Pełna oferta rozwiązań Infobip jest teraz dostępna na platformie Microsoft Azure
Pełna oferta platformy Infobip, jednego z globalnych liderów w zakresie komunikacji w chmurze, została udostepniona jako usługa na Microsoft Azure. Rozszerza to zasięg rynkowy Infobip i globalną bazę klientów korporacyjnych - szczególnie w sektorach finansów, handlu elektronicznego i handlu detalicznego.
Udostępnienie rozwiązań na Microsoft Azure jest konsekwencją współpracy technologicznej między Infobip a firmą Microsoft. W ramach współpracy Infobip dodaje swoje rozwiązania omnichannel do platform firmy Microsoft przede wszystkim z korzyścią dla firm poszukujących łatwych do skalowania rozwiązań przeznaczonych do kontroli zaangażowania oraz obsługi klienta i obejmujących contact center, marketing, a także zabezpieczenia usługi uwierzytelniania.
Wraz ze zbliżaniem się terminu pierwszej oferty publicznej (IPO), Infobip chce wykorzystać ekosystem firmy Microsoft, aby uzyskać dostęp do nowych możliwości biznesowych i klientów a także rozszerzyć spektrum osób i firm do których docierają jego nowoczesne rozwiązania.
Infobip będzie dalej ściśle współpracował z firmą Microsoft i jej ekosystemem dedykowanym partnerom, aby pomóc w budowaniu popytu oraz planowaniu sprzedaży w celu jej wzmocnienia i transformacji klienta końcowego. Dział doradztwa i partnerstwa technologicznego firmy Infobip zapewni również dostęp do odpowiednich zasobów, takich jak dokumentacja produktu i szkolenia, za pośrednictwem portalu dla partnerów. Jeszcze w tym roku ma zostać również udostępniona opcja samoobsługi. Przewiduje się, że do 2023 r. do portfolio zostanie również dodany szereg usług opartych na tożsamości i IOT.
„Wraz z ewolucją rynków i ekosystemów coraz częściej widzimy obszary kooperacji, w których firmy współpracują i konkurują ze sobą. Postrzegam to jako okazję do wspólnego znalezienia sposobów wejścia na rynek z korzyścią dla klienta. Taka współpraca to coś więcej niż tylko tworzenie szerszej sieci dystrybucyjnej, dotarcie do większej bazy klientów czy po prostu większych klientów. Oczywiście to pomaga w osiągnięciu tych celów, jednak chodzi raczej o zapewnienie bardziej otwartego i zintegrowanego systemu do obsługi cyfrowych doświadczeń klientów w momencie coraz dynamiczniejszego wejścia w erę 5G ”- wyjasnia Silvio Kutic, CEO w Infobip.
Usługi udostępnione na platformie Azure obejmują zarówno prostą integrację wtyczek, jak i gotowe do użycia, kompleksowe rozwiązania wraz z profesjonalnym wsparciem i pomocą techniczną. W skład Infrastruktury Infobip dostępnej na Azure wchodzi między innymi wielokanałowa obsługa za pośrednictwem rozwiązania Contact Center „Conversations”, zautomatyzowany mechanizm obsługi klienta „Moments” oraz oparta na sztucznej inteligencji funkcja „Answers” służąca do budowania chatbota.
Klienci będą mogli również czerpać korzyści z bezpośredniego połączenia firmy Infobip z ponad 650 operatorami na całym świecie.
„Wszystkie firmy powinny stworzyć model otwartego ekosystemu, który ułatwi partnerom wprowadzanie innowacji i integrację, tak aby jak najszybciej zarabiać na tym, co tworzą. Microsoft oferuje ścieżkę bezpośredniego kontaktu z klientami, dzielenia się leadami sprzedożywymi z firmą Microsoft i innymi sprzedawcami będącymi partnerami oraz wykorzystywania ich wiedzy specjalistycznej w celu uzyskania pozytywnych wyników dla klientów i obopólnych przychodów. Witamy Infobip na pokładzie i cieszymy się z faktu współpracy” – mówi Chris Weber, wiceprezes ds. małych, średnich i korporacyjnych przedsiębiorstw w Microsoft.
Infobip to unzany, globalny ekspert w szybko rozwijającej się komunikacji biznesowej. Firma oferuje rozwiązania oparte na chmurze, które pomagają organizacjom stymulować wzrost i lojalność klientów, upraszczając złożoność globalnego przesyłania wiadomości.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.