Komunikaty PR

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

2024-08-26  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a także bezprzewodowy głośnik Malibu. Premierowe urządzenia dzięki innowacyjnym technologiom ładują się światłem naturalnym oraz sztucznym, posiadają hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów i funkcję wykrywania uszu. Marka Urbanista dostępna jest w 30 tys. sklepów w ponad 90 krajach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji, a za polską dystrybucję odpowiada firma 4cv Mobile.

 

Cztery innowacyjne technologie w urządzeniach audio

Urządzenia Urbanista z serii Solar są zasilane panelem fotowoltaicznym Powerfoyle™, dzięki czemu nie ma konieczności ładowania ich za pomocą kabla. Co ważne, akumulator uzupełnia się zarówno pod wpływem światła naturalnego, jak i sztucznego. W słuchawkach nausznych Los Angeles oraz dousznych Phoenix zastosowano tryb transparentny, za sprawą którego użytkownik nie musi ich zdejmować, by słyszeć dźwięki otoczenia. Oba urządzenia są wyposażone w zaawansowaną hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów oraz mikrofony redukujące szumy, które wyciszają dźwięki otoczenia. Zastosowana w tych modelach funkcja wykrywania uszu automatycznie wstrzymuje odtwarzanie muzyki po wyjęciu słuchawek z uszu i wznawia ją po ponownym włożeniu.

 

Niemal nieskończony czas odtwarzania

Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles umożliwiają praktycznie nieskończony czas odtwarzania muzyki ze względu na umiejscowienie panelu słonecznego na górnym pałąku. Przy pełnym naładowaniu urządzenia bateria o pojemności 750 mAh pozwala na do 80 godzin użytkowania. Urządzenie posiada łączność Bluetooth 5.0 z zasięgiem do 10 m. W zestawie ze słuchawkami znajduje się wygodne etui, a także kabel USB-C.

 

Solarne etui ładujące

Słuchawki douszne Urbanista Phoenix posiadają w zestawie etui ładujące o pojemności 400 mAh, które magazynuje energię ze światła wystarczającą na 34 godziny odtwarzania, a same słuchawki działają do 8 godzin po pełnym naładowaniu (bateria w każdej słuchawce ma pojemność 45 mAh). W urządzeniu zastosowano łączność Bluetooth 5.2 i jest ono odporne na zachlapania – posiada klasę wodoszczelności IPX4 – dzięki czemu słuchawek można bezpiecznie używać podczas uprawiania sportów oraz aktywności na świeżym powietrzu bez względu na warunki atmosferyczne. 

 

Wodoodporny głośnik z wydajnymi przetwornikami

Bezprzewodowy głośnik Urbanista Malibu jest wyposażony w akumulator o pojemności 1800 mAh, gwarantujący 20-godzinne użytkowanie. Ochrona IP67 gwarantuje pyłoodporność i wodoodporność, co pozwala na bezpieczne użytkowanie także na świeżym powietrzu. Głośnik zasilany jest przez dwa 10-watowe przetworniki o wysokiej wydajności. Urządzenie wyposażone jest w łączność Bluetooth 5.2, istnieje także możliwość ładowania go za pomocą kabla USB-C dołączonego do zestawu.

 

Skandynawski design dostępny już na ponad 90 rynkach

Urbanista to szwedzka marka założona w 2010 roku, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości sprzętu audio. Łączy skandynawską estetykę z innowacyjnymi technologiami, oferując produkty zaprojektowane z myślą o dynamicznym miejskim stylu życia, do czego nawiązuje nazwa marki. Jej urządzenia wyróżnia minimalistyczny, elegancki design oraz wysoka jakość dźwięku. Sprzęt audio Urbanista jest obecnie dostępny w 30 tys. sklepów na ponad 90 rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji. Urbanista kładzie również duży nacisk na zrównoważony rozwój i ekologię, starając się minimalizować wpływ swojej działalności na środowisko.

 

Urządzenia marki są już premierowo dostępne w Polsce, za dystrybucję marki Urbanista w naszym kraju odpowiada firma 4cv Mobile. Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles dostępne są w wariancie szarym oraz czarnym w cenie 859 zł, natomiast douszne Phoenix w kolorze piaskowym oraz czarnym w cenie 700 zł. Z kolei głośnik Urbanista Malibu występuje w szarej oraz czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1000 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.