Pełna oferta rozwiązań Infobip jest teraz dostępna na platformie Microsoft Azure
Pełna oferta platformy Infobip, jednego z globalnych liderów w zakresie komunikacji w chmurze, została udostepniona jako usługa na Microsoft Azure. Rozszerza to zasięg rynkowy Infobip i globalną bazę klientów korporacyjnych - szczególnie w sektorach finansów, handlu elektronicznego i handlu detalicznego.
Udostępnienie rozwiązań na Microsoft Azure jest konsekwencją współpracy technologicznej między Infobip a firmą Microsoft. W ramach współpracy Infobip dodaje swoje rozwiązania omnichannel do platform firmy Microsoft przede wszystkim z korzyścią dla firm poszukujących łatwych do skalowania rozwiązań przeznaczonych do kontroli zaangażowania oraz obsługi klienta i obejmujących contact center, marketing, a także zabezpieczenia usługi uwierzytelniania.
Wraz ze zbliżaniem się terminu pierwszej oferty publicznej (IPO), Infobip chce wykorzystać ekosystem firmy Microsoft, aby uzyskać dostęp do nowych możliwości biznesowych i klientów a także rozszerzyć spektrum osób i firm do których docierają jego nowoczesne rozwiązania.
Infobip będzie dalej ściśle współpracował z firmą Microsoft i jej ekosystemem dedykowanym partnerom, aby pomóc w budowaniu popytu oraz planowaniu sprzedaży w celu jej wzmocnienia i transformacji klienta końcowego. Dział doradztwa i partnerstwa technologicznego firmy Infobip zapewni również dostęp do odpowiednich zasobów, takich jak dokumentacja produktu i szkolenia, za pośrednictwem portalu dla partnerów. Jeszcze w tym roku ma zostać również udostępniona opcja samoobsługi. Przewiduje się, że do 2023 r. do portfolio zostanie również dodany szereg usług opartych na tożsamości i IOT.
„Wraz z ewolucją rynków i ekosystemów coraz częściej widzimy obszary kooperacji, w których firmy współpracują i konkurują ze sobą. Postrzegam to jako okazję do wspólnego znalezienia sposobów wejścia na rynek z korzyścią dla klienta. Taka współpraca to coś więcej niż tylko tworzenie szerszej sieci dystrybucyjnej, dotarcie do większej bazy klientów czy po prostu większych klientów. Oczywiście to pomaga w osiągnięciu tych celów, jednak chodzi raczej o zapewnienie bardziej otwartego i zintegrowanego systemu do obsługi cyfrowych doświadczeń klientów w momencie coraz dynamiczniejszego wejścia w erę 5G ”- wyjasnia Silvio Kutic, CEO w Infobip.
Usługi udostępnione na platformie Azure obejmują zarówno prostą integrację wtyczek, jak i gotowe do użycia, kompleksowe rozwiązania wraz z profesjonalnym wsparciem i pomocą techniczną. W skład Infrastruktury Infobip dostępnej na Azure wchodzi między innymi wielokanałowa obsługa za pośrednictwem rozwiązania Contact Center „Conversations”, zautomatyzowany mechanizm obsługi klienta „Moments” oraz oparta na sztucznej inteligencji funkcja „Answers” służąca do budowania chatbota.
Klienci będą mogli również czerpać korzyści z bezpośredniego połączenia firmy Infobip z ponad 650 operatorami na całym świecie.
„Wszystkie firmy powinny stworzyć model otwartego ekosystemu, który ułatwi partnerom wprowadzanie innowacji i integrację, tak aby jak najszybciej zarabiać na tym, co tworzą. Microsoft oferuje ścieżkę bezpośredniego kontaktu z klientami, dzielenia się leadami sprzedożywymi z firmą Microsoft i innymi sprzedawcami będącymi partnerami oraz wykorzystywania ich wiedzy specjalistycznej w celu uzyskania pozytywnych wyników dla klientów i obopólnych przychodów. Witamy Infobip na pokładzie i cieszymy się z faktu współpracy” – mówi Chris Weber, wiceprezes ds. małych, średnich i korporacyjnych przedsiębiorstw w Microsoft.
Infobip to unzany, globalny ekspert w szybko rozwijającej się komunikacji biznesowej. Firma oferuje rozwiązania oparte na chmurze, które pomagają organizacjom stymulować wzrost i lojalność klientów, upraszczając złożoność globalnego przesyłania wiadomości.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.