Komunikaty PR

Ponad 1 milion Polaków korzysta z aplikacji HUAWEI Zdrowie!

2023-02-23  |  01:00
Biuro prasowe

W styczniu 2023 r. liczba aktywnych użytkowników aplikacji HUAWEI Zdrowie w Polsce przekroczyła 1 milion! Z tej okazji producent przygotowal kupony rabatowe, które obniżają ceny wybranych smartwatchy i inteligentnych opasek o 200, 100 lub 80 złotych. Na tym jednak nie koniec, ponieważ Huawei organizuje także konkurs, którego zwycięzca stanie się posiadaczem innowacyjnego urzadzenia 2w1, czyli HUAWEI WATCH Buds smartwatcha kryjącego w sobie dokanałowe słuchawki bezprzewodowe. Do wygrania są również dwa eleganckie zegarki HUAWEI WATCH GT3 Elite z kopertą 46mm oraz trzy sportowe HUAWEI WATCH GT 3 SE.

Rabaty na smartwatche i opaski

Użytkownicy aplikacji HUAWEI Zdrowie mogą skorzystać z kuponów rabatowych, które obniżają ceny popularnych smartwatchy i opasek Huawei. W tym celu wystarczy w aplikacji przejść do sekcji „Odkryj”, kliknąć w baner „Jest nas 1 milion” i dołączyć do wyzwania. Zadanie polega na zarejestrowaniu w HUAWEI Zdrowie 2023 kroków, za które odbiera się cyfrowy medal. Kliknięcie w otrzymany medal przenosi użytkownika na podstronę sklepu internetowego huawei.pl, gdzie po zalogowaniu można pobrać kupony rabatowe:

  • o wartości 200 zł na smartwatche HUAWEI z serii WATCH GT 3 Pro,
  • o wartości 100 zł na smartwatche HUAWEI WATCH GT2, WATCH GT2 Pro oraz WATCH GT3 Active,
  • o wartości 80 zł na dowolny inteligentny zegarek, przy zakupach za minimum 400 zł.

Kupony zniżkowe będzie można odbierać i zrealizować od 22 lutego do 14 marca 2023 r. Kupony zniżkowe nie łączą się z kodem rabatowym za subskrypcję newslettera. Regulamin oferty dostępny jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/offer/regulamin-zdrowie/.

Jubileuszowy konkurs

W ramach świętowania 1 miliona polskich użytkowników, którzy aktywnie dbają o siebie z wykorzystaniem aplikacji HUAWEI Zdrowie, firma organizuje również konkurs, który potrwa od 22 lutego do 5 marca 2023 r. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę https://consumer.huawei.com/pl/offer/1million i odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Opowiedz, która z funkcji w aplikacji HUAWEI Zdrowie najbardziej pozytywnie wpłynęła na Twoją kondycję fizyczną lub psychiczną?”. Na zwycięzców czekają:

  • 1 smartwatch HUAWEI WATCH Buds (zwycięzca otrzymuje kupon na zakup produktu za 1 zł),
  • 2 smartwatche HUAWEI WATCH GT3 Pro Elite (zwycięzcy otrzymują kupony na zakup za 1 zł),
  • 3 smartwatche HUAWEI WATCH GT3 SE (zwycięzcy otrzymują kupony na zakup za 1 zł).

Kupon konkursowy jest ważny 14 dni od dnia jego otrzymania i można go wykorzystać jedynie na huawei.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.