Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam
3 września na platformie cyfrowej dystrybucji Steam odbyła się premiera prologu do gry „The Last Show of Mr. Chardish”, tworzonej przez studio Punk Notion i wydawanej przez Hydra Games. Grywalne wprowadzenie do „The Last Show of Mr. Chardish”, zatytułowane “Act I”, będzie unikalną możliwością zapoznania się z tytułem, którego premiera planowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku.
„The Last Show of Mr. Chardish” to drugi tytuł studia Punk Notion, studia indie, którego założyciele wydali ciepło przyjęte Weakless, a wcześniej pracowali nad takimi projektami jak Get Even, WWIII czy Chernobylite. Nastawione na narrację, wpisujące się w gatunek gier przygodowych „The Last Show of Mr. Chardish”, prezentowane było w tym roku podczas Digital Dragons Indie Celebration, a także Summer Game Festival, pod tytułem “Ars Fabulae”, gdzie spotkało się z zainteresowaniem graczy i branżowych mediów. Już pod nowym tytułem, we współpracy z Hydra Games i z dostępnym za darmo grywalnym prologiem „The Last Show of Mr. Chardish” będzie aktywnie promowane podczas nadchodzących jesiennych targów online.
„Czwarty kwartał tego roku zapowiada się bardzo pracowicie. Finalizujemy proces wejścia spółki na NewConnect, liczymy na debiut już październiku. Wejście na parkiet poprzedzi premiera Don't Be Afraid, którego darmowy prequel osiągnął ponad 100 000 pobrań na platformie Steam, otrzymując aż 91% pozytywnych komentarzy od graczy. Jest to wynik przekraczający nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że nasi odbiorcy doceniają tę grę i mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł od Punk Notion także zbierze pozytywne opinie. Byłoby to dobrą prognozą dla wyników spółki”- mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.
Don't Be Afraid pojawi się 1 października 2020. „The Last Show of Mr. Chardish” również jest planowany na czwarty kwartał bieżącego roku. Dokładna data premiery, a także szczegóły związane z promocją gry na globalnych targach gier wideo, zostaną udostępnione już wkrótce.
Link do prologu: https://store.steampowered.com/app/1397140/The_Last_Show_of_Mr_Chardish_Act_I/
Link do trailera:
https://www.youtube.com/watch?v=8U8qalxJreI
***
Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej. Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.
Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.