Komunikaty PR

Pobierz aplikację AutoMapa z Huawei AppGallery i podróżuj po Europie za darmo

2020-07-10  |  15:30

Użytkownicy smartfonów Huawei, którzy pobiorą aplikację AutoMapa ze sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, mogą przez miesiąc korzystać z bezpłatnych map Europy. Oferta dotyczy zarówno smartfonów Huawei opartych o Google Mobile Services, jak i modeli z Huawei Mobile Services.

Darmowe mapy Europy można aktywować do 31 sierpnia.

 

Huawei rozszerzył dotychczasową ofertę, czyli bezterminowy i bezpłatny dostęp do nawigacji i map Polski AutoMapa dla smartfonów z HMS oraz 30-dniowy dostęp dla modeli z GMS, o miesięczny dostęp do map Europy dla wszystkich urządzeń marki. Aby go otrzymać, wystarczy pobrać z AppGallery lub otworzyć na smartfonie Huawei aplikację AutoMapa, następnie przejść do ustawień, wejść w zakładkę „Kup/aktualizuj”, a następnie „Zarządzaj licencją” i „Europa, Pierwszy miesiąc gratis”. Bezpłatny, 30-dniowy dostęp do map Europy można aktywować do 31 sierpnia.

 

Nabywcy najnowszych urządzeń marki z HMS, w tym smartfonów z flagowej serii P40, Mate 30 Pro czy atrakcyjnych cenowo Y6p i Y5p, już od maja mogą korzystać z bezterminowego, bezpłatnego dostępu do nawigacji i map Polski w aplikacji AutoMapa. Warunkiem jest pobranie aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery.

Użytkownicy starszych urządzeń marki, opartych o GMS, otrzymują natomiast 30 dni bezpłatnego dostępu do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa – również za pobranie jej z AppGallery.

 

Aplikacja AutoMapa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że użytkownicy smartfonów i tabletów opartych na HMS mogą w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych przez aplikację.

 

Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami

 

AutoMapa jest wiodącym polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań w obszarze map cyfrowych, nawigacji i technologii telematycznych. Pod marką AutoMapa oferuje nawigację w segmencie premium mającą niemal 1,5 mln użytkowników. Jest operatorem Targeo.pl – największego polskiego serwisu mapowego, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie. Dostarcza AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną jako cyfrowe CB-radio do komunikacji głosowej między kierowcami albo jako walkie-talkie – do rozmów za znajomymi. Produkty AutoMapa wyróżniają się precyzyjnymi, aktualnymi mapami i dostępnością w warunkach ograniczonej łączności, także offline. Wszystkie produkty mapowe i nawigacyjne łączy MapCloud – chmura usług mapowo-nawigacyjnych. Wysoką jakość rozwiązań AutoMapa doceniły m.in. służby ratujące życie – Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne, dyspozytorzy numeru 112 i piloci Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jako dostawca usług dla firm kurierskich – AutoMapa uczestniczy w procesie dostarczania ponad 50% przesyłek na terenie Polski.

[automapa.pl

biz.automapa.pl

targeo.pl]

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-24 | 15:00

SAP Story: Ericsson wybiera oprogramowanie SAP, by łączyć łańcuchy dostaw

W obliczu stale rozwijającego się rynku technologii, firmy na całym świecie poszukują sposobów na poprawę efektywności operacyjnej i zwiększenie elastyczności swoich łańcuchów dostaw. Ericsson, światowy lider w
IT i technologie Iron Mountain inwestuje w centrum digitalizacji w Radomiu
2024-04-24 | 07:00

Iron Mountain inwestuje w centrum digitalizacji w Radomiu

Centrum digitalizacji Iron Mountain w Radomiu to jeden z największych obiektów tego rodzaju w Europie, który w 2023 r. został uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence.
IT i technologie Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
2024-04-24 | 01:00

Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting

Obecność w Raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki to znaczące wyróżnienie w skali kraju. W tegorocznym dokumencie pojawiły się aż cztery cele zrealizowane przez Lena

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.