Komunikaty PR

Portal społecznościowy TIM-u z kolejną nagrodą!

2023-07-06  |  18:08
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.

Łnn jest unikatowym projektem na polskim rynku i jedyną taką społecznością w branży elektrotechnicznej. Jego celem jest zrzeszenie profesjonalistów i nie tylko z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej. Umożliwia wymianę zdań w szerokim zakresie, a także pomaga użytkownikom w uzyskaniu odpowiedzi na stawiane przez nich pytania.

Coraz dłuższa lista wyróżnień

Łnn wystartował we wrześniu 2020 r., a statuetka Golden Arrow dołączyła do coraz liczniejszego zbioru nagród dla portalu. Już po roku działalności zdobył pierwszą i od razu złotą nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021. W 2022 r. otrzymał Srebrny Spinacz w kategorii „Content marketing – branded content” w 20. edycji najważniejszego konkursu polskiej branży PR - Złote Spinacze. Pod koniec maja 2023 r. zajął 1. miejsce w jednej z dwóch głównych kategorii, tj. „B2B Campaign of the Year”, V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Konkurs Golden Arrow istnieje od 2006 r. i łączy wiedzę zespołów magazynu „Media Marketing Polska” oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. O wyborze laureatów decyduje jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji.

- Jestem dumny z miejsca, w którym jest teraz „Łączy nas napięcie” i kolejnych nagród, które zdobywamy. Historia tego portalu przypomina nieco uruchomienie przez TIM sprzedaży online. Na początku nie brakowało głosów sceptycznych, czy profesjonaliści z branży technicznej odnajdą się w tej formule, czy będą mieć czas i ochotę, by - najczęściej po pracy – usiąść przy komputerze czy sięgnąć po smartfon i wymieniać się doświadczeniami – mówi Piotr Bibik, menadżer ds. projektów marketingowych w TIM SA, kierujący projektem Łnn. - Dziś sens istnienia Łnn potwierdzają nie tylko kolejne nagrody, lecz i twarde liczby: ponad 8000 zarejestrowanych użytkowników, którzy zadali łącznie ponad  3800 pytań i podzielili się swoją wiedzą, udzielając ponad 23 000 odpowiedzi. Na Łnn znajdują się również szkolenia. Obecnie jest ich już ponad 80. Nie bylibyśmy jednak w tym miejscu, gdyby nie nasz partner, agencja Euvic Digital, która od samego początku wspiera nas w rozwoju portalu – dodaje Piotr Bibik.

Lepiej zrozumieć potrzeby klientów

Łnn stanowi także ważny element jednego z czterech filarów strategii biznesowej TIM-u: centrum elektrotechniki. Ambicją TIM-u jest nie tylko dostarczanie produktów czy usług, lecz także uczestniczenie w zawodowym życiu klientów. Specjalistyczna platforma wiedzy, jaką jest portal Łnn, ma ważne miejsce w ekosystemie online marki TIM. Łączy pasjonatów i ekspertów w swoich dziedzinach z osobami, które poszukują rozwiązania konkretnego problemu. Pozwala lepiej zrozumieć potrzeby klientów, dzięki czemu TIM wspólnie z dostawcami jest w stanie dostarczyć rozwiązania, które te potrzeby realizują.

- Nie zawsze te potrzeby są uświadomione, jednak z głosów wybrzmiewających w dyskusjach na Łnn jesteśmy w stanie je zidentyfikować. Efektem są nasze ambitne plany dotyczące działań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa, o których wkrótce będziemy szerzej informować – zapowiada Piotr Bibik.

Na zdjęciu u góry od prawej: Piotr Bibik, odpowiedzialny za projekt po stronie TIM-u, oraz przedstawiciele Euvic Digital – Marta Maksymowicz (Group Account Director) i Jakub Mazurkiewicz (Chief Operating Officer).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.