Play2Chill prezentuje materiały z nowej gry!
Play2Chill, producent gier wideo na PC, konsole i urządzenia mobilne, opublikował pierwszą zapowiedź wideo swojej najnowszej produkcji – The Headsman. W sklepie Steam działa już dedykowana projektowi strona. Symulator kata pozwoli graczom wcielić się w średniowiecznego oprawcę. Studio niedawno z sukcesem zakończyło emisję akcji, w ramach której pozyskało od inwestorów 1,5 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na produkcję nowych tytułów. Największym udziałowcem studia jest grupa PlayWay. Jeszcze w tym roku Play2Chill zapowiada debiut na NewConnect.
- The Headsman z pewnością wzbudzi wiele kontrowersji. W tej oryginalnej produkcji postawiliśmy na przekazanie użytkownikom jak najbardziej realnego doświadczenia wykonywania tortur i egzekucji. Równie ważnym elementem rozgrywki są wątki polityczne, społeczne i moralne. Gracz na bieżąco będzie musiał podejmować trudne decyzje i tylko od niego będzie zależało jak podejdzie do każdego ze zleceń i czy da się przekupić. Rolą kata będzie także zadbanie o właściwe przeprowadzenie ‘ścięcia’, a każdy błąd może przypłacić swoją głową – mówi Tomasz Róziecki, prezes Play2Chill.
Gra osadzona została w średniowieczu. Główny bohater, weteran wojenny, wcieli się w rolę kata. W zamian za realizację najcięższych wyroków sam odzyska wolność i będzie mógł bezpiecznie opuścić miasto. Kat będzie miał przed sobą szeroki wachlarz tortur i sposobów uśmiercania skazanych. Czeka na niego także wiele zadań dodatkowych, dzięki którym może skrócić swój wyrok lub zarobić dodatkowe pieniądze.
- Dostarczymy graczom dużą swobodę jeśli chodzi o rodzaj tortur. Udostępnimy śmierć przez powieszenie, ścięcie czy zakucie w dyby lub duszenie. Egzekucje będą bacznie obserwowane przez wrogów i bliskich skazanych, władze oraz tłum gapiów. Zadaniem kata może być np. wyduszenie ze sprawcy przyznania się do winy - uzupełnia Róziecki.
- Studia gamingowe coraz częściej decydują się na podejmowanie kontrowersyjnych tematów w świecie gier. Pomysłów na takie projekty nie brakuje. Statystyki pokazują, że symulatory cieszą się olbrzymią popularnością, zwłaszcza te, które realistycznie odzwierciedlają daną rolę, nawet tę najbardziej nieoczywistą, nieznaną. Wsłuchujemy się w głosy graczy, to oni są dla nas najważniejsi. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz symulator pozwolił im poznać świat kata. Jednocześnie damy graczowi swobodę jeśli chodzi o kierunek rozgrywki. Równie dobrze może skupić się na pobieraniu podatków w domu publicznym i realizowaniu misji pobocznych. Gra jest wielowątkowa i kryje wiele niespodziewanych ‘smaczków’ – dodaje.
W maju 2020 Play2Chill pozyskało w ramach emisji prywatnej 1,5 mln zł. Zainteresowanie spółką kilkukrotnie przewyższyło liczbę oferowanych przez nią akcji. Środki zostaną przeznaczone na rozwój działalności produkcyjnej w zakresie nowych gier.
Studio aktualnie koncentruje się na budowaniu pozycji producenta gier z kategorii INDIE PREMIUM. Jednym z największych zapowiadanych projektów jest Motorcycle Mechanic Simulator, którego koncepcja opiera się na grze Car Mechanic Simulator, najlepiej sprzedającym się tytule Grupy PlayWay. Już w 2017 roku sprzedaż CMS przekroczyła 1 mln egzemplarzy.
Do końca br. Play2Chill chce zadebiutować na NewConnect. – Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona spółek publicznych. Konsekwentnie realizujemy kolejne kamienie milowe związane z debiutem. Prace związane z wejściem na giełdę są w zaawansowanej fazie. Liczymy, że już niedługo dołączymy do grona spółek publicznych – informuje Prezes spółki.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.