PowerWalker VI 1000 RLP — zasilacz awaryjny o niewielkich gabarytach
Kilka miesięcy temu marka PowerWalker zaprezentowała nową serię kompaktowych zasilaczy UPS o oznaczeniu VI RLP. Podstawowym i zarazem najbardziej przystępnym modelem z tej rodziny jest wariant wyróżniający się mocą pozorną 1000 VA.
PowerWalker VI 1000 RLP to zasilacz awaryjny typu Line-Interactive o wysokości 2U, który ma świetnie sprawdzić się w roli menedżera kontaktów elektrycznych. Urządzenie może być zdalnie obsługiwane przez aplikację PowerMaster oferującą bezprzewodowe przełączanie, restart, a także organizację harmonogramu dla każdego z dostępnych gniazd.
Zasilacz charakteryzuje się współczynnikiem mocy wyjściowej o wartości 0,9 i czystą falą sinusoidalną, a więc użytkownik powinien być spokojny o zapewnienie odpowiednich obciążeń w typowych warunkach. Jak zakłada producent, sprawność modelu VI 1000 RLP przy pełnym obciążeniu w trybie LINE ma wynosić 98,8%, natomiast w trybie bateryjnym 82,3%.
PowerWalker VI 1000 RLP obsługuje zestawy wymienialnych akumulatorów Battery Pack, co oznacza, że użytkownik może być w stanie samodzielnie wydłużyć czas pracy urządzenia. Zasilacz wyróżnia się także obrotowym ekranem LCD, portem USB z technologią Human Interface Device (HID), inteligentnym gniazdem dla kart komunikacyjnych oraz portem RS232 do komunikacji z serwerem. Istotną zaletą produktu ma być również opcja wyboru prądu ładowania.
Według producenta zasilacz pod obciążeniem ma wydzielać hałas do 40 dB, jednak w trybie liniowym wentylator może pozostać wyłączony. W zestawie z urządzeniem można znaleźć m.in. specjalną tacę do zarządzania kablami oraz dodatkowe uchwyty do montażu urządzenia np. pod ladą lub stołem. Całość cechuje się wymiarami 430 x 438 x 88 mm.
Zasilaczy PowerWalker VI 1000 RLP jest dostępny w polskich sklepach w cenie ok. 1730 zł.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.