Ricoh po raz trzeci w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla MWS
Ricoh zostało po raz trzeci uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z zakresu Managed Workplace Services (MWS) w Europie*. Tę kategorię analitycy Gartnera uznają za podzbiór usług z obszaru outsourcingu IT. MWS koncentrują się na tworzeniu nowoczesnego środowiska pracy, zapewnieniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań pozwalających na efektywne wykonywanie obowiązków i podnoszących komfort pracy.
Ricoh w swojej ofercie w coraz większym stopniu skupia się na potrzebach i technologiach dla osób pracujących zdalnie, wdrażaniu automatyzacji procesów, usług chmurowych oraz tworzeniu innowacyjnego i bezpiecznego środowiska pracy.
“Jesteśmy bardzo dumni z naszej obecności w trzeciej z rzędu edycji Magicznego Kwadrantu. Usługi IT, czy te związane z wprowadzaniem automatyzacji i innowacyjnego środowiska pracy stanowią coraz poważniejszy dział w naszej globalnej sprzedaży. Ten trend będzie się z pewnością utrzymywał zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i realizowanej konsekwentnie w ostatnich latach polityce przejęć. Chcemy być dla naszych klientów jak najlepszym partnerem na drodze do cyfrowej transformacji” – powiedział David Mills, CEO, Ricoh Europe.
Raport “Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe” można pobrać na stronie https://www.ricoh-europe.com/business-services/all-services/it-services/gartner-report/
Zastrzeżenia Gartner
Gartner nie poleca żadnego z producentów, produktów czy usług opisanych w raporcie. Analizy zawarte w tym dokumencie nie powinny być uznawane za rekomendacje. Wszelkie stwierdzenia zawarte w raporcie stanowią opinie i nie powinny być uznawane za jako stwierdzenie faktu.
*“Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe”

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.