Ponad 1 milion Polaków korzysta z aplikacji HUAWEI Zdrowie!
W styczniu 2023 r. liczba aktywnych użytkowników aplikacji HUAWEI Zdrowie w Polsce przekroczyła 1 milion! Z tej okazji producent przygotowal kupony rabatowe, które obniżają ceny wybranych smartwatchy i inteligentnych opasek o 200, 100 lub 80 złotych. Na tym jednak nie koniec, ponieważ Huawei organizuje także konkurs, którego zwycięzca stanie się posiadaczem innowacyjnego urzadzenia 2w1, czyli HUAWEI WATCH Buds – smartwatcha kryjącego w sobie dokanałowe słuchawki bezprzewodowe. Do wygrania są również dwa eleganckie zegarki HUAWEI WATCH GT3 Elite z kopertą 46mm oraz trzy sportowe HUAWEI WATCH GT 3 SE.
Rabaty na smartwatche i opaski
Użytkownicy aplikacji HUAWEI Zdrowie mogą skorzystać z kuponów rabatowych, które obniżają ceny popularnych smartwatchy i opasek Huawei. W tym celu wystarczy w aplikacji przejść do sekcji „Odkryj”, kliknąć w baner „Jest nas 1 milion” i dołączyć do wyzwania. Zadanie polega na zarejestrowaniu w HUAWEI Zdrowie 2023 kroków, za które odbiera się cyfrowy medal. Kliknięcie w otrzymany medal przenosi użytkownika na podstronę sklepu internetowego huawei.pl, gdzie po zalogowaniu można pobrać kupony rabatowe:
- o wartości 200 zł na smartwatche HUAWEI z serii WATCH GT 3 Pro,
- o wartości 100 zł na smartwatche HUAWEI WATCH GT2, WATCH GT2 Pro oraz WATCH GT3 Active,
- o wartości 80 zł na dowolny inteligentny zegarek, przy zakupach za minimum 400 zł.
Kupony zniżkowe będzie można odbierać i zrealizować od 22 lutego do 14 marca 2023 r. Kupony zniżkowe nie łączą się z kodem rabatowym za subskrypcję newslettera. Regulamin oferty dostępny jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/offer/regulamin-zdrowie/.
Jubileuszowy konkurs
W ramach świętowania 1 miliona polskich użytkowników, którzy aktywnie dbają o siebie z wykorzystaniem aplikacji HUAWEI Zdrowie, firma organizuje również konkurs, który potrwa od 22 lutego do 5 marca 2023 r. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę https://consumer.huawei.com/pl/offer/1million i odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Opowiedz, która z funkcji w aplikacji HUAWEI Zdrowie najbardziej pozytywnie wpłynęła na Twoją kondycję fizyczną lub psychiczną?”. Na zwycięzców czekają:
- 1 smartwatch HUAWEI WATCH Buds (zwycięzca otrzymuje kupon na zakup produktu za 1 zł),
- 2 smartwatche HUAWEI WATCH GT3 Pro Elite (zwycięzcy otrzymują kupony na zakup za 1 zł),
- 3 smartwatche HUAWEI WATCH GT3 SE (zwycięzcy otrzymują kupony na zakup za 1 zł).
Kupon konkursowy jest ważny 14 dni od dnia jego otrzymania i można go wykorzystać jedynie na huawei.pl.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.