Ponad 1 milion Polaków korzysta z aplikacji HUAWEI Zdrowie!
W styczniu 2023 r. liczba aktywnych użytkowników aplikacji HUAWEI Zdrowie w Polsce przekroczyła 1 milion! Z tej okazji producent przygotowal kupony rabatowe, które obniżają ceny wybranych smartwatchy i inteligentnych opasek o 200, 100 lub 80 złotych. Na tym jednak nie koniec, ponieważ Huawei organizuje także konkurs, którego zwycięzca stanie się posiadaczem innowacyjnego urzadzenia 2w1, czyli HUAWEI WATCH Buds – smartwatcha kryjącego w sobie dokanałowe słuchawki bezprzewodowe. Do wygrania są również dwa eleganckie zegarki HUAWEI WATCH GT3 Elite z kopertą 46mm oraz trzy sportowe HUAWEI WATCH GT 3 SE.
Rabaty na smartwatche i opaski
Użytkownicy aplikacji HUAWEI Zdrowie mogą skorzystać z kuponów rabatowych, które obniżają ceny popularnych smartwatchy i opasek Huawei. W tym celu wystarczy w aplikacji przejść do sekcji „Odkryj”, kliknąć w baner „Jest nas 1 milion” i dołączyć do wyzwania. Zadanie polega na zarejestrowaniu w HUAWEI Zdrowie 2023 kroków, za które odbiera się cyfrowy medal. Kliknięcie w otrzymany medal przenosi użytkownika na podstronę sklepu internetowego huawei.pl, gdzie po zalogowaniu można pobrać kupony rabatowe:
- o wartości 200 zł na smartwatche HUAWEI z serii WATCH GT 3 Pro,
- o wartości 100 zł na smartwatche HUAWEI WATCH GT2, WATCH GT2 Pro oraz WATCH GT3 Active,
- o wartości 80 zł na dowolny inteligentny zegarek, przy zakupach za minimum 400 zł.
Kupony zniżkowe będzie można odbierać i zrealizować od 22 lutego do 14 marca 2023 r. Kupony zniżkowe nie łączą się z kodem rabatowym za subskrypcję newslettera. Regulamin oferty dostępny jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/offer/regulamin-zdrowie/.
Jubileuszowy konkurs
W ramach świętowania 1 miliona polskich użytkowników, którzy aktywnie dbają o siebie z wykorzystaniem aplikacji HUAWEI Zdrowie, firma organizuje również konkurs, który potrwa od 22 lutego do 5 marca 2023 r. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę https://consumer.huawei.com/pl/offer/1million i odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Opowiedz, która z funkcji w aplikacji HUAWEI Zdrowie najbardziej pozytywnie wpłynęła na Twoją kondycję fizyczną lub psychiczną?”. Na zwycięzców czekają:
- 1 smartwatch HUAWEI WATCH Buds (zwycięzca otrzymuje kupon na zakup produktu za 1 zł),
- 2 smartwatche HUAWEI WATCH GT3 Pro Elite (zwycięzcy otrzymują kupony na zakup za 1 zł),
- 3 smartwatche HUAWEI WATCH GT3 SE (zwycięzcy otrzymują kupony na zakup za 1 zł).
Kupon konkursowy jest ważny 14 dni od dnia jego otrzymania i można go wykorzystać jedynie na huawei.pl.
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.