zabraknie niezbędnych przyborów na zajęcia, do przygotowania pracy domowej czy realizacji własnego, artystycznego hobby - podkreśla Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska. – Dzięki współpracy z Papiernik by Empik jesteśmy też coraz bliżej realizacji naszej misji, czyli zapewnienia mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób – dodaje Beata Wronowska.
Od zeszytów po świeczki urodzinowe i ulubione planszówki. Oferta Papiernika w zasięgu ręki
Wśród użytkowników Glovo największą popularnością cieszą się akcesoria urodzinowe i produkty z kategorii party – tj. świeczki czy balony. Chętnie wybierają również akcesoria piśmiennicze – np. długopisy a także taśmy, kolorowanki czy… pachnące ołówki. Klient - rekordzista zamówił w Glovo aż 72 produkty z oferty Papiernik by Empik.
– Współpraca z Glovo to dla nas dodatkowy kanał sprzedaży i promocji. Dzięki szybkim dostawom w ciągu kilkudziesięciu minut nasi klienci mogą realizować swoje plastyczne projekty i marzenia bez obaw, że nagle zabraknie im jakiegokolwiek produktu. Przed nami nowy rok szkolny. Jestem przekonana, że razem z Glovo uratujemy niejedną pracę domową, lekcję plastyki czy rodzinny wieczór – komentuje Anna Wierzbicka, Head of Papiernik by Empik.
Zamówienia na produkty z oferty Papiernik by Empik realizowane są w aplikacji Glovo w następujących miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Łódź, Kielce, Piaseczno i Łomianki.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.