SAAT jego poduszka Kiwi, czyli głośnik inny niż wszystkie
Marka SAAT Audio wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i tworzy zupełnie nowy produkt, którym jest to poduszka KIWI. Tak, poduszka! To nie jest zwykła poduszka, to również głośnik, który również wibruje i doskonale przekazuje nam każdy bas. Nie tylko usłyszysz, ale też po dotykasz dźwięku za pomocą silnych wibracji. Kiwi oferuje szeroko sceniczne dźwięki, z wyraźnymi wysokimi tonami nasyconych przyjemnością. Wbudowany system stereo z odczuciem jakim postrzegamy jako przestrzenny – to kolejne doznanie od poduszki KIWI. Ta nowatorska konstrukcja, powoduje, że twoje ulubione utwory muzyczne nabiorą nowego znaczenia. A to wszystko dzięki 4 wbudowanym głośnikom (2x20W RMS oraz 2x15W RMS).
Głośnik łatwy w obsłudze
Połącz się ze swoim smartfonem, komputerem lub SmartTV za pomocą bluetooth 5.0. Łatwe połączenie pozwoli Ci słuchać ulubionej muzyki lub oglądać film, słuchać radia, gdzie tylko zechcesz. Lekka, niewielka poduszka pozwoli Tobie na zabranie jej na wyjazd służbowy, czy też rodzinne wakacje. Dzięki scenicznym dźwiękom poczujesz się jakbyś był w kinie bez wychodzenia z domu. Poduszka w naszej ofercie jest do wyboru w dwóch kolorach szarym i czarnym. Zdecydowaliśmy na te kolory, ponieważ pasują do każdego wnętrza. W dodatku produkt jest w 100% wykonany ręcznie i w Polsce. Ładowanie poduszki przez 8 godzin starcza na dobę dźwiękowych doznań. A ładowanie jest bardzo proste wystarczy mieć kabel USB.
Poczuj dźwięk
Połóż głowę na poduszce, która ma wymiary 545 x 345 x 145mm i waży ok 1,2 kg. Jest więc duża i dosyć wysoka. Na początku może wydawać się twarda, co nie każdemu może odpowiadać. Ale wraz z użytkowaniem zaczyna się ubijać. Jej powierzchnia robi się miękka, a też jest to proces wpływający na odczucia. Kiedy nieco bardziej zaczynamy się zapadać w powierzchnię poduszki, mocniej odczuwamy wibracje. Te nietypowe odczucie sprawi, że poczujemy dźwięk i nie potrzebujemy do tego słuchawek.
Sprawdź, jak działa poduszka KIWI:
https://saat-audio.com/

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.