Komunikaty PR

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

2024-08-26  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a także bezprzewodowy głośnik Malibu. Premierowe urządzenia dzięki innowacyjnym technologiom ładują się światłem naturalnym oraz sztucznym, posiadają hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów i funkcję wykrywania uszu. Marka Urbanista dostępna jest w 30 tys. sklepów w ponad 90 krajach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji, a za polską dystrybucję odpowiada firma 4cv Mobile.

 

Cztery innowacyjne technologie w urządzeniach audio

Urządzenia Urbanista z serii Solar są zasilane panelem fotowoltaicznym Powerfoyle™, dzięki czemu nie ma konieczności ładowania ich za pomocą kabla. Co ważne, akumulator uzupełnia się zarówno pod wpływem światła naturalnego, jak i sztucznego. W słuchawkach nausznych Los Angeles oraz dousznych Phoenix zastosowano tryb transparentny, za sprawą którego użytkownik nie musi ich zdejmować, by słyszeć dźwięki otoczenia. Oba urządzenia są wyposażone w zaawansowaną hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów oraz mikrofony redukujące szumy, które wyciszają dźwięki otoczenia. Zastosowana w tych modelach funkcja wykrywania uszu automatycznie wstrzymuje odtwarzanie muzyki po wyjęciu słuchawek z uszu i wznawia ją po ponownym włożeniu.

 

Niemal nieskończony czas odtwarzania

Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles umożliwiają praktycznie nieskończony czas odtwarzania muzyki ze względu na umiejscowienie panelu słonecznego na górnym pałąku. Przy pełnym naładowaniu urządzenia bateria o pojemności 750 mAh pozwala na do 80 godzin użytkowania. Urządzenie posiada łączność Bluetooth 5.0 z zasięgiem do 10 m. W zestawie ze słuchawkami znajduje się wygodne etui, a także kabel USB-C.

 

Solarne etui ładujące

Słuchawki douszne Urbanista Phoenix posiadają w zestawie etui ładujące o pojemności 400 mAh, które magazynuje energię ze światła wystarczającą na 34 godziny odtwarzania, a same słuchawki działają do 8 godzin po pełnym naładowaniu (bateria w każdej słuchawce ma pojemność 45 mAh). W urządzeniu zastosowano łączność Bluetooth 5.2 i jest ono odporne na zachlapania – posiada klasę wodoszczelności IPX4 – dzięki czemu słuchawek można bezpiecznie używać podczas uprawiania sportów oraz aktywności na świeżym powietrzu bez względu na warunki atmosferyczne. 

 

Wodoodporny głośnik z wydajnymi przetwornikami

Bezprzewodowy głośnik Urbanista Malibu jest wyposażony w akumulator o pojemności 1800 mAh, gwarantujący 20-godzinne użytkowanie. Ochrona IP67 gwarantuje pyłoodporność i wodoodporność, co pozwala na bezpieczne użytkowanie także na świeżym powietrzu. Głośnik zasilany jest przez dwa 10-watowe przetworniki o wysokiej wydajności. Urządzenie wyposażone jest w łączność Bluetooth 5.2, istnieje także możliwość ładowania go za pomocą kabla USB-C dołączonego do zestawu.

 

Skandynawski design dostępny już na ponad 90 rynkach

Urbanista to szwedzka marka założona w 2010 roku, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości sprzętu audio. Łączy skandynawską estetykę z innowacyjnymi technologiami, oferując produkty zaprojektowane z myślą o dynamicznym miejskim stylu życia, do czego nawiązuje nazwa marki. Jej urządzenia wyróżnia minimalistyczny, elegancki design oraz wysoka jakość dźwięku. Sprzęt audio Urbanista jest obecnie dostępny w 30 tys. sklepów na ponad 90 rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Australii i Azji. Urbanista kładzie również duży nacisk na zrównoważony rozwój i ekologię, starając się minimalizować wpływ swojej działalności na środowisko.

 

Urządzenia marki są już premierowo dostępne w Polsce, za dystrybucję marki Urbanista w naszym kraju odpowiada firma 4cv Mobile. Słuchawki nauszne Urbanista Los Angeles dostępne są w wariancie szarym oraz czarnym w cenie 859 zł, natomiast douszne Phoenix w kolorze piaskowym oraz czarnym w cenie 700 zł. Z kolei głośnik Urbanista Malibu występuje w szarej oraz czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1000 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.