Portal społecznościowy TIM-u z kolejną nagrodą!
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.
Łnn jest unikatowym projektem na polskim rynku i jedyną taką społecznością w branży elektrotechnicznej. Jego celem jest zrzeszenie profesjonalistów i nie tylko z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej. Umożliwia wymianę zdań w szerokim zakresie, a także pomaga użytkownikom w uzyskaniu odpowiedzi na stawiane przez nich pytania.
Coraz dłuższa lista wyróżnień
Łnn wystartował we wrześniu 2020 r., a statuetka Golden Arrow dołączyła do coraz liczniejszego zbioru nagród dla portalu. Już po roku działalności zdobył pierwszą i od razu złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021. W 2022 r. otrzymał Srebrny Spinacz w kategorii „Content marketing – branded content” w 20. edycji najważniejszego konkursu polskiej branży PR - Złote Spinacze. Pod koniec maja 2023 r. zajął 1. miejsce w jednej z dwóch głównych kategorii, tj. „B2B Campaign of the Year”, V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. i łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. O wyborze laureatów decyduje jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji.
- Jestem dumny z miejsca, w którym jest teraz „Łączy nas napięcie” i kolejnych nagród, które zdobywamy. Historia tego portalu przypomina nieco uruchomienie przez TIM sprzedaży online. Na początku nie brakowało głosów sceptycznych, czy profesjonaliści z branży technicznej odnajdą się w tej formule, czy będą mieć czas i ochotę, by - najczęściej po pracy – usiąść przy komputerze czy sięgnąć po smartfon i wymieniać się doświadczeniami – mówi Piotr Bibik, menadżer ds. projektów marketingowych w TIM SA, kierujący projektem Łnn. - Dziś sens istnienia Łnn potwierdzają nie tylko kolejne nagrody, lecz i twarde liczby: ponad 8000 zarejestrowanych użytkowników, którzy zadali łącznie ponad 3800 pytań i podzielili się swoją wiedzą, udzielając ponad 23 000 odpowiedzi. Na Łnn znajdują się również szkolenia. Obecnie jest ich już ponad 80. Nie bylibyśmy jednak w tym miejscu, gdyby nie nasz partner, agencja Euvic Digital, która od samego początku wspiera nas w rozwoju portalu – dodaje Piotr Bibik.
Lepiej zrozumieć potrzeby klientów
Łnn stanowi także ważny element jednego z czterech filarów strategii biznesowej TIM-u: centrum elektrotechniki. Ambicją TIM-u jest nie tylko dostarczanie produktów czy usług, lecz także uczestniczenie w zawodowym życiu klientów. Specjalistyczna platforma wiedzy, jaką jest portal Łnn, ma ważne miejsce w ekosystemie online marki TIM. Łączy pasjonatów i ekspertów w swoich dziedzinach z osobami, które poszukują rozwiązania konkretnego problemu. Pozwala lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dzięki czemu TIM wspólnie z dostawcami jest w stanie dostarczyć rozwiązania, które te potrzeby realizują.
- Nie zawsze te potrzeby są uświadomione, jednak z głosów wybrzmiewających w dyskusjach na Łnn jesteśmy w stanie je zidentyfikować. Efektem są nasze ambitne plany dotyczące działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa, o których wkrótce będziemy szerzej informować – zapowiada Piotr Bibik.
Na zdjęciu u góry od prawej: Piotr Bibik, odpowiedzialny za projekt po stronie TIM-u, oraz przedstawiciele Euvic Digital – Marta Maksymowicz (Group Account Director) i Jakub Mazurkiewicz (Chief Operating Officer).
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.