Komunikaty PR

Poznaj Notify – aplikację, której potrzebują polscy przedsiębiorcy

2023-01-03  |  13:00
Biuro prasowe

Na początku roku zebrali 1 mln złotych na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka. Teraz polski start-up Selmo rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień – i rozpoczynają ekspansję na rynek zagraniczny.

 

Dotychczasowy rozwój

Selmo, założone w 2021 przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia, szturmem podbija świat live commerce w Polsce. Już w październiku platforma obsłużyła ponad 50 000 transmisji sprzedażowych, a zainteresowanych wciąż przybywa. Ich rozwiązanie pozwala na zebranie i realizacje zamówień z postów i transmisji na żywo na Facebooku, a także na skuteczną komunikację z klientami przez Messengera. 

 

W kwietniu 2022 roku Selmo zdobyli finansowanie w wysokości 1 miliona złotych na rozwój swojego “Facebookowego Asystenta”, który szybko stał się popularnym narzędziem wśród sprzedawców na Facebooku. Teraz spółka postanowiła ruszyć z nowym projektem o nazwie Notify, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli wysyłać błyskawicznie powiadomienia do swoich klientów. 

  • Podczas rozmów z naszymi klientami i badania rynku zauważyliśmy, że takie narzędzie jest potrzebne. Nikt już nie odczytuje maili czy SMSów od firm — wykorzystanie Messengera pozwala przedsiębiorcom skutecznie dotrzeć z komunikatem do klientów. W końcu praktycznie każdy korzysta z niego na co dzień – mówi Jakub Karyś, współzałożyciel Selmo.

 

Nowy produkt, którego potrzebują przedsiębiorcy

Notify to aplikacja o prostym interfejsie, którą każdy będzie w stanie obsłużyć. W dobie dynamicznego rozwoju live commerce, tradycyjne praktyki informowania klientów stały się nudne. Mało kto otwiera maile, czy odczytuje SMSy. Jak podaje Meta, w styczniu 2022 roku liczba użytkowników Messengera z Polski wynosiła 15,80 miliona osób, co czyni go idealnym kanałem komunikacji. 

 

Dzięki aplikacji będzie możliwe wysyłanie komunikatów jednym kliknięciem. Co więcej, zostaną one dostarczone w zaledwie kilkanaście sekund.

  • Niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację i chcesz powiadomić o zmianach w menu, czy jesteś właścicielem sklepu i akurat prowadzisz wyprzedaż, Notify będzie idealnym rozwiązaniem — szczególnie wtedy, kiedy Twoje zasięgi w mediach społecznościowych nie są duże — mówi Filip Szczepanik.

 

Założyciele Selmo stawiają na prostotę obsługi i wysoką jakość produktu. Ich celem było stworzenie aplikacji, która nie tylko będzie intuicyjna, ale także będzie stanowiła materiał do dalszego rozwoju usług, bazując na potrzebach klientów.

  • Nie zamykamy się w konkretnych działaniach. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby przedsiębiorców w Polsce i za granicą. Zdecydowanie planujemy dalszy rozwój nie tylko Notify, ale także naszego pierwotnego projektu, jakim jest Selmo - mówi Jakub Karyś.

 

Ekspansja na rynki zagraniczne

Start-up kieruje swoje działania na cały świat. Jak podają jego założyciele, podobnych usług brakuje na praktycznie każdym zagranicznym rynku. 

Aplikację można wypróbować już teraz na: notify.selmo.io

 

O Selmo

Selmo to polski start-up założony w 2021 roku przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia. Oferuje platformę do zarządzania sprzedażą na Facebooku, którą pokochało już setki właścicieli sklepów w Polsce. Ich klienci wygenerowali w 2022 roku łącznie ponad 150 milionów złotych przychodu. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Newline VEGA Pro – już w Polsce! Biuro prasowe
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
TOUGHBOOK G2 z wyróżnieniem w konkursie Best of Industry MM Poland Award 2024
2024-11-29 | 10:00

TOUGHBOOK G2 z wyróżnieniem w konkursie Best of Industry MM Poland Award 2024

W zeszły wtorek, 29 października, odbyła się gala MM Magazynu Przemysłowego, podczas którego rozstrzygnięto konkurs Best of Industry MM Poland Award 2024. Nominowany w nim był
Sztuczna inteligencja siłą napędową dla polskiego biznesu.
2024-10-08 | 12:00

Sztuczna inteligencja siłą napędową dla polskiego biznesu.

Według raportu „Power of AI”, który powstał z inicjatywy BUZZcenter, 77% przebadanych firm wskazuje, że AI ma pozytywny wpływ na rozwoju ich biznesu. Mimo zauważalnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.