Premiera Vampire: The Masqerade - Shadows of New York od Draw Distance!

Już dziś do sprzedaży trafi najnowszy autorski projekt Draw Distance – Vampire: The Masqerade - Shadows of New York. Gra zadebiutuje jednocześnie na platformach PC (Windows, Linux), Mac oraz konsolach: PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch o godz. 19:00 czasu polskiego. Projekt będzie jednym z nielicznych tytułów
z popularnej serii Vampire, opartej na licencji Paradox Interactive, który ukaże się w 2020 roku.
- Z wielką radością i satysfakcją oddamy dziś w ręce graczy efekt naszej wielomiesięcznej pracy. Jesteśmy bardzo dumni z efektu końcowego, jaki udało nam się osiągnąć. Vampire: The Masqerade - Shadows of New York zaprezentuje całkiem nowe postaci i miejsca. Duży nacisk położyliśmy m.in. na oryginalny soundtrack. W produkcji korzystaliśmy z doświadczeń, jakie zdobyliśmy podczas pracy nad poprzednią częścią, czyli Coteries of New York. Mam nadzieję, że ogromne zaangażowanie całego zespołu Draw Distance znajdzie odbicie w opiniach użytkowników – mówi Michał Mielcarek, prezes zarządu Draw Distance. – Gra będzie dostępna w sprzedaży
w wersji PC oraz na konsole Sony, Microsoft i Nintendo o godz. 19:00 polskiego czasu. Jednoczesna premiera pozwoli nam zintensyfikować kampanię marketingową wokół tytułu, zapewni większe pokrycie w mediach growych oraz szerszy feedback od użytkowników, co jest dla nas niezwykle cenne – dodaje Mielcarek.
Shadows of New York opowiada historię członkini klanu Lasombra, którego członkowie dla własnego bezpieczeństwa dołączyli w szeregi swoich dawnych wrogów. Zadaniem gracza jest przeprowadzenie dochodzenia w sprawie okoliczności śmierci lidera Anarchów. Podjęte wybory będą miały wpływ na postać
i w konsekwencji zadecydują o sposobie zakończenia gry. Jednocześnie z premierą gry, w sklepach Steam, GOG oraz wielu innych, wystartuje sprzedaż limitowanej edycji deluxe, na którą składa się artbook z materiałami graficznymi projektu oraz soundtrack z muzyką dostępną w grze.
- Podobnie jak w przypadku Koterii, wprowadzamy na rynek grę w edycji deluxe, czyli wzbogaconą o dodatkowe elementy. Z doświadczenia wiemy, że dla fanów serii takie dedykowane dodatki mają równie duże znaczenie, co sama gra – dodaje Mielcarek.
W grudniu 2019 roku tytuł z serii Vamipre, autorstwa Draw Distance – Koterie Nowego Jorku, zadebiutował na PC, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz marketing. Obecnie projekt posiada 70 proc. pozytywnych opinii.
W sierpniu Draw Distance nawiązało współpracę z hiszpańską spółką Professional Publishing SPL, S.L., której brandem wydawniczym jest BadLand Publishing. W jej efekcie BadLand wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire: The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz Shadows of New York, autorstwa krakowskiej spółki. Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie, powstanie w wersji na PlayStation 4, Nintendo Switch i PC.
Jeszcze w tym roku do sprzedaży miała trafić gra z serii Vampire od studia Hardsuit Labs - Bloodlines 2. Spółka ogłosiła niedawno, że premiera tego tytułu zostanie przesunięta na kolejny rok.
- W związku z informacją o opóźnieniach w premierze Bloodlines 2 spodziewamy się, że zainteresowanie naszym tytułem ze strony pasjonatów całej serii będzie jeszcze wyższe niż dotychczas. Nasza produkcja będzie w 2020r. jedną z nielicznych pozycji z rodziny „Wampira”. Z kolei przyszłoroczna premiera Bloodlines 2 pozwoli nam utrzymać zainteresowanie projektem i z pewnością będzie miała przełożenie na utrzymanie „świeżości” tytułu. To dla nas bardzo komfortowa sytuacja – mówi Michał Mielcarek.
W drugim kwartale br. Draw Distance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do czerwca spółka osiągnęła niespełna 0,4 mln zł zysku netto.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.