Pralki Candy – jeszcze bardziej energooszczędne z nową etykietą energetyczną A
W grudniu 2019 r. Komisja Europejska wydała nowe dyrektywy dotyczące etykietowania oraz ekologicznego projektowania zmywarek, urządzeń chłodniczych, pralek i pralko-suszarek. Zgodnie z tym pralki Candy Rapidò i Smart będą posiadały klasę energetyczną A, absolutnie najlepszą w nowej skali efektywności energetycznej, dedykowaną najbardziej zaawansowanym sprzętom.
„Wejście w życie nowej etykiety energetycznej pozwala nam jeszcze bardziej podkreślić funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz innowacyjność rozwiązań dostępnych w urządzeniach Candy” – powiedziała Micaela Marcon, Brand Manager w Candy „Oprócz podstawowego atutu – komunikacji przez wi-fi, która charakteryzuje wszystkie nasze produkty i pozwala nam szybko reagować na sugestie klientów i wprowadzać potrzebne aktualizacje, nowa klasa energetyczna A naszych pralek Rapidò, po raz kolejny wyprzedza potrzeby naszych konsumentów, ułatwiając im codzienne życie.” dodała.
Nowe reguły mają zapewnić lepszą czytelność etykiet oraz dzięki wprowadzeniu europejskiej bazy danych produktów dla etykiet energetycznych (EPREL), klienci będą mieli dostęp do informacji dotyczącej zużycia energii i wpływu na środowisko.
Warto dodać, że pralki Candy Rapidò i Smart gwarantują niemalże natychmiast status klasy energetycznej A, bez wpływu na spadek wydajności i skuteczności prania. A to wszystko dzięki technologii Quick & Clean” oraz innowacyjnemu silnikowi Speed Drive Inverter, który przyspiesza cykle prania.
Candy wciąż kreuje nowe produkty i inteligentne rozwiązania, które mają ułatwić klientom ich codzienne obowiązki domowe. Oferta produktów marki Candy obejmuje między innymi pralki, pralko-suszarki i suszarki, które są dostępne w sieciach handlowych RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert oraz Komputronik.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.