Portal społecznościowy TIM-u z kolejną nagrodą!
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_2066755562,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.
Łnn jest unikatowym projektem na polskim rynku i jedyną taką społecznością w branży elektrotechnicznej. Jego celem jest zrzeszenie profesjonalistów i nie tylko z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej. Umożliwia wymianę zdań w szerokim zakresie, a także pomaga użytkownikom w uzyskaniu odpowiedzi na stawiane przez nich pytania.
Coraz dłuższa lista wyróżnień
Łnn wystartował we wrześniu 2020 r., a statuetka Golden Arrow dołączyła do coraz liczniejszego zbioru nagród dla portalu. Już po roku działalności zdobył pierwszą i od razu złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021. W 2022 r. otrzymał Srebrny Spinacz w kategorii „Content marketing – branded content” w 20. edycji najważniejszego konkursu polskiej branży PR - Złote Spinacze. Pod koniec maja 2023 r. zajął 1. miejsce w jednej z dwóch głównych kategorii, tj. „B2B Campaign of the Year”, V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. i łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. O wyborze laureatów decyduje jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji.
- Jestem dumny z miejsca, w którym jest teraz „Łączy nas napięcie” i kolejnych nagród, które zdobywamy. Historia tego portalu przypomina nieco uruchomienie przez TIM sprzedaży online. Na początku nie brakowało głosów sceptycznych, czy profesjonaliści z branży technicznej odnajdą się w tej formule, czy będą mieć czas i ochotę, by - najczęściej po pracy – usiąść przy komputerze czy sięgnąć po smartfon i wymieniać się doświadczeniami – mówi Piotr Bibik, menadżer ds. projektów marketingowych w TIM SA, kierujący projektem Łnn. - Dziś sens istnienia Łnn potwierdzają nie tylko kolejne nagrody, lecz i twarde liczby: ponad 8000 zarejestrowanych użytkowników, którzy zadali łącznie ponad 3800 pytań i podzielili się swoją wiedzą, udzielając ponad 23 000 odpowiedzi. Na Łnn znajdują się również szkolenia. Obecnie jest ich już ponad 80. Nie bylibyśmy jednak w tym miejscu, gdyby nie nasz partner, agencja Euvic Digital, która od samego początku wspiera nas w rozwoju portalu – dodaje Piotr Bibik.
Lepiej zrozumieć potrzeby klientów
Łnn stanowi także ważny element jednego z czterech filarów strategii biznesowej TIM-u: centrum elektrotechniki. Ambicją TIM-u jest nie tylko dostarczanie produktów czy usług, lecz także uczestniczenie w zawodowym życiu klientów. Specjalistyczna platforma wiedzy, jaką jest portal Łnn, ma ważne miejsce w ekosystemie online marki TIM. Łączy pasjonatów i ekspertów w swoich dziedzinach z osobami, które poszukują rozwiązania konkretnego problemu. Pozwala lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dzięki czemu TIM wspólnie z dostawcami jest w stanie dostarczyć rozwiązania, które te potrzeby realizują.
- Nie zawsze te potrzeby są uświadomione, jednak z głosów wybrzmiewających w dyskusjach na Łnn jesteśmy w stanie je zidentyfikować. Efektem są nasze ambitne plany dotyczące działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa, o których wkrótce będziemy szerzej informować – zapowiada Piotr Bibik.
Na zdjęciu u góry od prawej: Piotr Bibik, odpowiedzialny za projekt po stronie TIM-u, oraz przedstawiciele Euvic Digital – Marta Maksymowicz (Group Account Director) i Jakub Mazurkiewicz (Chief Operating Officer).
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
![SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2095741652,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.