Komunikaty PR

Promenada zachwyca świąteczną atrakcją w Promenada Digital Art Space

2024-12-17  |  13:30
Biuro prasowe

Centrum handlowe Promenada, znane z innowacyjnych rozwiązań i unikalnych doświadczeń, wprowadziła nową, multimedialną atrakcję świąteczną w swojej przestrzeni Promenada Digital Art Space. Interaktywna gra na ekranie 3D o powierzchni 117 m2 to najnowszy przykład wykorzystania technologii w kreowaniu emocji i angażowaniu klientów.

Gra „Łap prezenty” pozwala odwiedzającym zanurzyć się w wirtualnym warsztacie Świętego Mikołaja. Zadaniem graczy jest złapanie jak największej liczby prezentów w określonym czasie. Dzięki joystickowi i intuicyjnemu interfejsowi, uczestnicy mogą sterować wirtualną „ręką” i doświadczać gry w immersyjnej scenerii wyświetlanej na ekranie LED 3D – jednym z kluczowych elementów wyróżniających Promenadę na tle innych centrów handlowych. Gra wraz ze specjalnym pokazem „Podróż przez naturę” emitowanym co godzinę, dostępne będą do 12 stycznia 2025 roku.

Promenada Digital Art Space w świątecznej odsłonie podkreśla atmosferę tego wyjątkowego czasu jednocześnie wpisując się w szerszą strategię obiektu, która stawia na retailtainment – łączenie zakupów z rozrywką, aby budować silniejsze relacje z klientami i wyróżniać centrum na rynku.  Atrakcja, dostępna dla wszystkich odwiedzających bez dodatkowych opłat, to przykład na to, jak centra handlowe mogą wprowadzać innowacje, by zwiększać footfall i czas spędzany przez klientów w obiekcie.

Promenada nie poprzestała na jednej atrakcji – w tym roku centrum handlowe przygotowało wyjątkowo bogaty program świąteczny, który przyciąga zarówno dzieci, jak i dorosłych. Wśród nich m.in. świąteczne wyprawy autobusem, niezapomniane spotkanie z Mikołajem, idealne na rodzinne zdjęcia. W harmonogramie znalazły się także Mikołajki ze Świnką Peppą oraz magiczna podróż ekspresem polarnym do Świętego Mikołaja. Dodatkowo centrum rozświetlają spektakularne iluminacje świąteczne, tworzące niezapomniany klimat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.