Revolut i Kiwi.com łączą siły
Revolut to globalna aplikacja finansowa, posiadająca ponad 18 milionów klientów na całym świecie, w tym w Polsce. Firma nawiązała właśnie współpracę z Kiwi.com, wyszukiwarką tanich lotów i podróży oraz firmą zajmującą się technologiami podróżniczymi. Nowi użytkownicy Revolut otrzymają zwrot gotówki w wysokości do 90 zł przy następnej rezerwacji na Kiwi.com, a także bezpłatny dostęp do Revolut Premium przez pierwsze trzy miesiące.
Kampania została uruchomiona już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, a od początku lutego jest prowadzona na 10 europejskich rynkach, w tym w Polsce, a także w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Francji, Rumunii, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Portugalii.
Golan Shaked, Chief Commercial Officer w Kiwi.com, powiedział: „Zarówno Kiwi.com, jak i Revolut to aplikacje przełomowe w swoich branżach i dziedzinach, a to czyni nas idealnymi partnerami do współpracy. Gdy dwie organizacje mogą się połączyć, aby przedstawić oferty i alternatywne rozwiązania, przynoszące klientowi korzyści, jest wspaniałe.”
Nowi użytkownicy Revolut otrzymają zwrot gotówki w wysokości do 90 zł przy następnej rezerwacji na Kiwi.com, a także bezpłatny dostęp do Revolut Premium przez pierwsze trzy miesiące. Konto Premium oferuje wyjątkowe rabaty, priorytetową obsługę klienta oraz wcześniejszy dostęp do nowych, innowacyjnych produktów.
Revolut tworzy pierwszą na świecie prawdziwie globalną aplikacja finansowa, wspierająca swoich użytkowników w uzyskiwaniu więcej ze środków, które już posiadają, poprawie ich kondycji finansowej i zapewnieniu większej kontroli. Obecnie ponad 18 milionów klientów na całym świecie, w tym w Polsce, korzysta z dziesiątek innowacyjnych produktów Revolut i miesięcznie dokonuje ponad 150 milionów transakcji.
O Kiwi.com
- Kiwi.com to jedna z wiodących firm technologicznych w branży turystycznej z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1000 osób na całym świecie
- Innowacyjny algorytm Virtual Interlining Kiwi.com umożliwia użytkownikom łączenie lotów w ramach tradycyjnych oraz tanich linii lotniczych w jeden plan podróży
- Kiwi.com przeprowadza 20 miliardów kontroli cen dziennie w 95% globalnych zasobach treści dotyczących lotów, umożliwiając klientom wyszukiwanie najlepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie mogą zobaczyć
- Każdego dnia w witrynie Kiwi.com przeprowadzanych jest 50 milionów wyszukiwań, a dziennie sprzedawanych jest ponad 25 000 miejsc.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.