Promenada zachwyca świąteczną atrakcją w Promenada Digital Art Space
Centrum handlowe Promenada, znane z innowacyjnych rozwiązań i unikalnych doświadczeń, wprowadziła nową, multimedialną atrakcję świąteczną w swojej przestrzeni Promenada Digital Art Space. Interaktywna gra na ekranie 3D o powierzchni 117 m2 to najnowszy przykład wykorzystania technologii w kreowaniu emocji i angażowaniu klientów.
Gra „Łap prezenty” pozwala odwiedzającym zanurzyć się w wirtualnym warsztacie Świętego Mikołaja. Zadaniem graczy jest złapanie jak największej liczby prezentów w określonym czasie. Dzięki joystickowi i intuicyjnemu interfejsowi, uczestnicy mogą sterować wirtualną „ręką” i doświadczać gry w immersyjnej scenerii wyświetlanej na ekranie LED 3D – jednym z kluczowych elementów wyróżniających Promenadę na tle innych centrów handlowych. Gra wraz ze specjalnym pokazem „Podróż przez naturę” emitowanym co godzinę, dostępne będą do 12 stycznia 2025 roku.
Promenada Digital Art Space w świątecznej odsłonie podkreśla atmosferę tego wyjątkowego czasu jednocześnie wpisując się w szerszą strategię obiektu, która stawia na retailtainment – łączenie zakupów z rozrywką, aby budować silniejsze relacje z klientami i wyróżniać centrum na rynku. Atrakcja, dostępna dla wszystkich odwiedzających bez dodatkowych opłat, to przykład na to, jak centra handlowe mogą wprowadzać innowacje, by zwiększać footfall i czas spędzany przez klientów w obiekcie.
Promenada nie poprzestała na jednej atrakcji – w tym roku centrum handlowe przygotowało wyjątkowo bogaty program świąteczny, który przyciąga zarówno dzieci, jak i dorosłych. Wśród nich m.in. świąteczne wyprawy autobusem, niezapomniane spotkanie z Mikołajem, idealne na rodzinne zdjęcia. W harmonogramie znalazły się także Mikołajki ze Świnką Peppą oraz magiczna podróż ekspresem polarnym do Świętego Mikołaja. Dodatkowo centrum rozświetlają spektakularne iluminacje świąteczne, tworzące niezapomniany klimat.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.