Rebranding marki Garett - odkryj piękno codzienności
Marka Garett, lider sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce, ogłasza nowy etap w swojej historii za sprawą przeprowadzenia rebrandingu. Kampania #everydayyou, będąca pierwszym krokiem w zmianie wizerunku marki, rozpoczęła się wraz z nawiązaniem współpracy z nową ambasadorką, Olgą Kalicką.
Firma przechodzi kompleksową zmianę swojej identyfikacji wizualnej, obejmującą nowe logo, kolorystykę, stronę internetową garett.pl i garett.world oraz hasło przewodnie.
Kampania skupia się na akceptacji siebie oraz promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. Hasło przewodnie #everydayyou, towarzyszące rebrandingowi podkreśla, że produkty oferowane przez markę Garett są idealnym towarzyszem codzienności, spełniając oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także głębszy wymiar emocjonalny, koncentrując się na trosce o siebie, własny komfort, umiejętność samoakceptacji i radość z bycia tu i teraz. Marka pragnie przekazać, że każdego dnia to Ty jesteś ważny, a Garett jest tu, aby Ci towarzyszyć.
W ramach kampanii #everydayyou, Garett pragnie zachęcić każdego do dbania o swoje zdrowie, zarówno fizyczne, jak i emocjonalne, poprzez regularną aktywność. W tym celu proponuje wysokiej jakości smartwatche, które są dostępne w przystępnej cenie. Dzięki nim można trenować i monitorować swoją aktywność oraz stan zdrowia. W codziennym zabieganiu często brakuje czasu na regularne wizyty na siłowni czy długie treningi. Dlatego marka pragnie wyraźnie podkreślić, że wystarczy nawet 15-20 minut aktywności dziennie, takiej jak spacer, taniec czy krótki trening, aby czuć się lepiej. Bez wyjścia na siłownię czy wsparcia trenera personalnego - wystarczy, że zaczynasz od małych kroków w swojej codzienności. Również w sferze pielęgnacji i dbania o swój naturalny wygląd, Garett oferuje rozwiązania, które można wykorzystać w zaciszu swojego domu, bez konieczności umawiania się na wizyty w salonach kosmetycznych.
„Rozumiemy, że czas i budżet mogą stanowić ograniczenia, dlatego stawiamy na dostępność i wygodę. Nasza marka pragnie zapewnić wsparcie w odkrywaniu radości ze zwykłej codzienności. Poprzez rebranding wizerunku marki pragniemy podkreślić, że #everydayyou to zmiana, która odzwierciedla wyznawane przez nas wartości” - mówi Aleksandra Górska, Brand Manager maki Garett.
O marce
Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.
Więcej na www.garett.pl
Osoba kontaktowa
Aleksandra Górska
Brand Manager
aleksandra.g@garett.pl
Tel. 539 393 841
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.