Promenada zachwyca świąteczną atrakcją w Promenada Digital Art Space
Centrum handlowe Promenada, znane z innowacyjnych rozwiązań i unikalnych doświadczeń, wprowadziła nową, multimedialną atrakcję świąteczną w swojej przestrzeni Promenada Digital Art Space. Interaktywna gra na ekranie 3D o powierzchni 117 m2 to najnowszy przykład wykorzystania technologii w kreowaniu emocji i angażowaniu klientów.
Gra „Łap prezenty” pozwala odwiedzającym zanurzyć się w wirtualnym warsztacie Świętego Mikołaja. Zadaniem graczy jest złapanie jak największej liczby prezentów w określonym czasie. Dzięki joystickowi i intuicyjnemu interfejsowi, uczestnicy mogą sterować wirtualną „ręką” i doświadczać gry w immersyjnej scenerii wyświetlanej na ekranie LED 3D – jednym z kluczowych elementów wyróżniających Promenadę na tle innych centrów handlowych. Gra wraz ze specjalnym pokazem „Podróż przez naturę” emitowanym co godzinę, dostępne będą do 12 stycznia 2025 roku.
Promenada Digital Art Space w świątecznej odsłonie podkreśla atmosferę tego wyjątkowego czasu jednocześnie wpisując się w szerszą strategię obiektu, która stawia na retailtainment – łączenie zakupów z rozrywką, aby budować silniejsze relacje z klientami i wyróżniać centrum na rynku. Atrakcja, dostępna dla wszystkich odwiedzających bez dodatkowych opłat, to przykład na to, jak centra handlowe mogą wprowadzać innowacje, by zwiększać footfall i czas spędzany przez klientów w obiekcie.
Promenada nie poprzestała na jednej atrakcji – w tym roku centrum handlowe przygotowało wyjątkowo bogaty program świąteczny, który przyciąga zarówno dzieci, jak i dorosłych. Wśród nich m.in. świąteczne wyprawy autobusem, niezapomniane spotkanie z Mikołajem, idealne na rodzinne zdjęcia. W harmonogramie znalazły się także Mikołajki ze Świnką Peppą oraz magiczna podróż ekspresem polarnym do Świętego Mikołaja. Dodatkowo centrum rozświetlają spektakularne iluminacje świąteczne, tworzące niezapomniany klimat.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.