Komunikaty PR

PPG Partnerem Konferencji Projektów Zespołowych Politechniki Wrocławskiej

2023-07-17  |  13:00
Biuro prasowe

Wrocław, 17 lipca, 2023 – PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że nawiązała współpracę z Politechniką Wrocławską w ramach Konferencji Projektów Zespołowych dla młodych innowatorów z sektora IT.

Studenci Wydziału Informatyki i Telekomunikacji oraz Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej w trakcie semestru letniego pracowali pod okiem specjalistów z PPG nad stworzeniem nowatorskich rozwiązań IT, odpowiadających na konkretne potrzeby biznesowe firmy. Projekty dotyczyły m.in. analizy i renderowania kolorów, laboratorium telekomunikacyjnego, które zapewni możliwość wprowadzania zmian w konfiguracji oraz testowania nowych rozwiązań sieciowych bez ryzyka spowodowania problemów w sieci produkcyjnej, narzędzia do oceny i analizy kompetencji członków zespołu, mającego na celu optymalizację efektywności pracy grupowej czy aplikacji mobilnej umożliwiającej precyzyjny pomiar kolorów za pomocą smartfona. Niektóre z projektów mają szansę być  kontynuowane jako prace inżynierskie lub rozwijane w ramach praktyk wakacyjnych.

Cieszymy się, że możemy wspierać studentów w nabywaniu umiejętności tworzenia projektów odpowiadających na realne potrzeby biznesowe. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas programu ułatwią im poznanie zawodu od strony praktycznej i przygotują ich do lepszego funkcjonowania na rynku pracy. Mamy nadzieję, że studenci, z którymi współpracowaliśmy w tym roku, zostaną z nami na dłużej”, powiedziała Joanna Gajda, PPG IT project management expert.

Działania na rzecz edukacji to jeden z najważniejszych obszarów zaangażowania społecznego PPG. Firma angażuje się w różne projekty proedukacyjne na całym świecie, wspiera rozwój uczniów i studentów, pomaga placówkom oświatowym i wychowawczym oraz ośrodkom naukowym. Na rynku lokalnym, obok Politechniki Wrocławskiej, firma współpracuje m.in. z Uniwersytetem Jagiellońskim, na którym od 20 lat prowadzi wykłady oraz realizuje programy dla studentów, z Politechniką Śląską, gdzie wyremontowała i wyposażyła w nowoczesne sprzęty laboratorium chemiczne, i której studentom rokrocznie oferuje płatne staże, czy z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym również rozpoczęła prowadzenie zajęć i pod patronatem którego organizuje Universiadę – program naukowy dla uczniów szkół podstawowych.

Więcej informacji o tym, jak PPG inwestuje w działania edukacyjne STEM, można znaleźć na stronie internetowej Education | PPG: https://communities.ppg.com/what-we-do/education.

 

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy, jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2022 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 17,7 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

 

Logo PPG i We  protect  and  beautify  the  world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.