Komunikaty PR

Posten Bring buduje w Norwegii gęstą sieć automatów paczkowych

2023-08-08  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Jasna strategia lokalizacji ułatwiła Posten Bring stworzenie gęstej, ogólnokrajowej sieci składającej się z 5000 automatów paczkowych SwipBox Infinity. Urządzenia, których operatorem jest norweski dostawca usług logistycznych, od ponad trzech lat obejmują swoim zasięgiem zarówno wsie, jak i miasta.

Posten Bring – pierwszy partner SwipBox Infinity po duńskiej sieci Naerboks – rozpoczął pilotażowy program zewnętrznych automatów w styczniu 2020 roku. Jego wdrożenie na ogólnokrajową skalę rozpoczęło się dokładnie rok później. Tylko w ubiegłym roku przez urządzenia zainstalowane w 1750 lokalizacjach w całej Norwegii przeszło kilka milionów przesyłek.

Chcemy stworzyć każdej Norweżce i Norwegowi możliwość odbioru swoich paczek w automacie paczkowym. Fakt, że ich instalacja jest bardzo szybka, umożliwia nam płynne skalowanie sieci oraz zaspokajanie potrzeb konsumentów. Odegrało to kluczową rolę w procesie implementacji urządzeń na terenie całego kraju w krótki odstępie czasu. Dzięki przystępnej konstrukcji zewnętrznej, intuicyjnym aplikacjom oraz szybkiej instalacji, rozwiązanie Infinity wspiera skuteczną realizację naszej wizji – powiedział Havard Femtehjell, szef usług PUDO i sieci automatów w Posten Bring.

W ostatnim czasie Posten Bring wprowadziło dodatkową usługę dla osób z niepełnosprawnościami. Pozwala ona wybrać dostawę w przedziale dostępnym z poziomu wózka inwalidzkiego i jest częścią interfejsu API SwipBox, zapewniającego elastyczny odbiór w cyklu 24/7.

Posten Bring w pełni wykorzystuje potencjał naszych automatów paczkowych. Główną ideą, stojącą za projektem Infinity było umieszczenie urządzeń w dowolnym miejscu, po sąsiedzku, gwarantując użytkownikom maksymalną. Posten Bring jest wiodącym liderem w sektorze logistyki, nie boi się przecierać nowych szlaków i zawsze koncentruje się na dostarczaniu najlepszych możliwych usług dla mieszkańców Norwegii – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.

Posten Bring jest jedynym partnerem SwipBox, który personalizuje odbiór poprzez nadawanie nazw automatom. Firma ujawniła, że urządzenia o nazwach Clarissa, Maribeth, Roy-Ole oraz Tor-Inge miały najwyższą przepustowość paczek w ubiegłorocznym, grudniowym okresie świątecznym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.