Komunikaty PR

Rebranding marki Garett - odkryj piękno codzienności

2023-07-07  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Garett, lider sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce, ogłasza nowy etap w swojej historii za sprawą przeprowadzenia rebrandingu. Kampania #everydayyou, będąca pierwszym krokiem w zmianie wizerunku marki, rozpoczęła się wraz z nawiązaniem współpracy z nową ambasadorką, Olgą Kalicką.

 

Firma przechodzi kompleksową zmianę swojej identyfikacji wizualnej, obejmującą nowe logo, kolorystykę, stronę internetową garett.pl i garett.world oraz hasło przewodnie.

 

Kampania skupia się na akceptacji siebie oraz promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. Hasło przewodnie #everydayyou, towarzyszące rebrandingowi podkreśla, że produkty oferowane przez markę Garett są idealnym towarzyszem codzienności, spełniając oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także głębszy wymiar emocjonalny, koncentrując się na trosce o siebie, własny komfort, umiejętność samoakceptacji i radość z bycia tu i teraz. Marka pragnie przekazać, że każdego dnia to Ty jesteś ważny, a Garett jest tu, aby Ci towarzyszyć.

 

W ramach kampanii #everydayyou, Garett pragnie zachęcić każdego do dbania o swoje zdrowie, zarówno fizyczne, jak i emocjonalne, poprzez regularną aktywność. W tym celu proponuje wysokiej jakości smartwatche, które są dostępne w przystępnej cenie. Dzięki nim można trenować i monitorować swoją aktywność oraz stan zdrowia. W codziennym zabieganiu często brakuje czasu na regularne wizyty na siłowni czy długie treningi. Dlatego marka pragnie wyraźnie podkreślić, że wystarczy nawet 15-20 minut aktywności dziennie, takiej jak spacer, taniec czy krótki trening, aby czuć się lepiej. Bez wyjścia na siłownię czy wsparcia trenera personalnego - wystarczy, że zaczynasz od małych kroków w swojej codzienności.  Również w sferze pielęgnacji i dbania o swój naturalny wygląd, Garett oferuje rozwiązania, które można wykorzystać w zaciszu swojego domu, bez konieczności umawiania się na wizyty w salonach kosmetycznych.

 

„Rozumiemy, że czas i budżet mogą stanowić ograniczenia, dlatego stawiamy na dostępność i wygodę. Nasza marka pragnie zapewnić wsparcie w odkrywaniu radości ze zwykłej codzienności.  Poprzez rebranding wizerunku marki pragniemy podkreślić, że #everydayyou to zmiana, która odzwierciedla wyznawane przez nas wartości” - mówi Aleksandra Górska, Brand Manager maki Garett.

 

O marce

Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.

Więcej na www.garett.pl

 

Osoba kontaktowa
Aleksandra Górska
Brand Manager
aleksandra.g@garett.pl
Tel. 539 393 841

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.