Komunikaty PR

Promenada zachwyca świąteczną atrakcją w Promenada Digital Art Space

2024-12-17  |  13:30
Biuro prasowe

Centrum handlowe Promenada, znane z innowacyjnych rozwiązań i unikalnych doświadczeń, wprowadziła nową, multimedialną atrakcję świąteczną w swojej przestrzeni Promenada Digital Art Space. Interaktywna gra na ekranie 3D o powierzchni 117 m2 to najnowszy przykład wykorzystania technologii w kreowaniu emocji i angażowaniu klientów.

Gra „Łap prezenty” pozwala odwiedzającym zanurzyć się w wirtualnym warsztacie Świętego Mikołaja. Zadaniem graczy jest złapanie jak największej liczby prezentów w określonym czasie. Dzięki joystickowi i intuicyjnemu interfejsowi, uczestnicy mogą sterować wirtualną „ręką” i doświadczać gry w immersyjnej scenerii wyświetlanej na ekranie LED 3D – jednym z kluczowych elementów wyróżniających Promenadę na tle innych centrów handlowych. Gra wraz ze specjalnym pokazem „Podróż przez naturę” emitowanym co godzinę, dostępne będą do 12 stycznia 2025 roku.

Promenada Digital Art Space w świątecznej odsłonie podkreśla atmosferę tego wyjątkowego czasu jednocześnie wpisując się w szerszą strategię obiektu, która stawia na retailtainment – łączenie zakupów z rozrywką, aby budować silniejsze relacje z klientami i wyróżniać centrum na rynku.  Atrakcja, dostępna dla wszystkich odwiedzających bez dodatkowych opłat, to przykład na to, jak centra handlowe mogą wprowadzać innowacje, by zwiększać footfall i czas spędzany przez klientów w obiekcie.

Promenada nie poprzestała na jednej atrakcji – w tym roku centrum handlowe przygotowało wyjątkowo bogaty program świąteczny, który przyciąga zarówno dzieci, jak i dorosłych. Wśród nich m.in. świąteczne wyprawy autobusem, niezapomniane spotkanie z Mikołajem, idealne na rodzinne zdjęcia. W harmonogramie znalazły się także Mikołajki ze Świnką Peppą oraz magiczna podróż ekspresem polarnym do Świętego Mikołaja. Dodatkowo centrum rozświetlają spektakularne iluminacje świąteczne, tworzące niezapomniany klimat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.