Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam
Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam
3 września na platformie cyfrowej dystrybucji Steam odbyła się premiera prologu do gry „The Last Show of Mr. Chardish”, tworzonej przez studio Punk Notion i wydawanej przez Hydra Games. Grywalne wprowadzenie do „The Last Show of Mr. Chardish”, zatytułowane “Act I”, będzie unikalną możliwością zapoznania się z tytułem, którego premiera planowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku.
„The Last Show of Mr. Chardish” to drugi tytuł studia Punk Notion, studia indie, którego założyciele wydali ciepło przyjęte Weakless, a wcześniej pracowali nad takimi projektami jak Get Even, WWIII czy Chernobylite. Nastawione na narrację, wpisujące się w gatunek gier przygodowych „The Last Show of Mr. Chardish”, prezentowane było w tym roku podczas Digital Dragons Indie Celebration, a także Summer Game Festival, pod tytułem “Ars Fabulae”, gdzie spotkało się z zainteresowaniem graczy i branżowych mediów. Już pod nowym tytułem, we współpracy z Hydra Games i z dostępnym za darmo grywalnym prologiem „The Last Show of Mr. Chardish” będzie aktywnie promowane podczas nadchodzących jesiennych targów online.
„Czwarty kwartał tego roku zapowiada się bardzo pracowicie. Finalizujemy proces wejścia spółki na NewConnect, liczymy na debiut już październiku. Wejście na parkiet poprzedzi premiera Don't Be Afraid, którego darmowy prequel osiągnął ponad 100 000 pobrań na platformie Steam, otrzymując aż 91% pozytywnych komentarzy od graczy. Jest to wynik przekraczający nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że nasi odbiorcy doceniają tę grę i mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł od Punk Notion także zbierze pozytywne opinie. Byłoby to dobrą prognozą dla wyników spółki”- mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.
Don't Be Afraid pojawi się 1 października 2020. „The Last Show of Mr. Chardish” również jest planowany na czwarty kwartał bieżącego roku. Dokładna data premiery, a także szczegóły związane z promocją gry na globalnych targach gier wideo, zostaną udostępnione już wkrótce.
Link do prologu: https://store.steampowered.com/app/1397140/The_Last_Show_of_Mr_Chardish_Act_I/
Link do trailera:
https://www.youtube.com/watch?v=8U8qalxJreI
***
Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej. Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.
Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.