Komunikaty PR

PowerWalker VI 650 LCD FR - kompaktowy bohater

2021-03-23  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.01 MB )

PowerWalker VI 650 LCD FR to niewielki zasilacz awaryjny, który ma sprawdzić się w domach i małych biurach. Ma on skutecznie chronić podłączony sprzęt, w tym gniazda telefoniczne i Ethernet, przed skokami napięcia i przepięciami. Z kolei w razie braku zasilania UPS ma pozwolić na bezpieczne zapisanie pracy.

Zasilacz UPS PowerWalker VI 650 LCD FR to model o topologii line-interactive. Dysponuje on mocą 360 W, która w razie przerwy w dostawie energii powinna wystarczyć do zasilenia całego stanowiska pracy. Dzięki zintegrowanemu układowi automatycznej regulacji napięcia (AVR) jego stabilność i jakość mają być w pełni zadowalające. Bieżące parametry pracy urządzenia można sprawdzić na wbudowanym wyświetlaczu LCD.

 

Umieszczony na frontowej ściance ekran pokazuje m.in. poziom naładowania ogniw, aktualne obciążenie, tryb pracy, napięcia wejściowe i wyjściowe oraz alerty o przeciążeniu czy niskim poziomie energii. Parametry można monitorować także za pomocą aplikacji ViewPower, podłączając UPS-a za pomocą portu USB. Oprócz podtrzymania napięcia zasilacz PowerWalker VI 650 LCD FR oferuje ochronę przeciwprzepięciową, zarówno sprzętu, jak i sieci Ethernet i telefonicznej. Stosowne porty umieszczono z tyłu urządzenia.

 

Prezentowany model jest pozbawiony aktywnego chłodzenia. Jego praca powinna więc być całkowicie bezgłośna. Całość waży niewiele ponad cztery kilogramy i cechuje się niewielkimi gabarytami - 100 x 142 x 287 mm. To sprawia, że zasilacz awaryjny PowerWalker VI 650 LCD FR ma szansę sprawdzić się w ciasnych wnętrzach, gdzie cicha praca i każdy milimetr zaoszczędzonej przestrzeni są na wagę złota.

 

UPS PowerWalker VI 650 LCD FR posiada dwa gniazda typu E, dzięki czemu można do niego podłączyć dowolne urządzenie ze standardową, polską wtyczką. Zasilacz jest już dostępny w sklepach, a jego cena wynosi około 250 zł.

 

Dane techniczne:
 

  • Moc pozorna / moc czynna: 650 VA / 360 W;
  • Czas przełączania w tryb podtrzymania: typowo 2-6 ms
  • Zakres napięcia wejściowego: 162 - 290 VAC 
  • Napięcie wyjściowe: 230 VAC
  • Porty komunikacyjne: USB 
  • Czas ładowania: 4 godz. do 90%
  • gniazdka:
    • 2 x francuskie (E)
    • RJ45/RJ11
  • wymiary (S x W x G) i waga: 100 x 142 x 287 mm, 4,3 kg
  • Zastosowane ogniwa i czas podtrzymania: 1 x 7 Ah / 12 V
    • czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: do 6 min
    • czas podtrzymania przy pełnym obciążeniu: 0,1 min
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Biznes chętnie sięga po technologię RFID Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Biznes chętnie sięga po technologię RFID

Przedsiębiorcy dostrzegają coraz więcej obszarów w firmach, które mogą być usprawniane i optymalizowane za pomocą systemów radiowych. By uzyskać wymierne oszczędności
IT i technologie Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
2024-04-29 | 10:00

Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe

Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację,
IT i technologie AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock
2024-04-29 | 09:00

AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock

 Nowe rozwiązania i usługi AWS (Amazon Web Services) zapewnią klientom korporacyjnym bezpieczny i odpowiedzialny sposób tworzenia i uruchamiania generatywnych aplikacji sztucznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.